Komenda Miejska Policji w Lublinie
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 27525
Warunki pracy
Praca na stanowisku o charakterze kancelaryjno-biurowym przy użyciu sprzętu komputerowego, urządzeń biurowych (fax, xero itp.) oraz w magazynach archiwalnych wymagająca wysiłku fizycznego, jak również pracy na wysokości powyżej 1m na drabinie do 1,70m przy układaniu i zdejmowaniu z regałów magazynowych zarchiwizowanych akt. Możliwość wystąpienia grzybów pleśniowych, kurzu.Miejsce pracy: parter (magazyny archiwalne) oraz V piętro budynku 5 piętrowego z dwiema windami. Wejście do budynku posiada stosowny podjazd, natomiast wewnątrz budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak dostosowanych łazienek, wind oraz możliwości swobodnego poruszania się po budynku wózkiem inwalidzkim).
Zakres zadań
- Sprawdzenie poprawności przygotowania dokumentacji archiwalnej w zakresie formalnym i merytorycznym oraz włączenie jej w zasób archiwalny.
- Przygotowanie akt do wyłączenia ze zbioru i wybrakowania w oparciu o zatwierdzone protokoły brakowania. Nadzorowanie procesu brakowania.
- Sporządzanie na podstawie materiałów zgromadzonych w składnicy akt kwerendy dla jednostek Policji, Sądów, Prokutatury, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Biura Spraw Wewnętrznych i innych.
- Sprawdzenie pod względem formalnym i merytorycznym prawidłowości kwalifikacji dokumentów kategorii BC przeznaczonych do zniszczenia wg Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt Policji.
- Prowadzenie szkoleń i udzielanie instruktażu osobom przygotowującym materiały do przekazania do składnicy akt.
- W oparciu o otrzymane dyspozycje i polecenia przeprowadzenie doraźnych sprawdzeń sposobu przygotowanej dokumentacji archiwalnej w jednostkach i komórkach organizacyjnych podległych KMP w Lublinie.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku kancelaryjno-biurowym
- Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych i przepisów wykonawczych do ustawy
- Znajomość pracy kancelaryjno-biurowej
- Znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- Umiejętność pracy zespołowej, systematyczność, komunikatywność, samodzielność
- Znajomość struktury organizacyjnej jednostki
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub poddanie się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne"
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość zagadnień z zakresu archiwistyki