Specjalista Obsługi Klienta z j. niemieckim

DECORA S.A

Środa Wielkopolska

48 dni temu

Decora S.A. - WE ARE THE FLOOR EXPERTS!

 

Jesteśmy europejskim liderem w produkcji i wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań podłogowych. W naszej ofercie znajdują się panele winylowe FULL RIGID, wyprodukowane w oparciu o autorską technologię rdzenia mineralnego HD MINERAL CORE. Decora S.A. to także Europejski Lider w produkcji akcesoriów podłogowych. Jako jedyna firma w Europie możemy zaoferować kompletny system akcesoriów podłogowych (podkład-listwa-profil) z własnej produkcji. Wśród podkładów, jako jedna z dwóch firm na świecie, produkujemy najbardziej zaawansowane technologicznie poliuretanowo podkłady podłogowe (PUM).

 

Od 25 LAT inwestujemy w wiedzę, najnowszą technologię i know-how.

 

Więcej o naszych produktach przeczytasz na stronach marek:

ARBITON – www.arbiton.com

AFIRMAX – www.afirmax.eu

EWIFOAM – www.ewifoam.de

Vidella – www.vidella.com

Specjalista Obsługi Klienta z j. niemieckim
Miejsce pracy: Środa Wielkopolska
Do Twoich zadań będzie należeć:
  • telefoniczna obsługa sprzedażowa i posprzedażowa klientów dedykowanego rynku / klientów sklepu internetowego
  • komunikacja z klientami (telefoniczna, mailowa, poprzez inne komunikatory)
  • obsługa zamówień w systemie operacyjnym
  • realizacja planów sprzedaży
  • terminowość wykonania działań operacyjnych dotyczących projektów sprzedażowych
  • utrzymywanie pozytywnych relacji z zagranicznymi partnerami handlowymi
  • zapewnienie najwyższej jakości obsługi
Aby realizować zadania potrzebujesz:
  • znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2/C1
  • bardzo dobrej obsługi komputera w zakresie MS Office (szczególnie Excel)
  • znajomości specyfiki pracy lub doświadczenie w obszarze customer service/call center/sklep internetowy
  • wykształcenia wyższego
  • doświadczenia w pracy z programem SAP - atut
  • nastawienia na realizację celów
  • komunikatywności i umiejętności pracy w zespole
W naszym zespole zyskasz:
  • ciekawą pracę i zatrudnienie na umowie o pracę
  • wypłatę zawsze na czas
  • liczne kursy i szkolenia w tym kursy językowe
  • kartę Multisport
  • prywatną opiekę medyczna finansowana przez pracodawcę
  • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia grupowego
  • dofinansowanie choinkowe
  • wyprawki dla dzieci pracowników
  • bezpłatny parking dla zmotoryzowanych
Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Decora S.A., z siedzibą ul. Ignacego Prądzyńskiego 24A, 63-000 Sroda Wielkopolska. Państwa dane osobowe będą przetwarzanew związku z wypełnieniem obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, o którym mowa w art. 22¹ Kodeksu Pracy oraz art. 6 ust. 1 lit.c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 lub na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679) w sytuacji kiedy zakres przesyłanych przez Pana/Pani danych wykracza poza katalog określony w art. 22¹ Kodeksu Pracy. Ma Pani/Pan prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w procesie rekrutacji. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych do czasu wycofania tej zgody. Odbiorcami danych mogą być podmioty doradztwa personalnego. Jednocześnie informujemy, że przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta