Specjalista Obsługi Klienta w Klubie Fitness

Fabryka Formy S.A.

Gorzów Wielkopolski, Zielona Góra

29 dni temu

CHCESZ SIĘ POCZUĆ

W PRACY JAK W DOMU?

APLIKUJ!

Specjalista Obsługi Klienta w Klubie Fitness
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski, Zielona Góra
CODZIENNA PRACA POLEGA NA:
  • budowaniu super atmosfery w klubie w stylu „czuj się jak u siebie” ;)
  • obsługiwaniu klientów korzystających z siłowni
  • odpowiadaniu na zapytania klubowicz bezpośrednio, mailowo i telefonicznie
  • przedstawianiu oferty klubu i sprzedaży karnetów
  • organizowaniu i uczestniczeniu w dodatkowych eventach sportowych (i nie tylko)
  • obsłudze kasy fiskalnej i programu CRM
ODNAJDZIESZ SIĘ U NAS JEŚLI:
  • chcesz połączyć pasję sportową z pracą ;)
  • doskonale czujesz się w ciągłym kontakcie z ludźmi i uwielbiasz pracować w zespole
  • potrafisz organizować sobie pracę w swobodnym środowisku a odpowiedzialność i samodzielność idą z Tobą w parze ;)
  • lubisz, kiedy praca nie zamyka się w sztywnych godzinach, a jest elastyczna
  • w weekendy nie robisz sobie przerwy od ćwiczeń :P
  • komputer nie jest Ci obcym narzędziem
  • posiadasz książeczkę sanepidowską lub jesteś gotowy ją wyrobić
  • masz już doświadczenie związane z obsługą klienta, ale nie jest to warunek konieczny!
DAJEMY CI:
  • umowę
    zlecenie
  • elastyczny grafik godzin dostosowany do Ciebie
  • możliwość nieograniczonego korzystania z oferty klubu
  • świetną atmosferę i niecodzienny klimat pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Poznaj

Fabryka Formy S.A.

Fabryka Formy nazywana jest przez nas samych oraz naszych Klientów „FF” (od pierwszych liter słów „Fabryka Formy”). Jako centrum aktywnego relaksu i swobody ducha, ciała i myśli staramy się uczyć naszych klubowiczów, że fit to sposób na życie, także poprzez fakt, że patronuje inicjatywom związanym ze zdrowym stylem życia, który daje energię na każdy dzień.

Fabryka Formy wie, że energia daje siłę do spełniania marzeń, dlatego nasza misja mówi:

Pomagamy naszym Klientom budować ich wewnętrzną siłę, żeby dzięki niej mogli realizować swoje marzenia.

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta