Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Warmińsko-mazurskie
Transverse Applications Technologies Administrator

Transverse Applications Technologies Administrator

ALSTOM Power Sp. zo.o. w Warszawie Oddział w Elblągu
warmińsko-mazurskie
praca stacjonarna
4850 dni temu
Alstom_top.jpg
Tak, dołączając do nas, będziesz mógł pogodzić ambicje zawodowe z rozwojem osobistym.

Poprzez rozwój zaawansowanego transportu publicznego jak również wytwarzanie czystej energii elektrycznej, 80000 pracowników Alstom zatrudnionych w ponad 70 krajach świata pomaga w rozwiązywaniu istotnych problemów, z jakimi obecnie boryka się nasza planeta. Jeżeli poszukujesz rozwiązań, które spowodują zmiany w obszarze ekonomicznym, społecznym i ochronie środowiska – nie szukaj dalej. Jako światowy lider w zakresie infrastruktury energetycznej i transportu uważamy, że nadszedł czas abyś zaczął działać i pomyślał o przyszłości. Twojej przyszłości.






Alstom Power Sp. z o.o. w Warszawie
Oddział w Elblągu
Centrum Informatyki IT SSC PL
poszukuje pracownika na stanowisko:
Transverse Applications Technologies Administrator

Kandydaci powinni posiadać następujące bazowe kompetencje:
  • wykształcenie wyższe o kierunku informatycznym (dobrze widziany tytuł inż. lub mgr inż. informatyki)
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i w piśmie, dobrze widziany certyfikat FCE)
  • bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych MS Windows Server (NT4, 2000, 2003, 2008)
  • bardzo dobra znajomość systemów Unix (Solaris, AIX, Linux)
  • umiejętność zarządzania bazami danych (Oracle, MSSql, MySQL)
  • znajomość obsługi serwerów oraz aplikacji webowych (Apache, Tomcat, IIS, JBoss)
  • znajomość narzędzi BI (BO XI, ETL)
  • znajomość oprogramowania wspierającego prace inżynierskie (Catia, Metaphase, ClearCase, etc.)
  • znajomość oprogramowania do zarządzania licencjami (FlexLM)
  • znajomość technologii sieciowych oraz środowiska Active Directory
  • udokumentowane doświadczenie zawodowe w branży IT na podobnym stanowisku
  • umiejętność obsługi klienta, komunikatywność
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność pracy koncepcyjnej i umiejętności analityczne
  • umiejętność podejmowania decyzji
  • skuteczność i szybkość działania – aktywność, zaangażowanie, inicjatywa
  • dbałość o rozwój własny i poszerzanie wiedzy
Dobrze widziane następujące dodatkowe umiejętności:
  • ukończony kurs "ITIL Foundation"
  • znajomość języka francuskiego
Oferujemy:
  • możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku pracy
  • nowoczesne narzędzia i technologie informatyczne
  • atrakcyjne warunki pracy


Zapraszamy również do odwiedzenia naszej strony internetowej:
www.careers.alstom.com

Uprzejmie informujemy, że będziemy kontaktować się tylko z wybranymi kandydatami.
Nadesłanych ofert nie zwracamy.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodzę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)

Alstom_bottom.jpg