Kreatywna BandaGdańsk, przy dworcu Gdańsk Główny
praca stacjonarna
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 000 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Planowanie i realizacja działań marketingowych (Meta: Facebook, Instagram; Tik Tok; LinkedIn; Google i inne); Konfiguracja i nadzorowanie kampanii (google ads, meta itp.); Dbanie o aktualność i spójność treści na stronach www; Przygotowywanie materiałów reklamowych;
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Twoje Kluczowe Zadania Pełna odpowiedzialność za wyniki kanału e-commerce (budżet, KPI, raportowanie, strategia). Planowanie, wdrażanie i analiza efektywności kampanii sprzedażowych na platformach e-commerce (w tym współpraca z zespołem PPC). Inicjowanie i prowadzenie kreatywnych kampanii...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
OPIS STANOWISKA Tworzę i realizuję działania marketingowe wspierające rozwój sprzedaży w sektorze B2B. Przygotowuję i publikuję treści na stronach internetowych, w mediach społecznościowych oraz materiałach promocyjnych. Tworzę prezentacje handlowe i marketingowe oraz współpracuję z...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii marketingowych online, przygotowywanie treści i materiałów promocyjnych do publikacji, prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych i nadzór nad ich efektywnością, analiza działań konkurencji oraz identyfikacja nowych...
Wymagania: Minimum 3-5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku (senior /regular/ mid) Bardzo dobra, praktyczna znajomość platform: Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, YouTube; Umiejętność samodzielnego tworzenia i prowadzenia kampanii płatnych (Meta Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads, Google...
Wymagania: Minimum 3-5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku (senior /regular/ mid) Bardzo dobra, praktyczna znajomość platform: Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, YouTube; Umiejętność samodzielnego tworzenia i prowadzenia kampanii płatnych (Meta Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads, Google...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków: Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, rozliczanie kosztów oraz analiza skuteczności działań; Prowadzenie kanałów social media (Facebook, Instagram, TikTok i inne); Tworzenie kreatywnych treści: posty, grafiki, wideo, reelsy, stories, artykuły;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zadania: Zarządzanie budżetem marketingowym i analiza skuteczności kampanii; Tworzenie i publikacja treści w social media: Facebook, Instagram, TikTok; Projektowanie postów, grafik, wideo, reelsów i artykułów; Prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads, Meta Ads i TikTok Ads; Obsługa...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków: Współtworzenie i realizowanie strategii marketingowej oraz inicjowanie działań marketingowych dla klientów B2B. Wspieranie realizacji celów sprzedażowych poprzez działania marketingowe mające na celu zwiększenie liczby zapytań ofertowych. Płynność zbierania...
Twoje obowiązki: Tworzenie angażujących treści do mediów społecznościowych; Koordynowanie przygotowań eventów i targów; Przygotowanie prezentacji i artykułów na bloga lub do newslettera; Nadzów nad produkcją katalogów, reklam i innych grafik; Współpraca z agencją tworzącą filmy...
LPP to niekwestionowany lider branży odzieżowej w Polsce. Produkty naszych marek RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO i SiNSAY docierają do milionów klientów na świecie. Zespół LPP liczy ponad 25 000 wyjątkowych, pełnych energii i zaangażowania osób.
Nasze działania napędza pasja - to ona sprawia, że wciąż szukamy nowych wyzwań i dążymy do tego, by być najlepszą firmą odzieżową na świecie.
Analityk internetowy
Miejsce pracy: Gdańsk
TWOIM ZADANIEM BĘDZIE:
Śledzenie celów kampanii marketingowych
Segmentacja klientów oraz źródeł pozyskania ruchu
Analizowanie atrybucji konwersji
Analizy Ad Hoc w oparciu o dane z Google Analytics, CMS, Magento
SZUKAMY OSOBY, KTÓRA:
Posiada min. roczne doświadczenie związane z analityką internetową lub w pracy o podobnym charakterze
Bardzo dobrze zna następujące narzędzia: Google Analytics, Google Tag Manager, Microsoft Excel, SQL
Dobrze zna MS Excel
Posiada wiedzę związaną z tematyką e-commerce
Zna język angielski w stopniu co najmniej dobrym
OFERUJEMY:
Możliwość współtworzenia jednego z największych sklepów internetowych w Polsce
Ciekawe zadania, dostęp do nowych technologii, rozwijanie wiedzy
Stabilne miejsce zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Świadczenia dodatkowe (karta Multisport oraz współfinansujemy pakiet medyczny i ubezpieczenie grupowe)
Kupony zniżkowe do naszych sklepów, rozbudowaną platformę szkoleniową, ubezpieczenie grupowe
Kreatywna BandaGdańsk, przy dworcu Gdańsk Główny
praca stacjonarna
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 000 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Planowanie i realizacja działań marketingowych (Meta: Facebook, Instagram; Tik Tok; LinkedIn; Google i inne); Konfiguracja i nadzorowanie kampanii (google ads, meta itp.); Dbanie o aktualność i spójność treści na stronach www; Przygotowywanie materiałów reklamowych;
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Twoje Kluczowe Zadania Pełna odpowiedzialność za wyniki kanału e-commerce (budżet, KPI, raportowanie, strategia). Planowanie, wdrażanie i analiza efektywności kampanii sprzedażowych na platformach e-commerce (w tym współpraca z zespołem PPC). Inicjowanie i prowadzenie kreatywnych kampanii...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
OPIS STANOWISKA Tworzę i realizuję działania marketingowe wspierające rozwój sprzedaży w sektorze B2B. Przygotowuję i publikuję treści na stronach internetowych, w mediach społecznościowych oraz materiałach promocyjnych. Tworzę prezentacje handlowe i marketingowe oraz współpracuję z...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii marketingowych online, przygotowywanie treści i materiałów promocyjnych do publikacji, prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych i nadzór nad ich efektywnością, analiza działań konkurencji oraz identyfikacja nowych...
Wymagania: Minimum 3-5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku (senior /regular/ mid) Bardzo dobra, praktyczna znajomość platform: Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, YouTube; Umiejętność samodzielnego tworzenia i prowadzenia kampanii płatnych (Meta Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads, Google...
Wymagania: Minimum 3-5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku (senior /regular/ mid) Bardzo dobra, praktyczna znajomość platform: Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, YouTube; Umiejętność samodzielnego tworzenia i prowadzenia kampanii płatnych (Meta Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads, Google...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków: Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, rozliczanie kosztów oraz analiza skuteczności działań; Prowadzenie kanałów social media (Facebook, Instagram, TikTok i inne); Tworzenie kreatywnych treści: posty, grafiki, wideo, reelsy, stories, artykuły;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zadania: Zarządzanie budżetem marketingowym i analiza skuteczności kampanii; Tworzenie i publikacja treści w social media: Facebook, Instagram, TikTok; Projektowanie postów, grafik, wideo, reelsów i artykułów; Prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads, Meta Ads i TikTok Ads; Obsługa...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków: Współtworzenie i realizowanie strategii marketingowej oraz inicjowanie działań marketingowych dla klientów B2B. Wspieranie realizacji celów sprzedażowych poprzez działania marketingowe mające na celu zwiększenie liczby zapytań ofertowych. Płynność zbierania...
Twoje obowiązki: Tworzenie angażujących treści do mediów społecznościowych; Koordynowanie przygotowań eventów i targów; Przygotowanie prezentacji i artykułów na bloga lub do newslettera; Nadzów nad produkcją katalogów, reklam i innych grafik; Współpraca z agencją tworzącą filmy...