Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalne doradztwo i codzienna obsługa Klientów. Sprawne uzupełnianie towaru na półkach. Dbanie o dostępność asortymentu na półkach oraz o dobre oznakowanie cenowe i ekspozycję towarów. Sprawna i profesjonalna obsługa Klientów w...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji.
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
6 godz.
Opis stanowiska: budowanie i rozwijanie własnego biznesu opartego na sprzedaży usług finansowych, rekrutacja, wdrożenie i motywowanie nowych doradców w zespole, wspieranie członków zespołu w realizacji celów sprzedażowych, organizowanie szkoleń i rozwijanie kompetencji produktowych,...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Obsługa kasy fiskalnej; Przyjęcie i rozładunek dostaw.
Twój zakres obowiązków: Budowanie i rozwijanie relacji z klientami w oparciu o zaufanie i wartości Allianz – masz za sobą silną markę i wsparcie mentora, który pomaga Ci od pierwszego dnia; Rozpoznawanie potrzeb i tworzenie ofert – otrzymasz gotowe narzędzia i pomoc doświadczonych...
specjalista mid / junior / senior kontrakt B2B 5 000 - 20 000 zł netto (+VAT)/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych (MŚP, duże przedsiębiorstwa). Dobór produktów z zakresu ubezpieczeń grupowych i abonamentów medycznych (portfolio Allianz Polska). Przygotowywanie i prezentacja ofert oraz prowadzenie rozmów handlowych. Budowanie i utrzymywanie...
specjalista mid / junior kontrakt B2B pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
4 dni
Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu przy wsparciu solidnej marki, pozyskiwanie Klientów, sprzedaż ubezpieczeń na życie, organizacja własnej aktywności i kalendarza spotkań.
Za co będziesz odpowiadać: własny biznes przychodowy i zarządzanie zespołem sprzedaży, rekrutację i wdrożenie nowych Konsultantów ds. Planowania Finansowego oraz Menedżerów, budowanie portfela Klientów poprzez aktywną sprzedaż własną, zapewnienie wsparcia współpracownikom na...
Rozwijanie relacji z klientami, identyfikacja ich potrzeb i kreowanie ofert z wykorzystaniem dostępnych narzędzi. Organizacja spotkań z klientami, zarówno online, jak i bezpośrednich. Osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych przy wsparciu i dostępie do szkoleń oraz opieki mentora.
Netto - sieć osiedlowych sklepów spożywczych z łatwym dostępem do produktów pierwszej potrzeby po niskich cenach. Jesteśmy firmą z duńskim kapitałem, działającą w Polsce od 1995 roku. Posiadamy własne nowoczesne Centra Logistyczne koło Szczecina, Wrocławia i Starogardu Gdańskiego oraz ponad 335 sklepów, zlokalizowanych w regionach północnych, zachodnich i południowych. Co roku otwieramy nowe placówki, a taki rozwój stwarza szanse zawodowe naszym obecnym i przyszłym pracownikom.
Zapraszamy kandydatów na stanowisko:
Sprzedawca
Miejsce pracy: Ozimek, woj. opolskie
Nr Ref.: S/Ozimek
Osoby zatrudnione na tym stanowisku będą odpowiedzialne za:
obsługę Klienta na sali sprzedaży oraz w kasie,
rozliczenie powierzonej gotówki,
wykładanie towarów,
porządek i czystość w sali sprzedażowej i na zapleczu.
Zapraszamy do naszego zespołu osoby:
pracowite, z chęcią do działania,
energiczne i samodzielne,
lubiące kontakt z ludźmi,
chcące zacząć swoją karierę w profesjonalnym środowisku, umożliwiającym dynamiczny rozwój kariery.
Oferujemy:
konkurencyjną pensję + premię uznaniową,
wzrost wynagrodzenia z każdym rokiem zatrudnienia w naszej firmie,
stabilną pracę na pełen etat,
możliwości awansu wspartego systemem profesjonalnych szkoleń.
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalne doradztwo i codzienna obsługa Klientów. Sprawne uzupełnianie towaru na półkach. Dbanie o dostępność asortymentu na półkach oraz o dobre oznakowanie cenowe i ekspozycję towarów. Sprawna i profesjonalna obsługa Klientów w...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji.
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
6 godz.
Opis stanowiska: budowanie i rozwijanie własnego biznesu opartego na sprzedaży usług finansowych, rekrutacja, wdrożenie i motywowanie nowych doradców w zespole, wspieranie członków zespołu w realizacji celów sprzedażowych, organizowanie szkoleń i rozwijanie kompetencji produktowych,...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Obsługa kasy fiskalnej; Przyjęcie i rozładunek dostaw.
Twój zakres obowiązków: Budowanie i rozwijanie relacji z klientami w oparciu o zaufanie i wartości Allianz – masz za sobą silną markę i wsparcie mentora, który pomaga Ci od pierwszego dnia; Rozpoznawanie potrzeb i tworzenie ofert – otrzymasz gotowe narzędzia i pomoc doświadczonych...
specjalista mid / junior / senior kontrakt B2B 5 000 - 20 000 zł netto (+VAT)/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych (MŚP, duże przedsiębiorstwa). Dobór produktów z zakresu ubezpieczeń grupowych i abonamentów medycznych (portfolio Allianz Polska). Przygotowywanie i prezentacja ofert oraz prowadzenie rozmów handlowych. Budowanie i utrzymywanie...
specjalista mid / junior kontrakt B2B pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
4 dni
Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu przy wsparciu solidnej marki, pozyskiwanie Klientów, sprzedaż ubezpieczeń na życie, organizacja własnej aktywności i kalendarza spotkań.
Za co będziesz odpowiadać: własny biznes przychodowy i zarządzanie zespołem sprzedaży, rekrutację i wdrożenie nowych Konsultantów ds. Planowania Finansowego oraz Menedżerów, budowanie portfela Klientów poprzez aktywną sprzedaż własną, zapewnienie wsparcia współpracownikom na...
Rozwijanie relacji z klientami, identyfikacja ich potrzeb i kreowanie ofert z wykorzystaniem dostępnych narzędzi. Organizacja spotkań z klientami, zarówno online, jak i bezpośrednich. Osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych przy wsparciu i dostępie do szkoleń oraz opieki mentora.