Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

AP Team Leader

COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O

Gdańsk

14 dni temu

AP Team Leader
Gdańsk
Responsibilities:
  • Managing the team of 8 FTEs responsible for 3 markets (Austria, Germany, Slovakia)
  • Running the regular calls with in-country teams
  • Monthly KPI/SLA reporting
  • Monthly corporate and process related reporting
  • Payment verification
  • Ad hoc queries management
  • Escalation management
  • Vacation and back-up plan for the team
  • Quarterly goals setting
You have
  • Minimum 3 years of experience in accounting, preferably AP area
  • Experience with BPO company preferred
  • Excellent command of English, German language is a plus
  • Preferred experience in managing a team but not necessary
  • Independent person with accounting knowledge who is not afraid of making decisions
  • Open attitude with good communication skills
  • Basic IT knowledge to support the team is preferred
  • MS Office knowledge (especially Outlook, Excel)
  • Experience with organising and running the calls with various stakeholders
We offer
  • Competitive salary with cafeteria benefits
  • Opportunity to be part of a rapidly expanding global organization with irreproachable reputation
  • Pleasant and inspiring working atmosphere
  • Professional development and clear career path
  • Training & development opportunities
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Poznaj

COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O

Team leader, tłumaczony po prostu jako lider zespołu jest osobą menedżerem koordynującym i nadzorującym prace danego zespołu pracowników w firmie, przedsiębiorstwie lub instytucji. Jego zadaniem jest wyznaczanie bieżących i długofalowych zadań i celów dla poszczególnych członków zespołu, weryfikowanie czynionych przez nich postępów, nagradzanie i wyciąganie konsekwencji, motywowanie do działania. ...
Praca Lider Zespołu (Team Leader)