Nadodrzański Oddział Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim
Komendant Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy księgowy
Miejsce pracy: Krosno Odrzańskie
Ogłoszenie o naborze Nr 83997
Warunki pracy
- Narzędzia i materiały do pracy - komputer, fax, drukarka, kserokopiarka, telefon; - brak wind; - bariery architektoniczne
Zakres zadań
- naliczanie uposażeń oraz innych świadczeń pieniężnych dot. funkcjonariuszy w celu prawidłowej wypłaty należności;
- sporządzanie list płac na podstawie dokumentów źródłowych, dokonywanie sprawdzenia przelewów, w tym wartościowo i ilościowo oraz przenoszenie ich do programu NBE w celu przelania należności na konta funkcjonariuszy;
- prowadzenie ewidencji i uzgadnianie wydatków w zakresie zryczałtowanego podatku dochodowego i składki zdrowotnej w celu prawidłowego przekazania ich odpowiednio do Urzędu Skarbowego i ZUS;
- sprawdzanie wydanych decyzji ze stanem faktycznym oraz danymi w systemie informatycznym oraz weryfikowanie stanu zatrudnienia ze stanem osobowym jednostek organizacyjnych w celu wyeliminowania błędów na etapie poprzedzającym sporządzenie listy płac;
- sporządzanie informacji o uzyskanych dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy dla funkcjonariuszy w celu złożenia przez nich rocznych zeznań o osiąganych dochodach oraz dla potrzeb funkcjonariuszy;
- realizowanie potrąceń z uposażeń funkcjonariuszy, potrącanie naliczonych kwot i przekazywanie zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu zaspokojenia egzekucji oraz prowadzenie ewidencji egzekwowanych zajęć komorniczych i sądowych funkcjonariuszy służby stałej i przygotowawczej w celu gromadzenia dokładnej informacji finansowej;
- prowadzenie kart uposażeń funkcjonariuszy służby stałej i przygotowawczej w celu weryfikacji stanu osobowego oraz dokonywanie zaliczeń zgodnie z decyzjami administracyjnymi Komendanta Oddziału;
- sporządzanie i prowadzenie ewidencji dowodów księgowych dot. wypłat dla funkcjonariuszy i przedstawienie je kierownikowi sekcji w celu prawidłowego rozliczenia środków finansowych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze płac
- znajomość przepisów prawa pracy;
- znajomość przepisów podatkowych oraz przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych;
- znajomość obsługi komputera (dokumenty tekstowe, arkusze kalkulacyjne);
- znajomość obsługi urządzeń biurowych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- dokładność, opanowanie, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.