System Support Specialist

ASTEK Polska

Katowice, Częstochowa, Sosnowiec, Gliwice, Zabrze, Bielsko-Biała, Bytom, Ruda Śląska, Rybnik, Tychy, Dąbrowa Górnicza, Chorzów, Jaworzno, Jastrzębie-Zdrój, Mysłowice, Siemianowice Śląskie, Żory, Piekary Śląskie, Świętochłowice

27 dni temu

ASTEK Polska jest częścią dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy ASTEK. Specjalizujemy się w outsourcingu kadry IT i realizacji projektów informatycznych. Zatrudniamy doświadczonych specjalistów dla liderów z obszarów bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, hi-tech, farmacji i logistyki w Polsce i za granicą.
System Support Specialist
Miejsce pracy: Praca zdalna
 

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna/-y za:

  • Rozwiązywanie problemów technicznych.
  • Ścisłą współpracę z Product Ownerem oraz zespołem Developerów.
  • Organizację procesu integracji systemów, w celu zapewnienia skalowalności i powtarzalności tego procesu.
  • Analizę problemów z integracją i dostępem z REST API.

Wymagania:

  • Min. 3-letnie doświadczenie na stanowisku System Support Specialist
  • Umiejętność ścisłej współpracy z Product Ownerami i Zespołami Developerów
  • Znajomość systemu Linux
  • Znajomość relacyjnych baz danych Oracle
  • Dobra znajomość SQL/MS SQL
  • Bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego (min. B2)

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • stabilne zatrudnienie i rozwój zawodowy w międzynarodowym środowisku
  • wybór preferowanej formy zatrudnienia
  • pracę na rzecz najbardziej rozpoznawalnych marek polskich i globalnych
  • szkolenia i treningi
  • długoterminowe i interesujące projekty
  • benefity pozapłacowe (m.in.: pakiet premium prywatnej opieki medycznej i kartę sportową), dobrą atmosferę pracy oraz spotkania integracyjne
  • stałe wsparcie opiekuna z ramienia ASTEK Polska
  • współpracę ze specjalistami w swojej dziedzinie
Dlaczego warto z nami pracować?
  • Solidne fundamenty
  • Ambitne projekty
  • Indywidualny rozwój i przyjazna atmosfera
  • Znane marki
  • Inspirujący liderzy
  • Elastyczność
  • Dodatkowe korzyści
  • System poleceń
Dlaczego warto z nami pracować?
  • Solidne fundamenty
  • Ambitne projekty
  • Indywidualny rozwój i przyjazna atmosfera
  • Znane marki
  • Inspirujący liderzy
  • Elastyczność
  • Dodatkowe korzyści
  • System poleceń

Poznaj

ASTEK Polska

ASTEK Polska to założony w 2007 roku oddział międzynarodowej Grupy ASTEK, specjalizujący się w outsourcingu kadry IT i realizacji projektów informatycznych. Nasi Eksperci dostarczają innowacyjne rozwiązania, które przekładają się na wzrost efektywności biznesowej naszych Klientów.

ASTEK Polska przenosi na polski rynek sprawdzone rozwiązania z sektora IT, w oparciu o wieloletnie działanie Grupy ASTEK na arenie międzynarodowej. Dzięki zbieranemu od 1988 roku doświadczeniu z zakresu konsultingu IT oraz inżynierii oprogramowania zdobytemu w 13 krajach, jesteśmy ekspertami w outsourcingu IT.

Posiadamy bogate portfolio kompetencji technicznych oraz doskonale znamy specyfikę biznesu w różnych sektorach: bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, hi-tech, farmacji, logistyki i innych.

Zakres usług:

  • Outsourcing specjalistów IT
  • Team Leasing
  • Managed Service
  • Fixed Price

Biura ASTEK w Polsce: Gdańsk, Kraków, Katowice, Poznań, Warszawa (HQ), Wrocław.
Lokalizacje ASTEK na świecie: Australia, Belgia, Chiny, Dubaj, Francja, Kanada, Mauritius, Stany Zjednoczone Ameryki, Szwajcaria, Turcja, Wielka Brytania, Wietnam.

Stań się częścią międzynarodowej grupy specjalistów IT, liczącej ponad 3000 pracowników i aplikuj do nas.

Konsultant ds. Wsparcia Technicznego jest osobą współpracującą z klientami, która doradza jak korzystać z technologii wykorzystywanej w danym produkcie w celu osiągnięcia celów biznesowych i rozwiązania problemów. Stanowisko Konsultanta ds. Wsparcia Technicznego z reguły związane jest z branżą IT, choć występują wyjątki. Wsparcie techniczne obejmuje gwarantowaną pomoc w eksploatacji oprogramowania, sprzętu ...
Praca Konsultant ds. Wsparcia Technicznego