Twój zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i zakończeniem stosunku pracy, przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, rozliczanie czasu pracy (systemy: podstawowy, równoważny z ruchomymi godzinami rozpoczynania pracy,...
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Twój zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów w kanale HORECA w swoim obszarze działania; aktywna sprzedaż i pozyskiwanie nowych zamówień; budowanie pozytywnych relacji biznesowych; profesjonalna obsługa i doradztwo kulinarne; monitorowanie rynku i jego analiza w sektorze HORECA;...
Dołącz do nas, jeśli chcesz dowiedzieć się na czym polega: nadzór nad działaniami operacyjnymi prowadzonymi w hali sprzedaży, proces sprzedaży w handlu wielkopowierzchniowym, rozwój sprzedaży, analiza wyników sprzedażowych, prowadzenie kontroli i zapewnienie realizacji celów...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o dzieło / o pracę tymczasową / agencyjna / o staż/praktykę część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Możesz dołączyć do nas jako Market Developer, aby dowiedzieć się więcej o branży turystycznej, ale także rozwinąć swoje umiejętności komunikacji i sprzedaży. Współpraca z nami obejmuje docieranie do biur podróży na określonych obszarach w celu: pozyskania nowych klientów (biura...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Kompletowanie towarów zgodnie z zamówieniami klientów. Dbanie o zgodność jakościową oraz ilościową towaru z zamówieniem. Odpowiednie pakowanie towarów. Stosowanie się do wymagań firmy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: analiza danych sprzedaży w przydzielonym obszarze, w tym analiza obrotów i całokształtu współpracy z klientami, aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz uzgadnianie warunków współpracy, w tym przygotowanie oferty i planów współpracy/przetargów,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: utrzymywanie dobrych relacji handlowych z klientami w firmie; przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków sprzedaży; doradztwo w zakresie sprzedawanych produktów; koordynowanie procesów realizacji zamówień i dostaw na wszystkich etatach; współpraca z innymi...
Twój zakres obowiązków: Zarządzanie bieżącą pracą podległych pracowników na magazynie, wyznaczanie bieżących celów oraz kontrola ich realizacji; Wydawanie oraz przyjmowanie dostaw zgodnie z procedurami oraz dokumentami pod względem ilościowym, jakościowym oraz zgodnie z lokalizacją;...
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: współpraca z Kupcem Mody w procesie przygotowania i realizacji zakupów asortymentu danej marki, prowadzenie korespondencji mailowej w języku angielskim z dostawcami (pozyskiwanie danych dotyczących produktów, ustalanie terminów...