Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta / Opiekun Klienta - Biuro rachunkowe

    Pomysłowi Księgowi   Warszawa, Śródmieście, Plac Pięciu Rogów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / ekspert  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 - 9 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    W związku z dynamicznym rozwojem naszego biura rachunkowego i regularnie powiększającą się bazą naszych klientów, do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Opiekun klienta / Specjalista ds. obsługi klienta. Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: bieżąca obsługa...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    8 godz.
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Customer Care Specialist with Dutch

    Foundever   mazowieckie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    9 godz.
    As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   mazowieckie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    9 godz.
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Hebrew Speaking Customer Care Associate

    Foundever   mazowieckie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    9 godz.
    The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
  • Key Account Manager

    EAP24   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B
    9 godz.
    Główne zadania: Aktywne pozyskiwanie klientów na rynku B2B / HR; Analiza potencjału biznesowego i motywacyjnego oraz kontakt z potencjalnym klientem; Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie prezentacji dla klientów; Obsługa pozyskanych kontraktów i odpowiedzialność za P&L klienta;...
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Łomianki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 9 000 zł brutto/mies.
    10 godz.
    Twoje zadania: dobór produktów do potrzeb klientów zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych; prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami przyjmowanie dostaw; ekspozycja towarów; dbanie o ład i porządek w elektromarkecie; Od Ciebie...
  • Customer Manager with French

    AsstrA Polska sp. z o.o.   Warszawa, Krakowiaków 34    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Key duties: Organization of high-quality customer service and ensuring the quality of services provided, information and consulting support for Customers, implementation of KPI stipulated in contracts with Customers; Build operational workflow with the Customer and control over the closing of orders...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 4 500 zł / mies. (w zal. od umowy)
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków: Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta. Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy. Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta. Budowanie i utrzymywane pozytywnych relacji z Klientem.
Zobacz więcej ofert pracy

Opiekun Klienta

Bank Pocztowy S.A.
mazowieckie, Nowy Dwór Mazowiecki
praca stacjonarna
2499 dni temu
Opiekun Klienta
Miejsce pracy: Nowy Dwór Mazowiecki

Bank Pocztowy to jeden z najszybciej rozwijających się banków w Polsce. Oferujemy proste, bezpieczne usługi finansowe w szerokiej sieci, obejmującej placówki własne i pocztowe, a także poprzez kanały zdalne. Mamy już niemal 1,5 mln Klientów.
Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Staramy się, aby wszystko co robimy pozwalało na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy!  

U nas da się!
  • pracować w dynamicznie rozwijającym się polskim banku,

  • rozwijać się w ramach ścieżki kariery,

  • utrzymać równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym,

  • mieć stabilne warunki zatrudnienia,

  • korzystać z bogatego pakietu benefitów,

  • być zatrudnionym w ramach umowy o pracę,

  • posiadać realny wpływ na to ile się zarabia (poprzez atrakcyjny system prowizyjny).

Będziesz odpowiedzialny za:
  • diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów,

  • nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami,

  • realizację celów sprzedażowych,

  • kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi,

  • operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.

Zainteresowani jesteśmy osobą, która:
  • pracowała w sprzedaży produktów bankowych, finansowych lub telekomunikacyjnych (jeśli nie masz doświadczenia, możesz je zdobyć na stanowisku Młodszego Opiekuna Klienta),

  • jest silnie nastawiona na realizację celów, również tych związanych z własnym rozwojem zawodowym,

  • jest otwarta na ludzi i lubi z nimi rozmawiać.

 

Poznaj

Bank Pocztowy S.A.

Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.

Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta / Opiekun Klienta - Biuro rachunkowe

    Pomysłowi Księgowi   Warszawa, Śródmieście, Plac Pięciu Rogów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / ekspert  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 - 9 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    W związku z dynamicznym rozwojem naszego biura rachunkowego i regularnie powiększającą się bazą naszych klientów, do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Opiekun klienta / Specjalista ds. obsługi klienta. Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: bieżąca obsługa...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    8 godz.
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Customer Care Specialist with Dutch

    Foundever   mazowieckie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    9 godz.
    As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   mazowieckie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    9 godz.
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Hebrew Speaking Customer Care Associate

    Foundever   mazowieckie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    9 godz.
    The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
  • Key Account Manager

    EAP24   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B
    9 godz.
    Główne zadania: Aktywne pozyskiwanie klientów na rynku B2B / HR; Analiza potencjału biznesowego i motywacyjnego oraz kontakt z potencjalnym klientem; Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie prezentacji dla klientów; Obsługa pozyskanych kontraktów i odpowiedzialność za P&L klienta;...
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Łomianki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 9 000 zł brutto/mies.
    10 godz.
    Twoje zadania: dobór produktów do potrzeb klientów zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych; prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami przyjmowanie dostaw; ekspozycja towarów; dbanie o ład i porządek w elektromarkecie; Od Ciebie...
  • Customer Manager with French

    AsstrA Polska sp. z o.o.   Warszawa, Krakowiaków 34    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Key duties: Organization of high-quality customer service and ensuring the quality of services provided, information and consulting support for Customers, implementation of KPI stipulated in contracts with Customers; Build operational workflow with the Customer and control over the closing of orders...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 4 500 zł / mies. (w zal. od umowy)
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków: Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta. Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy. Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta. Budowanie i utrzymywane pozytywnych relacji z Klientem.