Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grodzisku Wielkopolskim
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Grodzisk Wielkopolski
Ogłoszenie o naborze Nr 73730
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa wykonywana od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30 w siedzibie tut. jednostki ( na potrzeby urzędu możliwość wykonywania pracy w godzinach nadliczbowych na zasadach określonych w art. 97 Ustawy o służbie cywilnej),
- Możliwość wyjazdów służbowych w ramach narad szkoleniowych, odpraw itp.,
- Częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi oraz pracownikami komendy,
- Oświetlenie naturalne i sztuczne,
- Praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,
- Stres związany z kontrolami prowadzonymi przez organy zewnętrzne i wewnętrzne,
- Narzędzia i materiały pracy - komputer, kserokopiarka, niszczarka, drukarka, skaner i inne urządzenia biurowe,
- Stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku,
- Toaleta nie dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, brak windy - konieczność poruszania się po budynku, brak oznaczeń dla osób niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym i głuchoniemym.
Zakres zadań
- Prowadzi kancelarię ogólną i sekretariat Komendanta Powiatowego PSP,
- Prowadzi sprawy obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Powiatowej PSP,
- Organizuje narady i odprawy służbowe z udziałem Komendanta Powiatowego PSP,
- Realizuje zadania z zakresu planowania pracy Komendy Powiatowej PSP oraz przygotowuje zbiorcze analizy i wnioski z zakresu działania urzędu,
- Opracowuje i ewidencjonuje zarządzenia, decyzje, rozkazy, instrukcje i wytyczne Komendanta Powiatowego PSP,
- Organizuje współpracę z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej,
- Realizuje zadania z zakresu skarg i wniosków, prowadzi ewidencję skarg i wniosków w Komendzie Powiatowej PSP,
- Ewidencjonuje pieczęcie i stemple w Komendzie Powiatowej PSP,
- Koordynuje kontrolę wewnętrzną komórek organizacyjnych Komendy Powiatowej PSP oraz prowadzi dokumentację dotyczącą kontroli zewnętrznych,
- Prowadzi archiwum Komendy Powiatowej PSP i sprawy związane z archiwizacją dokumentów,
- Opracowuje dane do sprawozdań i planów,
- Dokumentuje działalność informacyjno-promocyjną Komendy Powiatowej PSP,
- Obsługuje stronę BIP Komendy Powiatowej PSP,
- Bierze udział w komisjach powołanych przez Komendanta Powiatowego PSP.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub 3 lata w pracy biurowej,
- znajomość przepisów z zakresu: ustawy o PSP, ochrony przeciwpożarowej, służby cywilnej, postępowania Administracyjnego, ochrony danych osobowych,
- biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych (dobra znajomość pakietu MS Office i poczty elektronicznej),
- zdolność analitycznego myślenia i formułowania wniosków,
- prawo jazdy kat. B,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- praktyka w prowadzeniu sekretariatu,
- odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, sprawność działania, umiejętność organizacji pracy, komunikatywność i kultura osobista,
- ukończony kurs kancelaryjno archiwalny I-go stopnia