Praca.pl Praca Warmińsko-mazurskie Milejewo Administrator Nieruchomości Milejewo
Stanowisko urzędnicze ds. gospodarki komunalnej i gospodarki nieruchomościami

Stanowisko urzędnicze ds. gospodarki komunalnej i gospodarki nieruchomościami

Urząd Gminy Milejewo
Milejewo
praca stacjonarna
dziś wygasa5 dni temu
Urząd Gminy Milejewo
Stanowisko urzędnicze ds. gospodarki komunalnej i gospodarki nieruchomościami
Miejsce pracy: Milejewo
Numer: StPr/25/1743
OBOWIĄZKI:
Pełen zakres zadań znajduje się w ogłoszeniu o naborze na stronie internetowej https://bip.milejewo.pl Umowa o pracę na pełen etat Przewidywane rozpoczęcie zatrudnienia: 01.02.2026r. Termin naboru do 05 grudnia 2025r.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie, obywatelstwo kraju UE lub kraju, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym odpowiedniej specjalności, umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku (preferowane kierunki: administracja, gospodarka przestrzenna, zarządzanie nieruchomościami, budownictwo), co najmniej 3 letni staż pracy na stanowiskach związanych z realizacją zadań objętych nadzorem, znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami, kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej oraz przepisów z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku. Wymagania dodatkowe: znajomość podstawowych programów komputerowych (Word, Excel), umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa obowiązujących na stanowisku, sumienność, odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność, odporność na stres, prawo jazdy kat. B

Miejsce pracy:

Milejewo


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 700 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Elbląska 47, 82-316 Milejewo, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskie


Dane kontaktowe:

Elżbieta Lisowska


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: Termin naboru do 05.12.2025r.


Wymagane dokumenty:

Pełen zakres wymaganych dokumentów znajduje się na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Milejewo, zakładka nabory na wolne stanowiska. Termin naboru do 05.12.2025r. Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 5 grudnia 2025 r. do godz. 13.00 pokój nr 12, pod adres: Urząd Gminy Milejewo ul. Elbląska 47, 82-316 Milejewo, w zamkniętej kopercie z dopiskiem Nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw gospodarki komunalnej i gospodarki nieruchomościami. Decyduje termin wpływu dokumentów do Urzędu Gminy Milejewo. Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Piotrków Trybunalski    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Administrowanie i gospodarowanie powierzonymi nieruchomościami; Dokonywanie przeglądu podległych obiektów budowlanych; Obsługę najemców lokali, w tym zawieranie umów najmu; Nadzór nad technicznym utrzymaniem nieruchomości;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Nieruchomości

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Puławska 111b    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Twoje zadania: opracowywanie i aktualizowanie baz danych dotyczących nieruchomości w zakresie: stanu prawnego, technicznego, sposobu użytkowania, kosztach i przychodach nieruchomości oraz informacji o umowach dotyczących nieruchomości, przygotowywanie wniosków w celu pozyskania dokumentów...
  • Asystent ds. Administracji i Nieruchomości (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Starachowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne biura. Obsługa telefoniczna oraz dokumentacja i archiwizacja dokumentów. Aktualizacja baz danych i prowadzenie statystyk. Przygotowywanie spotkań, protokołów i prowadzenie zebrania. Wyszukiwanie informacji w Internecie i wsparcie...
  • Młodszy Zarządca Nieruchomości

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wykształcenie techniczne, Doświadczenie w zarządzaniu projektami, zespołem oraz relacjami z klientami, Doświadczenie w utrzymaniu nieruchomości, Gotowość do podróży służbowych, prawo jazdy kat. B, Komunikatywna znajomość języka niemieckiego, Biegła znajomość MS Office, szczególnie...
  • Specjalista ds. administrowania nieruchomościami

    AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    realizacja zadań z zakresu zarządzania nieruchomościami, położonymi w miejscowości: Szczecin; prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot. nieruchomości, współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem nieruchomości, nadzór nad ich właściwą...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administrowania Nieruchomościami

    Klient portalu Praca.pl   Piotrków Trybunalski    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Kompleksowe administrowanie i gospodarowanie powierzonymi nieruchomościami. Dokonywanie regularnych przeglądów technicznych podległych obiektów budowlanych. Pełna obsługa najemców lokali, w tym proces zawierania nowych umów najmu. Nadzór merytoryczny i techniczny nad utrzymaniem...
  • Technik Utrzymania Obiektu

    Klient portalu Praca.pl   Konin    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Doświadczenie w sektorze elektrycznym lub w zarządzaniu instalacjami w nieruchomościach komercyjnych. Umiejętność wykonywania drobnych prac budowlanych. Znajomość pakietu MS Office. Umiejętność weryfikacji i akceptowania faktur. Doskonała umiejętność pracy zespołowej i współpracy z...
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje obowiązki: Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i umawianie terminów. Współpraca z różnymi działami oraz z dostawcami usług. Udział w spotkaniach i przygotowywanie niezbędnych materiałów. Tworzenie i aktualizowanie raportów. Wsparcie realizacji projektów w zależności od potrzeb.
  • Praktykant ds. Administracji Nieruchomości (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Czego możesz się spodziewać? Poznasz branżę zarządzania nieruchomościami od strony biurowej; Wesprzesz specjalistyczne działy w codziennych zadaniach; Będziesz brać udział w ciekawych projektach i procesach handlowych; Zajmiesz się pracą administracyjną – m.in. aktualizacją...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji Nieruchomości

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: wsparcie administracyjne działu Facility Management i zarządzania nieruchomościami, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentów, kontrola faktur i terminów, przygotowywanie i udział w spotkaniach,...