Obszar działania: cała Polska
Biuro operacyjne: 03-236 Warszawa, ul. Annopol 14a
Współpraca w formie zatrudnienia na umowę o pracę na czas określony (2-letni płatny, program stażowy)
- Administrowanie systemem wykorzystywanym do zarządzania produkcją betonu,
- Administrowanie systemem wykorzystywanym do opracowywania receptur i danych technologicznych,
- Sprawowanie opieki nad bazami receptur, danych jakościowych produkowanych mieszanek i stosowanych w produkcji materiałów,
- Nadzorowanie procesów jakościowych m.in.: oceny zgodności, postępowania z niezgodnościami,
- Wsparcie organizacyjne dla Zespołu Technologów Betonu i Grupy Technologów Projektów Specjalnych.
- Mile widziane wyższe wykształcenia techniczne o profilu budowlanym lub inżynierii materiałowej (lub w trakcie realizacji),
- Znajomość zagadnień z zakresu technologii betonu (m.in. zasad projektowania betonu),
- Doświadczenie w formie praktyk/staży w laboratorium lub kontroli jakości (jako dodatkowy atut),
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- Bardzo dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office,
- Posiadanie ważnego prawa jazdy kat. B poparte praktyką w prowadzeniu samochodu,
- Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin i gotowość do częstych wyjazdów służbowych na terenie całej Polski.
- Nastawienie na realizację zadań i osiąganie wyznaczonych celów,
- Zdolność do podejmowania trafnych decyzji i dostarczania wyników na czas,
- Umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy,
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne,
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
- Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu,
- Pracę w międzynarodowym zespole,
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia w różnych obszarach biznesu pod okiem najlepszych ekspertów w branży,
- Możliwość awansu oraz projektowanie dalszej ścieżki kariery,
- Szeroki pakiet benefitów: karty sportowe, prywatna opieka medyczna, wczasy pod gruszą, dodatkowy dzień wolny z okazji „Barbórki”, dostęp do platformy MyBenefit.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania