Najnowsze oferty pracy

  • Starszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych. Optymalizacja kampanii w celu...
  • Młodszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wsparcie w procesie fakturowania i...
  • Starszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych. Optymalizacja kampanii w celu...
  • Starszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Poznań    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych. Optymalizacja kampanii w celu...
  • Młodszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wsparcie w procesie fakturowania i...
  • Młodszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Poznań    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wsparcie w procesie fakturowania i...
  • Starszy Specjalista ds. Kampanii Google Ads

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii Google Ads na rynkach międzynarodowych (m.in. UK, USA, EMEA). Współpraca z globalnymi zespołami mediowymi w ramach sieci WPP przy opracowywaniu strategii SEM. Analiza danych i wyników kampanii oraz przygotowywanie wniosków i...
  • Młodszy Specjalista ds. Kampanii Google Ads

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Wsparcie w prowadzeniu kampanii Paid Search na platformach takich jak Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z międzynarodowymi zespołami WPP Media przy działaniach SEM/SEA. Analiza wyników kampanii, przygotowywanie raportów i rekomendacji optymalizacyjnych. Udział w...
  • Starszy Specjalista ds. Planowania Kampanii Cyfrowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych w kanałach Social Media, Programmatic oraz Paid Search. Przygotowywanie strategii mediowych w oparciu o briefy klientów i dane rynkowe. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi przy wdrażaniu kampanii....
  • Starszy Specjalista ds. Kampanii Google Ads

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii Google Ads na rynkach międzynarodowych (m.in. UK, USA, EMEA). Współpraca z globalnymi zespołami mediowymi w ramach sieci WPP przy opracowywaniu strategii SEM. Analiza danych i wyników kampanii oraz przygotowywanie wniosków i...
Zobacz więcej ofert pracy

Analityk Internetowy- specjalista

Polska Press Sp. z o.o.
Gdańsk
praca stacjonarna
3449 dni temu

Polska Press Grupa to ogólnopolski koncern medialny, zatrudniający w Polsce około 3000 osób. Dostarczamy najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie komunikacji z rynkiem dla naszych klientów i czytelników. Rozwijając własną sieć portali informacyjnych, społecznościowych  oraz biznesowych takich jak gratka.pl, naszemiasto.pl skupiamy się  na rozwoju technologii i multimediów. Dbamy przy tym, o stały rozwój unikalnych na rynku, kompetencji naszych pracowników w obszarze rozwiązań internetowych i mobilnych.

 

Zapraszamy osoby, które chcą tworzyć nasz zespół do aplikowania na stanowisko:

Analityk Internetowy- specjalista
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref.: 5/16/AN/RA

 

Jako wybrany kandydat pracując dla nas jako Specjalista ds. analityki internetowej będziesz odpowiedzialny za:

  • Analizę danych o ruchu w serwisach internetowych należących do Grupy Polska Press
  • Współpracę z managerami odpowiedzialnymi za rozwój produktów internetowych, marketing i sprzedaż
  • Wsparcie przy definiowaniu celów biznesowych oraz przy implementacji narzędzi pozwalających na ich pomiar
  • Identyfikację wskaźników i danych pomocnych w uzyskiwaniu wartościowych wniosków
  • Definiowanie istotnych segmentów użytkowników i analizę ich zachowań
  • Kontrolę jakości danych w systemach analitycznych
  • Analizę bieżącej sytuacji rynkowej w polskim Internecie oraz trendów związanych z analityką internetową i badaniami

Spodziewamy się, że:

  • Posiadasz wykształcenie wyższe - preferowane kierunki ścisłe: informatyka, telekomunikacja, matematyka, statystyka, metody ilościowe, ekonometria
  • Posiadasz doświadczenie w zakresie analizy ruchu w serwisach internetowych
  • Dobrze znasz narzędzia klasy Web Analytics (np. Google Analytics lub inne)
  • Sprawnie pracujesz w pakiecie MS Office (szczególnie Excel)
  • Potrafisz korzystać z wielu źródeł danych i wyciągać ciekawe wnioski
  • Potrafisz myśleć analityczne i jesteś dociekliwy
  • Potrafisz samodzielnie identyfikować i rozwiązywać problemy
  • Łatwo budujesz porozumienie i ze swobodą dobierasz argumenty
  • Umiesz pracować pod presją czasu i w zespole

Twoimi dodatkowymi atutami będą:

  • Znajomość Google Tag Manager
  • Znajomość SQL lub R
  • Znajomość zagadnień bazodanowych
  • Znajomość języków programowania i umiejętność ich wykorzystywania w analizach data mining

Chcemy zorganizować Ci odpowiednie warunki do pracy, gdzie:

  • Będziesz pracował w dużej stabilnej firmie z produktami, które są silnymi i znanymi markami na lokalnych rynkach

  • Będziesz miał możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia od najlepszych doświadczenia

  • Będziesz miał stałe godziny pracy- znamy pojęcie Work-Life-Balance

  • Będziesz zatrudniony w ramach umowy o pracę

  • Będziesz mógł korzystać z atrakcyjnych świadczeń w ramach ZFŚS

  • Będziesz miał wszystkie potrzebne narzędzia do pracy

  • Będziesz pracował w centrum miasta w dobrze skomunikowanym miejscu

Jeżeli odpowiedziałeś TAK na większość informacji które zawarliśmy w naszym ogłoszeniu to dołącz do nas i razem z nami osiągaj sukces!

Administratorem Państwa danych osobowych jest spółka Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02 – 672) przy ul. Domaniewskiej 45, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000002408 (dalej: „my” lub „Polska Press”). Nasze pozostałe dane kontaktowe to e-mail: kariera@polskapress.pl.

Informujemy, że Państwa dokumenty aplikacyjne będą wykorzystane w procesie rekrutacji, do której zgłosili Państwo swój udział. Jeśli wyrażą Państwo zgodę na przetwarzanie przez nas Państwa dodatkowych danych, o które zapytujemy w formularzu, wówczas będziemy mogli wykorzystać te informacje w procesie rekrutacji. Ponadto, jeżeli wyrażą Państwo dodatkową zgodę, będziemy wykorzystywać Państwa dane na potrzeby przyszłych rekrutacji.

W związku z przetwarzaniem przez nas Państwa danych przysługuje Państwu prawo do żądania od nas dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.

Ponadto w każdej chwili mogą Państwo cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie wpłynie jednak na zgodność z prawem przetwarzania przez administratora danych osobowych przed wycofaniem zgody. Szczegóły dotyczące przetwarzania Państwa danych, w tym wycofania zgody zostały zawarte w Nocie Informacyjnej dostępnej na www.polskapress.pl/pl/kariera/nota.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polska Press Sp. z o.o. moich dodatkowych danych osobowych żądanych przez Polska Press Sp. z o.o., dla potrzeb rekrutacji.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji*.

*w przypadku wyrażenia zgody będziemy wykorzystywać Państwa dokumenty aplikacyjne w naszych rekrutacjach mających miejsce w okresie jednego roku od dnia złożenia przez Państwa dokumentów.
 

Podobne oferty

  • Starszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych. Optymalizacja kampanii w celu...
  • Młodszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wsparcie w procesie fakturowania i...
  • Starszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych. Optymalizacja kampanii w celu...
  • Starszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Poznań    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych. Optymalizacja kampanii w celu...
  • Młodszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wsparcie w procesie fakturowania i...
  • Młodszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Poznań    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wsparcie w procesie fakturowania i...
  • Starszy Specjalista ds. Kampanii Google Ads

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii Google Ads na rynkach międzynarodowych (m.in. UK, USA, EMEA). Współpraca z globalnymi zespołami mediowymi w ramach sieci WPP przy opracowywaniu strategii SEM. Analiza danych i wyników kampanii oraz przygotowywanie wniosków i...
  • Młodszy Specjalista ds. Kampanii Google Ads

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Wsparcie w prowadzeniu kampanii Paid Search na platformach takich jak Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z międzynarodowymi zespołami WPP Media przy działaniach SEM/SEA. Analiza wyników kampanii, przygotowywanie raportów i rekomendacji optymalizacyjnych. Udział w...
  • Starszy Specjalista ds. Planowania Kampanii Cyfrowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych w kanałach Social Media, Programmatic oraz Paid Search. Przygotowywanie strategii mediowych w oparciu o briefy klientów i dane rynkowe. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi przy wdrażaniu kampanii....
  • Starszy Specjalista ds. Kampanii Google Ads

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii Google Ads na rynkach międzynarodowych (m.in. UK, USA, EMEA). Współpraca z globalnymi zespołami mediowymi w ramach sieci WPP przy opracowywaniu strategii SEM. Analiza danych i wyników kampanii oraz przygotowywanie wniosków i...