Najnowsze oferty pracy

  • Starszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych. Optymalizacja kampanii w celu...
  • Młodszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wsparcie w procesie fakturowania i...
  • Starszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych. Optymalizacja kampanii w celu...
  • Starszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Poznań    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych. Optymalizacja kampanii w celu...
  • Młodszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wsparcie w procesie fakturowania i...
  • Młodszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Poznań    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wsparcie w procesie fakturowania i...
  • Starszy Specjalista ds. Kampanii Google Ads

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii Google Ads na rynkach międzynarodowych (m.in. UK, USA, EMEA). Współpraca z globalnymi zespołami mediowymi w ramach sieci WPP przy opracowywaniu strategii SEM. Analiza danych i wyników kampanii oraz przygotowywanie wniosków i...
  • Młodszy Specjalista ds. Kampanii Google Ads

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Wsparcie w prowadzeniu kampanii Paid Search na platformach takich jak Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z międzynarodowymi zespołami WPP Media przy działaniach SEM/SEA. Analiza wyników kampanii, przygotowywanie raportów i rekomendacji optymalizacyjnych. Udział w...
  • Starszy Specjalista ds. Planowania Kampanii Cyfrowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych w kanałach Social Media, Programmatic oraz Paid Search. Przygotowywanie strategii mediowych w oparciu o briefy klientów i dane rynkowe. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi przy wdrażaniu kampanii....
  • Starszy Specjalista ds. Kampanii Google Ads

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii Google Ads na rynkach międzynarodowych (m.in. UK, USA, EMEA). Współpraca z globalnymi zespołami mediowymi w ramach sieci WPP przy opracowywaniu strategii SEM. Analiza danych i wyników kampanii oraz przygotowywanie wniosków i...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista SEO/SEM

Polska Press Sp. z o.o.
Bydgoszcz
praca stacjonarna
3490 dni temu

JAK SIĘ NAZYWAMY? - Polska Press Grupa

KIM JESTEŚMY? - Jesteśmy ogólnopolskim koncernem medialnym, rozwijającym się na rynku nowoczesnych technologii oraz projektów multimedialnych. Jesteśmy właścicielem portali min pomorska.pl, gratka.pl. Zatrudniamy w Polsce około 3000 osób.

CO ROBIMY? - W naszej codziennej pracy dostarczamy najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie komunikacji w rynkiem dla naszych klientów i czytelników, opartych o technologie internetowe i mobilne.

 

Poszukujemy, kreatywnych, zaangażowanych osób na stanowisko:

Specjalista SEO/SEM
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Nr ref.: SEOSEM/BY/2016
Jako część naszego zespołu będziesz:
  • Projektował i wdrażał mechanizmy analityczne na stronach www oraz w aplikacjach mobilnych

  • Doradzała w zakresie optymalizacji stron pod katem SEO

  • Dostarczał analizy dotyczące zachowań użytkowników w produktach on-line

  • Inicjował i przeprowadzał testy efektywności/konwersji elementów on-line

  • Rekomendował rozwiązania dotyczące optymalizacji konwersji w serwisach

  • Testował i wdrażał nowe narzędzia do analityki on-line

  • Współpracował z Graphic/UX Designerami oraz programistami

Zanim zaczniesz pomożemy Ci, zapewniając:
  • Kompletnie wyposażone stanowisko pracy w nowoczesne narzędzia komunikacji.

  • Ciepłe przyjęcie do naszego zgranego zespołu.

  • Szkolenia i wsparcie kolegów.

Aby stać się częścią naszego zespołu potrzebujesz:
  • Doświadczenia w podobnej roli 

  • Biegle znać Google Analytics i Google Tag Managera, także w zakresie implementacji

  • Znać narzędzia analityczne, także z zakresu mobile (np. kissmetrics, mixpanel, hotjar, Excel)

  • dobrze zrozumieć mechanizmy związane z projektowaniem serwisów internetowych oraz aplikacji mobilnych, realizacji kampanii digitalowych, wykorzystania social media, SEO i SEM

  • Wiary we własne umiejętności i otwartości na ludzi

  • Posiadania chęci rozwoju, zdobywania wiedzy i podnoszenia kompetencji.

W zamian otrzymasz:
  • Pracę w przyjaznym, dynamicznym zespole.

  • Elastyczne godziny pracy.

  • Dostęp do nieograniczonego rozwoju w innowacyjnym środowisku.

  • Udział przy internetowych projektach i kreatywna pracę z rynkiem.

Administratorem Państwa danych osobowych jest spółka Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02 – 672) przy ul. Domaniewskiej 45, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000002408 (dalej: „my” lub „Polska Press”). Nasze pozostałe dane kontaktowe to e-mail: kariera@polskapress.pl.

Informujemy, że Państwa dokumenty aplikacyjne będą wykorzystane w procesie rekrutacji, do której zgłosili Państwo swój udział. Jeśli wyrażą Państwo zgodę na przetwarzanie przez nas Państwa dodatkowych danych, o które zapytujemy w formularzu, wówczas będziemy mogli wykorzystać te informacje w procesie rekrutacji. Ponadto, jeżeli wyrażą Państwo dodatkową zgodę, będziemy wykorzystywać Państwa dane na potrzeby przyszłych rekrutacji.

W związku z przetwarzaniem przez nas Państwa danych przysługuje Państwu prawo do żądania od nas dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.

Ponadto w każdej chwili mogą Państwo cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie wpłynie jednak na zgodność z prawem przetwarzania przez administratora danych osobowych przed wycofaniem zgody. Szczegóły dotyczące przetwarzania Państwa danych, w tym wycofania zgody zostały zawarte w Nocie Informacyjnej dostępnej na www.polskapress.pl/pl/kariera/nota.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polska Press Sp. z o.o. moich dodatkowych danych osobowych żądanych przez Polska Press Sp. z o.o., dla potrzeb rekrutacji.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji*.

*w przypadku wyrażenia zgody będziemy wykorzystywać Państwa dokumenty aplikacyjne w naszych rekrutacjach mających miejsce w okresie jednego roku od dnia złożenia przez Państwa dokumentów.
 

Podobne oferty

  • Starszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych. Optymalizacja kampanii w celu...
  • Młodszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wsparcie w procesie fakturowania i...
  • Starszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych. Optymalizacja kampanii w celu...
  • Starszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Poznań    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych. Optymalizacja kampanii w celu...
  • Młodszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wsparcie w procesie fakturowania i...
  • Młodszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Poznań    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wsparcie w procesie fakturowania i...
  • Starszy Specjalista ds. Kampanii Google Ads

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii Google Ads na rynkach międzynarodowych (m.in. UK, USA, EMEA). Współpraca z globalnymi zespołami mediowymi w ramach sieci WPP przy opracowywaniu strategii SEM. Analiza danych i wyników kampanii oraz przygotowywanie wniosków i...
  • Młodszy Specjalista ds. Kampanii Google Ads

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Wsparcie w prowadzeniu kampanii Paid Search na platformach takich jak Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z międzynarodowymi zespołami WPP Media przy działaniach SEM/SEA. Analiza wyników kampanii, przygotowywanie raportów i rekomendacji optymalizacyjnych. Udział w...
  • Starszy Specjalista ds. Planowania Kampanii Cyfrowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych w kanałach Social Media, Programmatic oraz Paid Search. Przygotowywanie strategii mediowych w oparciu o briefy klientów i dane rynkowe. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi przy wdrażaniu kampanii....
  • Starszy Specjalista ds. Kampanii Google Ads

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii Google Ads na rynkach międzynarodowych (m.in. UK, USA, EMEA). Współpraca z globalnymi zespołami mediowymi w ramach sieci WPP przy opracowywaniu strategii SEM. Analiza danych i wyników kampanii oraz przygotowywanie wniosków i...