specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat 28,00 - 30,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
8 godz.
Poszukujemy osoby: Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy. Należy jednak pamiętać, że podczas pracy zdalnej niezbędna jest duża samodyscyplina, zaangażowanie i determinacja; Ma duże...
Jak będzie wyglądał twój dzień pracy? Telefoniczna, sprzedażowa obsługa klienta na infolinii wychodzącej, Wprowadzanie zamówień i powiększanie koszyków zakupowych, Odpowiadanie na potrzeby klientów z całej Polski, Codzienny rozwój umiejętności sprzedażowych, poprzez indywidualne...
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat / część etatu 35,71 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers, assisting passengers via: incoming calls/chat/e-mail, providing general information, supporting passengers with travel difficulties, providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight, rescheduling -...
specjalista (mid) umowa zlecenie część etatu / pełny etat 35,71 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers, assisting passengers via: incoming calls/chat/e-mail, providing general information, supporting passengers with travel difficulties, providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight, rescheduling -...
Jako doradca klienta będziesz zajmował się wszystkimi zgłoszeniami klientów dotyczącymi usterek technicznych produktów Vodafone poprzez dostępne kanały (telefon,e-mail, czat, itp.). Identyfikujesz problemy i proaktywnie eliminujesz błędy. Dokumentujesz wszystkie zgłoszenia zgodnie z...
Handling incoming calls in German. Handling chats and emails. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
2 dni
Opis pracy: Oferujemy pracę zdalną w której możesz zdobyć umiejętności biznesowe i językowe. Jest to oferta także dla osób z podstawowym doświadczeniem zawodowym, chętnych do nauki. Twój zakres obowiązków: Pierwszy kontakt z globalnymi klientami; Udzielanie informacji i pomocy klientom.
Do Twoich zadań będzie należeć: Bieżąca obsługa klientów indywidualnych z przydzielonego rynku, Udzielanie informacji o produktach i pomoc w doborze akcesoriów do wnętrz kabin ciężarowych, Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień, Rozwiązywanie potencjalnych problemów oraz dbanie o...
Your responsibilities: Answer phone calls, e-mails, live chats, and messages on social media from customers. Help customers with issues related to the service, troubleshoot on the customer's behalf, and solve the customer's problems to the best of your ability. Work shifts: morning 8:00-16:45,...
Jesteśmy szybko rozwijającą się firmą bazującą w Londynie(UK), która działa w zakresie ubezpieczeń na życie. Duża cześć naszej działalności skupiona jest na obsłudze Polaków mieszkających w Angli. Wyróżniamy się rzetelnością oraz transparencją doradztwa co potwierdzone jest przez setki zadowolonych klientów.
Telemarketer
Miejsce pracy: zachodniopomorskie
Opis stanowiska
Szukamy osoby ze świetnymi umiejętnościami komunikacyjnymi do obdzwaniania "zimnych" baz numerów w celu pozyskania konsultacji dotyczących ubezpieczeń na życie. Praca wymaga również podstawowej obsługi systemów Office oraz Google Calendar gdzie wpisywane są wszystkie informacje o potencjalnych kliencie. Praca zdalna, godziny pracy ustalane są z menadżerem każdego tygodnia.
Wymagania
1 rok doświadczenia w telemarketingu lub pracy wygajacej nawiazywanie relacji z klientem
Świetne umiejętności komunikacyjne
Język angielski na poziomie płynnym
Umiejętność obsługi systemu Microsoft Office
Wlasna dzialalnosc gospodarcza lub chec otwarcia nowej
Oferujemy
Płaca godzinowa(8GBP na godzine) oraz system prowizyjny(4% od domkniętej sprzedaży)
Wirtualny numer
Udostępniamy listy numerów
Szkolenia w zakresie ubezpieczeń oraz skryptu
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat 28,00 - 30,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
8 godz.
Poszukujemy osoby: Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy. Należy jednak pamiętać, że podczas pracy zdalnej niezbędna jest duża samodyscyplina, zaangażowanie i determinacja; Ma duże...
Jak będzie wyglądał twój dzień pracy? Telefoniczna, sprzedażowa obsługa klienta na infolinii wychodzącej, Wprowadzanie zamówień i powiększanie koszyków zakupowych, Odpowiadanie na potrzeby klientów z całej Polski, Codzienny rozwój umiejętności sprzedażowych, poprzez indywidualne...
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat / część etatu 35,71 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers, assisting passengers via: incoming calls/chat/e-mail, providing general information, supporting passengers with travel difficulties, providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight, rescheduling -...
specjalista (mid) umowa zlecenie część etatu / pełny etat 35,71 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers, assisting passengers via: incoming calls/chat/e-mail, providing general information, supporting passengers with travel difficulties, providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight, rescheduling -...
Jako doradca klienta będziesz zajmował się wszystkimi zgłoszeniami klientów dotyczącymi usterek technicznych produktów Vodafone poprzez dostępne kanały (telefon,e-mail, czat, itp.). Identyfikujesz problemy i proaktywnie eliminujesz błędy. Dokumentujesz wszystkie zgłoszenia zgodnie z...
Handling incoming calls in German. Handling chats and emails. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
2 dni
Opis pracy: Oferujemy pracę zdalną w której możesz zdobyć umiejętności biznesowe i językowe. Jest to oferta także dla osób z podstawowym doświadczeniem zawodowym, chętnych do nauki. Twój zakres obowiązków: Pierwszy kontakt z globalnymi klientami; Udzielanie informacji i pomocy klientom.
Do Twoich zadań będzie należeć: Bieżąca obsługa klientów indywidualnych z przydzielonego rynku, Udzielanie informacji o produktach i pomoc w doborze akcesoriów do wnętrz kabin ciężarowych, Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień, Rozwiązywanie potencjalnych problemów oraz dbanie o...
Your responsibilities: Answer phone calls, e-mails, live chats, and messages on social media from customers. Help customers with issues related to the service, troubleshoot on the customer's behalf, and solve the customer's problems to the best of your ability. Work shifts: morning 8:00-16:45,...