Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Analityk Raportowy

BEST S.A.

Gdynia

31 dni temu

Analityk Raportowy
Miejsce pracy: Gdynia
Wiemy, że firma to ludzie, dlatego szczególnie ważne są dla nas przyjazne relacje i zrównoważony rozwój. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy.

BEST S.A. to jedna z czołowych polskich firm finansowych, od 1997 roku notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zarządzamy dużymi portfelami wierzytelności nieregularnych, rozwiązując problem braku terminowości rozliczeń między stronami umów i przywracając równowagę na rynku usług finansowych. Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma ogromne znaczenie.

Główne zadania
  • przygotowywanie analiz cyklicznych oraz ad-hoc dotyczących obsługi wierzytelności,
  • zapewnienie prawidłowego funkcjonowania wdrożonych mechanizmów raportowych,
  • dostarczanie rozwiązań mających na celu usprawnienie procesu raportowania.
Wymagania
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki z zakresu nauk ścisłych),
  • co najmniej 1 rok doświadczenia w programowaniu SQL,
  • doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z raportowaniem zarządczym/operacyjnym,
  • dobra znajomość SQL (T-SQL),
  • mile widziana znajomość programowania VBA Excel,
  • umiejętność analizy i syntezy danych,
  • komunikatywność i umiejętność współpracy,
  • samodzielność w wykonywaniu zadań oraz dobra organizacja pracy,
  • sumienność i dokładność.
Oferujemy
  • stabilne zatrudnienie,
  • elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • kafeterię My Benefit (w tym dofinansowanie do karty Multisport),
  • program Work-Life Balance (m.in. owocowe środy, grywalizacja firmowa Play BEST),
  • dodatkowe benefity dla Pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności,
  • pracę w grupie pasjonatów i profesjonalistów,
  • przyjazną kulturę organizacyjną,
  • udział w projektach strategicznych,
  • szkolenia, programy rozwojowe, kulturę dzielenia się wiedzą.
Co nas wyróżnia?
Elastyczny czas pracy
Realny wpływ na realizowane projekty
Grywalizacja firmowa
Rozbudowany program Work Life Balance
BEST atmosfera
Pakiet benefitów dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności

Kliknij w ikonę i dowiedz się więcej o benefitach pracy w BEST

IT

Dołącz do Grupy BEST i spójrz na pracę inaczej!

Aplikuj
Administratorem danych osobowych kandydatów jest BEST SA z siedzibą przy ul. Łużyckiej 8A w Gdyni (kod: 81-537). Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@best.com.pl. Dane osobowe kandydata będą przetwarzane w celach:
  • realizacji procesu rekrutacji na stanowisko pracy, na które aplikuje kandydat, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) . Dane osobowe będą przetwarzane w tym celu przez czas trwania rekrutacji a po jej zakończeniu, do momentu upłynięcia terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń, nie dłużej jednak niż przez 3 lata od momentu otrzymania aplikacji. Wysłanie aplikacji jest jednoznaczne z udzieleniem zgody na przetwarzanie danych w niej zamieszczonych w procesie rekrutacyjnym, do którego kandydat przystępuje.
  • umieszczenia aplikacji kandydata w bazie kandydatów do pracy, w celu jej wykorzystania w przyszłych procesach rekrutacyjnych na podstawie. Art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Administratorem danych zawartych w bazie kandydatów jest BEST SA z siedzibą w Gdyni przy ul. Łużyckiej 8A. Dane osobowe zostają zamieszone w bazie kandydatów na 3 lata liczone od momentu uzyskania zgody na ich przetwarzanie a po tym terminie usuwane lub są usuwane bezzwłocznie po wycofaniu zgody. Wyrażenie zgody odbywa się poprzez jej zaznaczenie przed wysłaniem aplikacji.
Dostęp do danych osobowych kandydata uzyskują upoważnieni pracownicy administratora danych, dostawcy oprogramowania i dostawcy usług informatycznych, którzy działają w imieniu i na rzecz administratora a w zakresie danych przetwarzanych do celów przyszłych rekrutacji - podmioty z Grupy Kapitałowej BEST. Nie przekazujemy danych osobowych do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.

Kandydat może skorzystać z prawa dostępu do danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może być wycofana w dowolnym momencie, przy czym nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed wycofaniem zgody. Odwołanie zgody może nastąpić przez złożenie oświadczenia w jeden lub kilka z poniższych sposobów: wysłanie pisemnego oświadczenia na adres BEST S.A. ul. Łużycka 8A, 81-537 Gdynia lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: rekrutacja@best.com.pl. Dodatkowo, kandydatowi przysługuje prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22[1] Kodeksu pracy jest niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji, podanie danych w szerszym zakresie ma charakter dobrowolny.

Poznaj

BEST S.A.

Dlaczego warto?

Jesteśmy jedną z wiodących firm na polskim rynku usług finansowych, liderem technologicznym w branży zarządzania wierzytelnościami, od 1997 roku notowanym na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zarządzamy dużymi portfelami wierzytelności nieregularnych, rozwiązując problem braku terminowości rozliczeń między stronami umów i przywracając równowagę na rynku usług finansowych. Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma znaczenie.

Posiadamy siedziby w dwóch lokalizacjach: w Gdyni oraz w Elblągu, a w naszych strukturach zatrudniamy około 500 osób. Wiemy, że firma to ludzie, dlatego szczególnie ważne są dla nas przyjazne relacje i zrównoważony rozwój. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy. Razem tworzymy dynamiczną organizację opartą o wieloletnie doświadczenie rynkowe, nowoczesne technologie i przyjazną kulturę organizacyjną. Dbamy o rozwój naszych pracowników, dajemy możliwość angażowania się w innowacyjne i rozwojowe projekty oraz wspieramy w realizacji osobistych pasji i zainteresowań.

Proces rekrutacji

KrokPrzesłanie aplikacji
KrokAnaliza przesłanych aplikacji
KrokRozmowa telefoniczna
KrokRozmowa rekrutacyjna
KrokInformacja zwrotna

Opinie o pracodawcy

Dorota

Pracuję w BEST, bo...

dzięki tej pracy spełniam swoje marzenia, tu znalazłam najlepszych przyjaciół, wiem że jest to firma, która szanuje swoich Pracowników, czuję, że tu jest moje miejsce.

Krzysztof

Pracuję w BEST, bo...

atmosfera w firmie motywuje mnie do ciągłego rozwoju i poszukiwania nowych rozwiązań.

Poznaj stanowisko: Administrator Baz Danych 
Większość firm i instytucji nie mogłoby funkcjonować bez bazy danych. W dzisiejszych czasach niemal wszystkie bazy gromadzone są na dyskach w postaci zapisu cyfrowego. Administrator Baz Danych obsługuje bazy, czyli zbiory informacji potrzebne do prawidłowego funkcjonowania firmy. Do obowiązków administratora należy wprowadzenie należytych informacji, zapewnienie bezpieczeństwa przetwarzania i przechowywanie informacji w bazie - w ...
Praca Administrator Baz Danych