Ogłoszenie numer: 1147096, z dnia 2016-06-21
ASSA ABLOY Entrance Systems Poland Sp. z o.o.
oferuje kompleksowe rozwiązania do automatycznej obsługi zewnętrznych i wewnętrznych wejść i wjazdów, obejmujący bramy przemysłowe, systemy przeładunkowe oraz automatyczne wejścia, w tym usługi wydajnego utrzymania urządzeń przez cały okres eksploatacji.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Technik Serwisu
Miejsce pracy: małopolskie
Opis stanowiska
Osoba zatrudniona na stanowisku Technika Serwisu zobowiązana jest do:
- świadczenia usług serwisowych systemów bramowych i przeładunkowych na rzecz Klientów Pracodawcy,
- raportowania swoich działań przy pomocy przewidzianych do tego celu narzędzi.
Jest to całkowicie samodzielne stanowisko, Technik Serwisu porusza się w pełni wyposażonym samochodem serwisowym, pozostając w stałym kontakcie z Koordynatorem Serwisu.
Do zadań Technika Serwisu należy:
- serwis bram oraz systemów przeładunkowych marek Albany i Crawford oraz innych producentów,
- okazjonalny montaż bram marek Albany i Crawford,
- przeglądy okresowe w/w urządzeń,
- szkolenie współpracowników oraz klientów w zakresie obsługi systemów przeładunkowych.
Terenem działania Technika Serwisu jest obszar województw: opolskie, śląskie, małopolskie.
Technik może być delegowany do pracy na terenie innych województw.
Wymagania
- wykształcenie średnie techniczne,
- praktyczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
- umiejętność obsługi komputera, w tym znajomość pakietu MS Office,
- prawo jazdy kat. B,
- uprawnienia SEP do 1 KV,
- inne pomocne w pracy /wózki widłowe, zwyżki, spawanie/ będą mile widziane,
- zdolność do samodzielnej realizacji zadań w ramach uzgodnionego planu,
- otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów,
- gotowość do odbywania podróży służbowych zarówno lokalnych jak i ogólnopolskich,
- nienaganna opinia z poprzedniego miejsca pracy,
- mile widziana znajomość jęz. angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- dyspozycyjność.
Oferujemy
- pracę w firmie będącej liderem w swojej branży na rynku europejskim,
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- program szkoleń, możliwość rozwoju zawodowego,
- niezbędne narzędzia pracy, samochód służbowy, netbook, telefon komórkowy.