Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT

    Consumer Services   Toruń, ul. Batorego 18-22    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Co będziesz robić? Pierwsza linia wsparcia IT: konfiguracja sprzętu, rozwiązywanie problemów, szybka reakcja na zgłoszenia. Zarządzać infrastrukturą: domena, serwerownia, firewall (FortiGate - centralne zarządzanie). Współpracować z ekspertami od cyberbezpieczeństwa, bo bezpieczeństwo...
  • Troubleshooting Agent with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Work model: Remote What we do: We are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a...
  • Specjalista / Specjalistka help desk

    Klient portalu Praca.pl   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Do Twoich zadań będzie należeć udzielanie pierwszej linii wsparcia IT, w tym konfiguracja sprzętu, rozwiązywanie problemów technicznych oraz szybka reakcja na zgłoszenia. Będziesz odpowiedzialny/a za zarządzanie kluczową infrastrukturą IT: domeną, serwerownią oraz centralnie...
  • Stażysta Działu Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie, ul. Spedycyjna 1    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat
    8 godz.
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Użytkownika - Help Desk

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Użytkownika - Help Desk

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Kraków, ul. Willowe 28​    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
  • Informatyczka / Informatyk ds. Lokalnej Obsługi Użytkownika

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów informatycznych, prowadzenie diagnostyki stanu urządzeń IT, wdrażanie nowych aktualizacji oprogramowania, relokacja infrastruktury IT między lokalizacjami, usuwanie awarii sprzętu IT. Dołącz do nas, jeśli: masz wykształcenie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Lokalnego Wsparcia Technicznego

    Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Wałbrzyska 46    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Lokalizacja biura: ul. Wałbrzyska 46, Warszawa Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę; Rekrutacja: zdalna; Praca: mobilna, na terenie Warszawy; Doświadczenie: 1-3 lata na podobnym stanowisku​ Zakres obowiązków: Obsługa i podstawowe serwisowanie sprzętu komputerowego, dbanie o jego prawidłowe...
  • Recenzent / Recenzentka danych map z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Opis stanowiska Weryfikacja i analiza danych biznesowych na mapach pod kątem dokładności (zgodnie z polityką klienta). Bezpośrednia współpraca z firmami (głównie telefonicznie) w celu weryfikacji informacji biznesowych. Aktualizacja platform klientów na podstawie zweryfikowanych danych....
Zobacz więcej ofert pracy

1st Line Support Engineer with English

Atos Global Delivery Center Polska Sp. z o.o.
Bydgoszcz
praca stacjonarna
2778 dni temu
About us
  • Leader in digital services with 100,000 employees in 73 countries
  • Provider of IT infrastructure management services, systems integration, outsourcing and IT consulting
  • Official global IT partner of the Olympic and Paralympic Games
  • Almost 5000 people employed in 9 cities: Bydgoszcz, Warszawa, Wroclaw, Opole, Krakow, Torun, Gdansk, Rzeszow, Lodz
1st Line Support Engineer with English
Workplace: Bydgoszcz
63072

 

Responsibilities

 

  • 1st line support and advisory of international customers
  • The receipt of issues reported by users, concerning the operation or interpretation of one or more information systems
  • The coordination of rapid and appropriate responses, including: channeling requests for help to appropriate functions for resolution, monitoring progress
  • Keeping users appraised of progress
  • The maintenance of an inventory of equipment supported by the Service Desk together with logs of user details, problems and resolutions, for administration and planning purposes. We inform that work is in shifts

 

Job Requirements
  • Very Good understanding of English is essential
  • Ability to achieve Key Performance Indicator targets
  • Must be a team player
  • Strong problem solving abilities and assertiveness
  • Motivation to learn and work in a service desk environment

The position will be located in our office in Bydgoszcz.

 

We offer
  • Private medical care incl. dental care
  • Training and development programs
  • Learning foreign languages
  • Referral bonus
  • Private life and travel insurance
  • MyBenefit System
  • Commuting contribution
  • Worldwide career opportunities
We take care of your personal data privacy. More information about processing your personal data within recruitment process you can find on our website: https://atos.net/pl/polska/gdpr.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT

    Consumer Services   Toruń, ul. Batorego 18-22    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Co będziesz robić? Pierwsza linia wsparcia IT: konfiguracja sprzętu, rozwiązywanie problemów, szybka reakcja na zgłoszenia. Zarządzać infrastrukturą: domena, serwerownia, firewall (FortiGate - centralne zarządzanie). Współpracować z ekspertami od cyberbezpieczeństwa, bo bezpieczeństwo...
  • Troubleshooting Agent with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Work model: Remote What we do: We are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a...
  • Specjalista / Specjalistka help desk

    Klient portalu Praca.pl   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Do Twoich zadań będzie należeć udzielanie pierwszej linii wsparcia IT, w tym konfiguracja sprzętu, rozwiązywanie problemów technicznych oraz szybka reakcja na zgłoszenia. Będziesz odpowiedzialny/a za zarządzanie kluczową infrastrukturą IT: domeną, serwerownią oraz centralnie...
  • Stażysta Działu Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie, ul. Spedycyjna 1    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat
    8 godz.
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Użytkownika - Help Desk

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Użytkownika - Help Desk

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Kraków, ul. Willowe 28​    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
  • Informatyczka / Informatyk ds. Lokalnej Obsługi Użytkownika

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów informatycznych, prowadzenie diagnostyki stanu urządzeń IT, wdrażanie nowych aktualizacji oprogramowania, relokacja infrastruktury IT między lokalizacjami, usuwanie awarii sprzętu IT. Dołącz do nas, jeśli: masz wykształcenie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Lokalnego Wsparcia Technicznego

    Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Wałbrzyska 46    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Lokalizacja biura: ul. Wałbrzyska 46, Warszawa Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę; Rekrutacja: zdalna; Praca: mobilna, na terenie Warszawy; Doświadczenie: 1-3 lata na podobnym stanowisku​ Zakres obowiązków: Obsługa i podstawowe serwisowanie sprzętu komputerowego, dbanie o jego prawidłowe...
  • Recenzent / Recenzentka danych map z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Opis stanowiska Weryfikacja i analiza danych biznesowych na mapach pod kątem dokładności (zgodnie z polityką klienta). Bezpośrednia współpraca z firmami (głównie telefonicznie) w celu weryfikacji informacji biznesowych. Aktualizacja platform klientów na podstawie zweryfikowanych danych....