DB Schenker – globalny operator logistyczny, należący do Grupy Deutsche Bahn.
W Polsce zatrudnia ponad 2000 pracowników
w 17 terminalach przeładunkowych i 12 magazynach logistycznych.
Spedytor Biura Obsługi Klienta Strategicznego
Miejsce pracy: Modlniczka k. Krakowa
Poszukiwana osoba zajmie się zapewnieniem klientom profesjonalnej obsługi poprzez właściwą identyfikację ich potrzeb oraz udzielanie rzetelnych i bieżących informacji handlowych, a także za rozszerzanie współpracy z istniejącymi już klientami.
Jeśli:
- chcesz zajmować się obsługą Klienta i potrafisz identyfikować jego potrzeby,
- łatwo nawiązujesz partnerskie relacje z Klientem,
- komunikujesz się szybko, rzeczowo i w zrozumiały sposób,
- sprawnie posługujesz się językiem angielskim, co jest warunkiem koniecznym,
- swobodnie posługujesz się pakietem MS Office,
A ponadto:
- efektywnie zarządzasz czasem, zasobami i sprzętem,
- bierzesz odpowiedzialność za swoje działania i ich rezultaty,
- radzisz sobie z nieoczekiwanymi wydarzeniami,
- dostarczasz informacji szybko, rzeczowo i w zrozumiały sposób,
- konstruktywnie współpracujesz z innymi,
Oferujemy:
- kompleksowy program wprowadzający do firmy i różnorodne wyzwania w trakcie pracy,
- pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie, która jest globalnym liderem w branży TSL,
- możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, w szkoleniach i wymianę doświadczeń,
- przyjazną atmosferę w pracy i możliwość udziału w programie wolontariatu pracowniczego
- dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, biletów do kina i teatru oraz zajęć sportowo-rekreacyjnych.