Praca.pl Praca Warmińsko-mazurskie Elbląg Inspektor w Administracji Publicznej Elbląg
Specjalista (k/m) / podinspektor (k, m) ds. ochrony przeciwpowodziowej i zarządzania kryzysowego

Specjalista (k/m) / podinspektor (k, m) ds. ochrony przeciwpowodziowej i zarządzania kryzysowego

Urząd Miejski w Elblągu
Elbląg
praca stacjonarna
1 dzień temu
Urząd Miejski w Elblągu
Specjalista (k/m) / podinspektor (k, m) ds. ochrony przeciwpowodziowej i zarządzania kryzysowego
Miejsce pracy: Elbląg
Numer: StPr/25/1770
OBOWIĄZKI:
Opracowanie, wdrożenie i aktualizacja Miejskiego Planu Zarządzania Kryzysowego; opracowanie, wdrożenie i aktualizacja Planu Operacyjnego Ochrony Przed Powodzią dla miasta Elbląg; przygotowanie struktur, sił i środków do działania w sytuacji kryzysowej; prowadzenie monitoringu przewidywanych zagrożeń i planowanie przedsięwzięć związanych z reagowaniem i usuwaniem ich skutków; udział w zapewnieniu funkcjonowania Miejskiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego, w tym dostarczanie niezbędnych informacji i dokumentowanie jego prac oraz koordynowanie prac i szkoleń Grup Roboczych Miejskiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego; udział w planowaniu, organizowaniu, przygotowywaniu i prowadzeniu szkoleń, ćwiczeń i treningów z zakresu zarządzania kryzysowego; prowadzenie magazynu przeciwpowodziowego. Prowadzenie zakupów, dokumentacji, kontrola magazynowanych materiałów oraz kontrola zasobów przekazanych jednostkom w ramach użyczenia lub składowanych w ramach porozumień. Okresowy przegląd zasobów i przygotowanie ich do użycia; obsługa Mobilnego Systemu Ochrony Przeciwpowodziowej; przygotowanie materiałów związanych z oceną stanu zabezpieczenia przeciwpowodziowego miasta. Czas pracy: pełny etat, godziny pracy: pn, śr, czw 07.30-15.30, wt 07.30-16.30, pt 07.30-14.30 Przewidywany termin rozpoczęcia pracy - styczeń 2026 Wynagrodzenie od 5550 zł brutto - 7640 zł brutto w zależności od kwalifikacji zawodowych kandydata i doświadczenia zawodowego - zgodnie z regulaminem wynagradzania
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:obywatelstwo polskie; wykształcenie wyższe; minimum pół roku stażu pracy w administracji publicznej; znajomość ustaw weryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej i/lub testu: o zarządzaniu kryzysowym, o ochronie ludności i obronie cywilnej, o ochotniczych strażach pożarnych, o Państwowej Straży Pożarnej, o stanie wyjątkowym, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych); umiejętność pracy w zespole; umiejętność planowania i organizacji pracy; obsługa komputera - pakiet MS Office; umiejętność samodzielnego planowania i organizacja pracy własnej; umiejętność analitycznego myślenia; umiejętność współpracy; komunikatywność, dokładność, terminowość, odpowiedzialność; niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe; zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z problematyką powodziową oraz zarządzania kryzysowego.

Miejsce pracy:

Elbląg


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 550 PLN


Opis wynagrodzenia:

W zależności od kwalifikacji zawodowych kandydata - zgodnie z regulaminem wynagradzania

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Łączności 1, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie


Dane kontaktowe:

Ewa Cholewińska


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - lub za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP), Termin: Nabór do 15.12. 2025 r.


Wymagane dokumenty:

życiorys (CV) podpisany przez kandydatkę / kandydata; kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - podpisany przez kandydatkę / kandydata dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Elblągu; kopie dokumentów poświadczających wykształcenie; kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających staż pracy (należy potwierdzić okres początkowy i zamknięty zatrudnienia); oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz o zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, nieposzlakowanej opinii, zgoda na przetwarzanie danych osobowych - podpisane przez kandydatkę / kandydata - dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Elblągu; kandydatka / kandydat, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, są obowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność; kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, uprawnieniach. Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 15 grudnia 2025 r. z następującą adnotacją: Nabór na stanowisko ds. ochrony przeciwpowodziowej i zarządzania kryzysowego w Departamencie Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, Referat Miejskie Centrum Zarządzania Kryzysowego w Urzędzie Miejskim w Elblągu ul. Łączności 1, w terminie do dnia 15 grudnia 2025 r.: - za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg lub - składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Elblągu, ul. Łączności 1 parter sala nr 100,

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty