Mellon Poland Sp.zo.o. należy do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon. Firma dostarcza specjalistyczne rozwiązania technologiczne i usługi outsourcingowe. Obsługujemy firmy docierające do klienta indywidualnego na masową skalę, np. banki detaliczne, firmy ubezpieczeniowe, przedsiębiorstwa użyteczności publicznej, operatorów telekomunikacyjnych i koncerny zajmujące się handlem detalicznym. Jesteśmy wyspecjalizowanym integratorem usług IT oraz oprogramowania.
Technik Mobilny – Serwisant Terminali Płatniczych i Systemu Kolejkowego
Do obowiązków należeć będzie:
- instalacja i deinstalacja terminali płatniczych,
- serwis terminali płatniczych,
- serwis systemów kolejkowych,
- szkolenie personelu z zakresu obsługi terminali płatniczych (przy nowych instalacjach),
- weryfikacja otrzymanego sprzętu,
- wysyłka oraz odbiór terminali.
Oczekujemy:
- gotowości do świadczenia usług w trybie 24/7,
- mile widziane doświadczenie w zakresie świadczenia usług serwisowych,
- prawa jazdy i własnego samochodu,
- wysokiej kultury osobistej,
- prowadzenia własnej działalności gospodarczej lub gotowości do jej założenia.
Oferujemy:
- współpracę na zasadzie B2B,
- współpracę umożliwiającą rozszerzenie zakresu świadczonych usług w obsługiwanym obszarze,
- możliwość rozwoju w międzynarodowej, jednej z największej na polskim rynku firmie serwisującej terminale POS,
- dużą samodzielność pracy.
