- Ogłoszenie nr: 164082
- Data ukazania się ogłoszenia: 28 października 2014 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
- Lubelski Komendant Wojewódzki Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw kontroli formalno-rachunkowej dokumentów finansowych, kontroli wykonania budżetu oraz zamówień publicznych
- w Wydziale Finansów
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin
Miejsce wykonywania pracy:
- Lublin
- Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przygotowywanie rocznego planu zamówień publicznych na usługi badania osób zatrzymanych przez Policję oraz pobierania krwi do dalszych badań laboratoryjnych, szacowanie wartości zamówienia w okresie obowiązywania umowy oraz prognozowanie ilości badań i pobrań krwi, przygotowywanie dokumentacji do wszczęcia procedury o zamówienie publiczne, udział w pracach komisji przetargowej,
- kontrola faktur, rachunków i dokumentów własnych pod względem formalno-rachunkowym, zgodności z planami i klasyfikacją budżetową oraz obowiązującymi przepisami, przygotowywanie plików przelewów w systemach elektronicznych płatności oraz przesyłanie plików do banków,
- opracowywanie rocznych projektów planów finansowych w zakresie wydatków rzeczowych, prowadzenie bieżącej analizy realizacji wydatków budżetowych w poszczególnych rozdziałach klasyfikacji budżetowej, składanie przełożonym informacji o konieczności sporządzania wniosków w sprawie zmian planu finansowego oraz sporządzanie projektów tych korekt,
- dokonywanie bieżących rozliczeń jednostek terenowych Policji woj. lubelskiego ze środków pieniężnych otrzymywanych na finansowanie wydatków,
- sporządzanie miesięcznych oraz rocznych zestawień zaangażowania środków budżetowych oraz pozabudżetowych w podziale na rok bieżący oraz lata następne,
- sporządzanie protokołów szkód dotyczących wydatków rzeczowych grupy
- sporządzanie zbiorczych zestawień wynagrodzeń pracowników i uposażeń policjantów przekazywanych na rachunki bankowe z podziałem na rozdziały, pozycje budżetowe oraz jednostki Policji,
- przygotowywanie projektów odpowiedzi na zapytania związane z informacjami publicznymi dotyczącymi Wydziału Finansów KWP w Lublinie.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanych głównie z pracą przy biurku i komputerze oraz dynamicznym związanych z poruszaniem się po terenie budynku. Czynności wykonywane są w większości w pozycji siedzącej i są związane z pracą z dokumentami, obsługą komputera powyżej 4 godzin na dobę, obsługą urządzeń biurowych (telefon, drukarka, niszczarka papierów), prowadzeniem rozmów telefonicznych wewnętrznych i zewnętrznych. Praca w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym.
Na stanowisku zadania realizowane są samodzielnie, często pod presja czasu. Występują kontakty z interesantami wewnętrznymi urzędu i zewnętrznymi – kontrahenci.
Lokalizacja stanowiska pracy – budynek KWP w Lublinie przy ul. Narutowicza 73, w pomieszczeniu biurowym Zespołu Budżetu Wydziału Finansów KWP w Lublinie na I piętrze. Budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - bariery architektoniczne (schody przy wejściu do budynku, brak podjazdu, brak windy, brak przystosowanych sanitariatów) oraz nie jest dostosowany dla osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w komórkach finansowych
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów o: rachunkowości, finansach publicznych, podatku dochodowym od osób fizycznych, podatku VAT, zamówieniach publicznych, Policji,
- umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
- znajomość obsługi komputera (pakietu MS Office) ,
- wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- znajomość obsługi bankowości elektronicznej,
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”,
- 1 rok pracy w jednostkach budżetowych w komórkach finansowych.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów