Departament Eksploatacji Systemu Informatycznego/Zespół Eksploatacji Aplikacji Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Nr ref.: CEN/KD/33/2018
Dołączając do nas zyskujesz:
- stabilizację zatrudnienia – umowę o pracę, dedykowany system premiowy,
- możliwość zdobywania doświadczenia, poznania różnorodnej technologii w największej instytucji finansowej w kraju,
- pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną, Pracowniczy Program Emerytalny, System Kafeteryjny MyBenefit, leasing samochodów,
- profesjonalny system szkoleń,
- możliwość uczestnictwa w programie „PKO po godzinach”, w ramach którego finansowane są pozazawodowe aktywności pracowników np. sekcje i zawody sportowe, akcje integracyjne połączone z działalnością charytatywną, itp.
Twój dzień w PKO Banku Polskim będzie polegał na:
- eksploatacji i administracji bankowych aplikacji informatycznych, w szczególności z obszaru wspierania sprzedaży produktów i obsługi klienta w sieci placówek banku
- informatycznym wsparciu dla procesów realizowanych w obszarze sprzedaży produktów kredytowych
- monitorowaniu, analizowaniu i nadzorze nad dostępnością, pojemnością i wydajnością eksploatowanych aplikacji
- realizowaniu usług informatycznych dla jednostek biznesowych banku w zakresie eksploatowanych aplikacji, w tym – wdrażaniu nowych funkcjonalności
- rozwiązywaniu problemów/incydentów zgłaszanych w trybie HelpDesk z zakresu działania administrowanych aplikacji bankowych
- prowadzeniu dokumentacji eksploatacyjnej oraz współpracy z dostawcami oprogramowania w zakresie obsługi błędów i problemów eksploatacyjnych
- udziale w testowaniu poprawek serwisowych i nowych wersji aplikacji
- pracach związanych z realizacją nowych zmian i inicjatyw informatycznych
Oczekujemy od Ciebie:
- wykształcenia wyższego o profilu informatycznym
- umiejętności obsługi narzędzi baz danych (MSSQL, Oracle) i pakietu narzędzi JIRA
- podstawowej wiedzy w zakresie systemów operacyjnych serwerów
- znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym na zrozumienie dokumentacji technicznej
- otwartości i chęci uczenia się w zakresie zadań wsparcia informatycznego realizowanych na potrzeby obsługi produktów bankowych
- samodzielności, dokładności i odporności na stres
- wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacji interpersonalnej i zdolności organizatorskich
- doświadczenie w pracy projektowej w instytucji finansowej będzie mile widziane
pko, bank, bp
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.