Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Sklepu Spożywczego

    HRBC GROUP Sp. z o.o.   Warszawa, Wola    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Realizowanie wyznaczonych celów i planów handlowych; Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta; Zapewnienie właściwej organizacji pracy zgodnie z obowiązującymi standardami pracy; Dbanie o odpowiednie zatowarowanie sklepów; Kontrolowanie kosztów sklepu; Wprowadzenie danych do systemu;...
  • Kierownik Stoiska Produktów Świeżych

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 184    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi. Zarządzanie procesem sprzedaży, dbałość o ekspozycję, jakość i dostępność towaru. Profesjonalna obsługa i budowanie relacji z klientami. Realizowanie...
  • Menedżerka / Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   mazowieckie    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    16 godz.
    Prowadzenie procesów rekrutacyjnych Kształtowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Zarządzanie i rozwijanie kompetencji podległego zespołu. Wdrażanie nowych Doradców i wsparcie ich w zakresie sprzedaży ubezpieczeń. Realizacja celów sprzedażowych. Monitorowanie wyników i jakości...
  • Kierowniczka / Kierownik Sprzedaży

    Praca.pl   Warszawa    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zadania: Budowanie i rozwój zespołu sprzedażowego: rekrutacja, szkolenia i bieżące wsparcie; Planowanie działań i realizacja celów sprzedażowych; Inspirowanie zespołu poprzez kreowanie relacji opartych na wspólnych wartościach;
  • Menedżerka / Menedżer Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Warszawa    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B   8 000 - 12 000 zł netto (+VAT)/mies.
    17 godz.
    Co będziesz robić? budować i rozwijać swój zespół sprzedażowy – rekrutujesz, szkolisz i wspierasz, zarządzać oddziałem – planujesz i pomagasz osiągać cele, wspierać i inspirować – tworzysz relacje oparte na wspólnych wartościach, dbać o wyniki – ustalasz cele, działasz...
  • Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta i serwisu

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek, Malborska 35    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów w obsłudze klienta; pozyskiwanie i współpraca z wykonawcami usług montażowych;...
  • Kierownik Działu

    Transgourmet Polska   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy w tym planowanie harmonogramów.
  • Lider / Liderka Zespołu Sprzedaży

    Prudential Polska Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Prosta 70    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu opartego o sprzedaż własną i współpracę z zespołem Konsultantów ds. Planowania Finansowego, rekrutacja i wdrażanie nowych Konsultantów w Twoim zespole, rozwijanie wiedzy produktowej i umiejętności sprzedażowych własnych oraz...
  • Kierownik Stoiska

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 184    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi. Zarządzanie procesem sprzedaży, dbałość o ekspozycję, jakość i dostępność towaru. Profesjonalna obsługa i budowanie relacji z klientami. Realizowanie...
  • Kierownik Sprzedaży (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Mysiadło    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Realizacja planów sprzedaży; Raportowanie analizy sprzedaż przełożonym (Dyrektor oraz Zastępca Dyrektora); Wdrażanie oraz szkolenie nowych pracowników; Tworzenie grafików pracy; Odpowiedzialność za pracę podległego zespołu...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Kierownik Zespołu Mazowieckie
Technical Services Team Manager

Technical Services Team Manager

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
mazowieckie
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
1560 dni temu


Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

Technical Services Team Manager
Miejsce pracy: woj. mazowieckie

The role holder is responsible for managing several small teams of technical people, or virtual team, planning and guiding service delivery, achieving required service levels and customer satisfaction. Role holder deploys, manages and develops people, aspires to deliver impeccable service and controls costs.

  • People Management. Manages, motivates and develops a small team of technical specialists, ensuring that the service levels are met.
  • Customer Relations. Establishes relationships with customers and a range of managers across Fujitsu.
  • Risk Management. Establishes and manages risk for the team’s technical skill levels and adequate resources to ensure that risks are mitigated and problems resolved, in relation to meeting our commitments.
  • Planning & Control. Resource allocation/scheduling to meet the demands of delivering a service, taking into account changing priorities or issues. Uses strengths of team to achieve effective and efficient delivery of service within Service Level Agreement (SLA) or Operational Level Agreement (OLA).
  • Service Delivery. Using strengths of team to achieve effective and efficient delivery of service.  Ensure the delivery of services to meet SLAs as a minimum.
  • Professional Specialization. Focus and attention is primarily on the specific services which the team is delivering to their current Customer base. Responsible for improving core skills, adopting standard processes and encouraging re-use.
  • Tools Mastery. Ensures adherence to agreed strategic tool-set, emphasizing the need for improved deployment and usage.
  • Ability to manage several customers, teams and team members.
  • Maintaining and growing technical skill levels of the team and parallel growth in soft skills, to balance technical capability
  • Coaching and mentoring team.
  • Awareness and conformance to all relevant standards.
  • All aspects of Performance Management process completed
  • Build relationships with internal peers, stakeholders and customers as appropriate
  • Customer feedback.
  • Recognize where risk exists and communicate that risk to the appropriate channels, with a proposal to address the problem.
  • Regular review of all service issues and exceptions.
  • Encourages the use of best practice across the team, including documenting and sharing with others.
  • Adherence to standard processes.

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.
  • People Management. Manages, motivates and develops a small team of technical specialists, ensuring that the service levels are met.
  • Customer Relations. Establishes relationships with customers and a range of managers across Fujitsu.
  • Risk Management. Establishes and manages risk for the team’s technical skill levels and adequate resources to ensure that risks are mitigated and problems resolved, in relation to meeting our commitments.
  • Planning & Control. Resource allocation/scheduling to meet the demands of delivering a service, taking into account changing priorities or issues. Uses strengths of team to achieve effective and efficient delivery of service within Service Level Agreement (SLA) or Operational Level Agreement (OLA).
  • Service Delivery. Using strengths of team to achieve effective and efficient delivery of service.  Ensure the delivery of services to meet SLAs as a minimum.
  • Professional Specialization. Focus and attention is primarily on the specific services which the team is delivering to their current Customer base. Responsible for improving core skills, adopting standard processes and encouraging re-use.
  • Tools Mastery. Ensures adherence to agreed strategic tool-set, emphasizing the need for improved deployment and usage.
  • Ability to manage several customers, teams and team members.
  • Maintaining and growing technical skill levels of the team and parallel growth in soft skills, to balance technical capability
  • Coaching and mentoring team.
  • Awareness and conformance to all relevant standards.
  • All aspects of Performance Management process completed
  • Build relationships with internal peers, stakeholders and customers as appropriate
  • Customer feedback.
  • Recognize where risk exists and communicate that risk to the appropriate channels, with a proposal to address the problem.
  • Regular review of all service issues and exceptions.
  • Encourages the use of best practice across the team, including documenting and sharing with others.
  • Adherence to standard processes.

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.
To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Textorial Park
ul. Fabryczna 17
90-344, Łódź

University Business
Park ul. Wólczańska 178
90-530, Łódź

Nowa Fabryczna
ul. Składowa 35
90-127, Łódź

.KTW
Aleja Roździeńskiego 1
04-202, Katowice
 

Podobne oferty

  • Kierownik Sklepu Spożywczego

    HRBC GROUP Sp. z o.o.   Warszawa, Wola    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Realizowanie wyznaczonych celów i planów handlowych; Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta; Zapewnienie właściwej organizacji pracy zgodnie z obowiązującymi standardami pracy; Dbanie o odpowiednie zatowarowanie sklepów; Kontrolowanie kosztów sklepu; Wprowadzenie danych do systemu;...
  • Kierownik Stoiska Produktów Świeżych

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 184    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi. Zarządzanie procesem sprzedaży, dbałość o ekspozycję, jakość i dostępność towaru. Profesjonalna obsługa i budowanie relacji z klientami. Realizowanie...
  • Menedżerka / Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   mazowieckie    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    16 godz.
    Prowadzenie procesów rekrutacyjnych Kształtowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Zarządzanie i rozwijanie kompetencji podległego zespołu. Wdrażanie nowych Doradców i wsparcie ich w zakresie sprzedaży ubezpieczeń. Realizacja celów sprzedażowych. Monitorowanie wyników i jakości...
  • Kierowniczka / Kierownik Sprzedaży

    Praca.pl   Warszawa    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zadania: Budowanie i rozwój zespołu sprzedażowego: rekrutacja, szkolenia i bieżące wsparcie; Planowanie działań i realizacja celów sprzedażowych; Inspirowanie zespołu poprzez kreowanie relacji opartych na wspólnych wartościach;
  • Menedżerka / Menedżer Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Warszawa    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B   8 000 - 12 000 zł netto (+VAT)/mies.
    17 godz.
    Co będziesz robić? budować i rozwijać swój zespół sprzedażowy – rekrutujesz, szkolisz i wspierasz, zarządzać oddziałem – planujesz i pomagasz osiągać cele, wspierać i inspirować – tworzysz relacje oparte na wspólnych wartościach, dbać o wyniki – ustalasz cele, działasz...
  • Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta i serwisu

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek, Malborska 35    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów w obsłudze klienta; pozyskiwanie i współpraca z wykonawcami usług montażowych;...
  • Kierownik Działu

    Transgourmet Polska   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy w tym planowanie harmonogramów.
  • Lider / Liderka Zespołu Sprzedaży

    Prudential Polska Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Prosta 70    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu opartego o sprzedaż własną i współpracę z zespołem Konsultantów ds. Planowania Finansowego, rekrutacja i wdrażanie nowych Konsultantów w Twoim zespole, rozwijanie wiedzy produktowej i umiejętności sprzedażowych własnych oraz...
  • Kierownik Stoiska

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 184    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi. Zarządzanie procesem sprzedaży, dbałość o ekspozycję, jakość i dostępność towaru. Profesjonalna obsługa i budowanie relacji z klientami. Realizowanie...
  • Kierownik Sprzedaży (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Mysiadło    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Realizacja planów sprzedaży; Raportowanie analizy sprzedaż przełożonym (Dyrektor oraz Zastępca Dyrektora); Wdrażanie oraz szkolenie nowych pracowników; Tworzenie grafików pracy; Odpowiedzialność za pracę podległego zespołu...