Centrum Administracji
(Bydgoszcz)
U nas masz na dzień dobry:
- Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
- Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
- Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
- Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
Na co dzień jako Administrator nieruchomości będziesz:
- utrzymywać właściwy stan techniczny nieruchomości zlokalizowanych na terenie działania Sekcji,
- zapewniać prawidłowe funkcjonowanie urządzeń technicznych znajdujących się w lokalach oraz wspomagać gospodarowanie składnikami majątkowymi zarządzanymi przez Centrum Administracji,
- realizować zalecenia z przeglądów budowlanych, przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy,
- uruchamiać i monitorować bieżące naprawy, konserwacje oraz drobne prace remontowe na rzecz administrowanych nieruchomości oraz ich infrastruktury technicznej,
- zapobiegać awariom, uruchamiać i monitorować prace w celu usunięcia skutków awarii oraz kompletować wymaganą dokumentację w tym zakresie,
- monitorować terminowość, jakość oraz koszty prac świadczonych przez firmy zewnętrzne,
- cyklicznie wizytować administrowane nieruchomości,
- dbać o właściwą wizualizację zewnętrzną i wewnętrzną nieruchomości,
- identyfikować i zgłaszać potrzeby remontowe, infrastrukturalne i inwestycyjne w nieruchomościach.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- znasz przepisy prawne regulujące administrowanie budynkami o konkretnym charakterze,
- umiesz pracować pod dużą presją czasu przy dużej różnorodności realizowanych zadań,
- cechuje Cię dokładność, sumienność,
- znasz pakiet MS Office ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel,
- posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,
- jesteś osobą dyspozycyjną ze względu na częste wyjazdy służbowe.
Mile widziane:
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- uprawnienia zarządcy nieruchomości.
pko, bank, bp
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.