Centrum Administracji
(Bydgoszcz)
U nas masz na dzień dobry:
- Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
- Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
- Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
- Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
Na co dzień w naszym zespole:
- zarządzasz wyznaczonym portfelem nieruchomości,
- nawiązujesz relacje i współpracę z wynajmującymi oraz najemcami w zakresie zawartych umów najmu,
- uczestniczysz w działaniach związanych z obrotem nieruchomościami mających na celu: regulację stanu prawnego, przekształcania praw do nieruchomości, zbycie, nabycie, najem,
- uczestniczysz w działaniach związanych z optymalizacją wykorzystania nieruchomości Banku,
- opracowujesz sprawozdania i raporty o nieruchomościach dotyczących m.in. stanu prawnego, wielkości i wykorzystania posiadanej powierzchni,
- weryfikujesz dane, gromadzisz i przechowujesz dokumentację niezbędną dla prawidłowego określenia podstawy opodatkowania, wysokości podatku i korekt podatku,
- dokumentujesz transakcje z podmiotami powiązanymi kapitałowo,
- pozyskujesz we właściwych terytorialnie organach i instytucjach niezbędnych decyzji i pozwoleń związanych z zarządzanymi nieruchomościami,
- bierzesz udział w procesie windykacji należności i zabezpieczeń umów najmu.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- posiadasz wykształcenie wyższe (kierunkowe lub prawnicze)
- masz przygotowanie zawodowe i doświadczenie w zarządzaniu/administrowaniu licznymi nieruchomościami rozproszonymi geograficznie,
- masz praktyczną wiedzę o obowiązujących przepisach z zakresu zarządzania nieruchomościami, brawa budowlanego, p-poż. oraz prawa cywilnego,
- znasz zagadnienia techniczne,
- masz umiejętność ustalania priorytetów, planowania i dobrej organizacji pracy,
- masz umiejętność pracy pod presją czasu przy dużej różnorodności realizowanych zadań,
- masz zdolności negocjacyjne,
- charakteryzuje Cię samodzielność w działaniu, dokładność, sumienność, dobry kontakt w pracy z klientami i pracownikami,
- posiadasz czynne prawo jazdy kat B. i lubisz podróżować,
- dobrze znasz pakiet MS Office,
- mile widziana Licencja Zarządcy Nieruchomości.
To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.