Najnowsze oferty pracy

  • Lider Zespołu Sprzedaży

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
  • Dyrektor Agencji

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    W związku z decyzją dotyczącą umożliwienia najlepszym menedżerom na rynku ubezpieczeń awansu poprzez zarządzanie grupą Liderów Sprzedaży z poziomu Dyrektora zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Wybrani Kandydaci otrzymają propozycję współpracy i szansę na dołączenie do...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
  • Specjalista ds. Jakości - Lider Stolarni i Lakierni

    Sunreef Venture S. A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B
    6 dni
    Monitorowanie problemów jakościowych w obszarze stolarni i lakierni. Wsparcie zespołu w kontroli produktu pod względem zgodności z dokumentacją. Raportowanie wyników jakościowych / występujące niezgodności produktowe i procesowe. Bieżące prowadzenie dokumentacji po kontroli. Prowadzenie...
  • Team Leader

    Elsen Logistyka Sp. z o.o. Sp. k.   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Do Twoich zadań należeć będzie między innymi: kierowanie zespołem w celu osiągania planów, zapewnienie, aby kluczowe wskaźniki operacyjne i jakościowe były konsekwentnie osiągane stały przegląd i monitorowanie wyników pracy wszystkich pracowników spedycji oraz podejmowanie...
  • Facility Coordinator

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Opis stanowiska: Wsparcie działań związanych z zarządzaniem kontraktem w obszarze usług Facility Management (m.in. usługi utrzymania czystości, usługi administracyjne) Obsługa wewnętrznych systemów kadrowo-płacowych; dbanie o poprawny obieg dokumentów, procesowanie grafików, zgłoszeń...
  • Kierownik Klubu Fitness

    Medicover Fitness & Gym   Głogów, ul. Sikorskiego 17    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Forma zatrudnienia: umowa o pracę; Wymagane doświadczenie: pierwsze doświadczenie w pracy na stanowisku managerskim​​​ Tryb pracy: zmianowy; Trenuj swoją karierę i dołącz do #TeamWellFitness, który wspiera w budowaniu zdrowych nawyków! Pracuj z nami! odpowiadaj za strategię firmy...
  • Kierownik Punktów Handlowo-Usługowych

    Minit Polska Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    OPIS STANOWISKA: nadzór nad działalnością podległych sklepów i pracowników; przygotowywanie grafików i kontrola czasu pracy; kontrola zamówień i inwentaryzacji wykonanych przez sklepy; realizowanie założonych planów sprzedaży; kontrola stanu maszyn i wyposażenia sklepów; kontrola...
  • Kierownik Punktów Handlowo-Usługowych

    Minit Polska Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    OPIS STANOWISKA: nadzór nad działalnością podległych sklepów i pracowników; przygotowywanie grafików i kontrola czasu pracy; kontrola zamówień i inwentaryzacji wykonanych przez sklepy; realizowanie założonych planów sprzedaży; kontrola stanu maszyn i wyposażenia sklepów; kontrola...
Zobacz więcej ofert pracy

Cash Management Team Leader

Arla Global Financial Services Centre
Gdańsk
praca stacjonarna
1215 dni temu
Cash Management Team Leader
LOCATION:
Gdańsk

Come and join our global Cash Management department. This is your opportunity to bring in your skills to deliver value in Payment and Allocation process, be a member of a great team and take part in interesting initiatives.

About the job 


Join our Cash Management department to be a part of a Payment and Allocation Team specialising in handling of customer, vendor and GL payments. As a member of our team, you will work closely with Order To Cash, Purchase To Pay, Accounts To Report departments and international Financial Teams.

 

As a CM Team Leader you would be in charge for team management (Hire to Retire, Leading, Managing, Coaching, Developing, Motivating etc.) and you would act as business owner of Payment & Allocation processes. On the top of that would be delivering results that make a significant contribution to a department vision, executing on strategy and following Arla GSS Mission. You need to remember about overall alignment of team activities with company goals while taking the lead of daily operations and implementing process improvements.

 

One of your main goals will be to re-design and deliver standardised and automated payment allocation process as well as to support Cash Manager in optimising payment processing globally.

 

Specifically, you will be:
  • Delivering operational plans and setting day-to-day team objectives and the same time keeping the optimal composition and motivation of the team.
  • Ensuring the realisation of tasks for team according to good practice and Service Level Agreements, and securing a valid data-output for further analysis.
  • Assuring compliance with external regulatory requirements, internal control standards and group compliance policy.
  • Responsible for establishing and maintaining good relationship with all stakeholders in Arla Foods and third parties.
  • Keeping process documentation up to date.
  • Organizing knowledge sharing of specific GSS Finance processes within CM and other functional units.
  • Initiating and implementing improvements in ways of working within and outside own area of responsibility.
  • Acting as a global process owner responsible for designing and delivering standardised and optimised payment and allocation processes.

All above with close cooperation with Cash Manager and to maximize effective & economical use of company resources.

 


About the job 


Join our Cash Management department to be a part of a Payment and Allocation Team specialising in handling of customer, vendor and GL payments. As a member of our team, you will work closely with Order To Cash, Purchase To Pay, Accounts To Report departments and international Financial Teams.

 

As a CM Team Leader you would be in charge for team management (Hire to Retire, Leading, Managing, Coaching, Developing, Motivating etc.) and you would act as business owner of Payment & Allocation processes. On the top of that would be delivering results that make a significant contribution to a department vision, executing on strategy and following Arla GSS Mission. You need to remember about overall alignment of team activities with company goals while taking the lead of daily operations and implementing process improvements.

 

One of your main goals will be to re-design and deliver standardised and automated payment allocation process as well as to support Cash Manager in optimising payment processing globally.

 

Specifically, you will be:
  • Delivering operational plans and setting day-to-day team objectives and the same time keeping the optimal composition and motivation of the team.
  • Ensuring the realisation of tasks for team according to good practice and Service Level Agreements, and securing a valid data-output for further analysis.
  • Assuring compliance with external regulatory requirements, internal control standards and group compliance policy.
  • Responsible for establishing and maintaining good relationship with all stakeholders in Arla Foods and third parties.
  • Keeping process documentation up to date.
  • Organizing knowledge sharing of specific GSS Finance processes within CM and other functional units.
  • Initiating and implementing improvements in ways of working within and outside own area of responsibility.
  • Acting as a global process owner responsible for designing and delivering standardised and optimised payment and allocation processes.

All above with close cooperation with Cash Manager and to maximize effective & economical use of company resources.

 

Experience in Shared Services area along with motivating leadership style.

 

Your background and interest for financial operations may derive from similar position within SSC/BPO industry.  It is crucial that you have at least 5 years’ experience in finance, accountancy or similar and proven track of leadership e.g. among project groups or transition – at least 1 year. You must have solid finance process understanding and accounting knowledge.

 

As a person we would expect that you are:  
  • Hardworking and work well under pressure in changing environment (change management)
  • Capable of building positive relationships with your team while handling challenging cases 
  • Inspiring for colleagues to perform high-class results while keeping up a positive energy and high spirits 
  • Able to manage stakeholders at various level of organization
  • Flexible and open to change thanks to your global mindset

In according to that, excellent communication, also in English, and interpersonal skills are essential.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach przez Arla Global Shared Services spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Gdańsku (80-244) przy Al. Grunwaldzkiej 103A, w celach niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, przeprowadzonego przez Arla Global Shared Services Sp. z o.o.

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art.13 RODO, informuje się, iż Administratorem państwa danych osobowych, przetwarzanych w związku z prowadzonym procesem rekrutacji jest Arla Global Shared Services Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (80-244) przy Al. Grunwaldzkiej 103A. Dane kontaktowe do Administratora w sprawie ochrony danych osobowych: onehr@arlafoods.com. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji projektu rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest przepis prawa (art. 22(1) k.p.) oraz zgoda (Art. 6 ust. 1 a RODO). Dane osobowe mogą być przekazywane (ujawniane) organom publicznym wyłącznie na mocy obowiązujących przepisów prawa. Dane osobowe mogą być ujawniane procesorom, czyli podmiotom przetwarzającym dane na zlecenie Administratora danych w toku procesu rekrutacji ze względu na wykorzystywane metody i narzędzia. Dane przechowywane będą w przypadku osób, z którymi zostanie zawarta umowa o pracę przez czas trwania umowy, a następnie w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, natomiast dane osób, z którymi nie zostanie zawarta umowa o pracę przez okres 1 roku kalendarzowego, następnie dane zostaną zanonimizowane. Informuje się o następujących przysługujących prawach:
  1. prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych,
  2. prawo dostępu do danych osobowych,
  3. prawo żądania sprostowania danych osobowych,
  4. prawo żądania usunięcia danych osobowych,
  5. prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  6. prawo do przenoszenia danych osobowych danych przetwarzanych na podstawie umowy lub na podstawie zgody (Kontakt do administratora: dataprivacy@arlafoods.com).
  7. prawo wycofania zgody co jednak nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, przed jej wycofaniem,
  8. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193) przy ul. Stawki 2.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji celów, do jakich będą zebrane. Informuje się, iż w procesie realizacji postanowień umowy nie występuje i nie są podejmowane decyzje w oparciu o zautomatyzowane profilowanie. Administrator danych nie przewiduje zmiany celu przetwarzania danych osobowych.
Find out your future workplace
 

Poznaj

Arla Global Shared Services

Moooo. We are Arla GSS and we deal with business the Scandinavian way.


You most likely associate us with brands like Arla Apetina, Lurpak or Castello. We are part of the global Arla Foods group employing over 20,000 people worldwide and delivering 25 trillion glasses of milk a year. That being said… At our office in Gdańsk Wrzeszcz we do not produce butter or cheese, nor do we conduct milk quality assessment.

We are a Global Shared Services Center and we deliver tens of projects in: Finance, IT, Global and Local HR, Risk Controls and Compliance, Supply Chain, Procurement, Customer Service, Member Service and Operations, European Transport Control Center, Supplier Quality Assurance.

Podobne oferty

  • Lider Zespołu Sprzedaży

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
  • Dyrektor Agencji

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    W związku z decyzją dotyczącą umożliwienia najlepszym menedżerom na rynku ubezpieczeń awansu poprzez zarządzanie grupą Liderów Sprzedaży z poziomu Dyrektora zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Wybrani Kandydaci otrzymają propozycję współpracy i szansę na dołączenie do...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
  • Specjalista ds. Jakości - Lider Stolarni i Lakierni

    Sunreef Venture S. A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B
    6 dni
    Monitorowanie problemów jakościowych w obszarze stolarni i lakierni. Wsparcie zespołu w kontroli produktu pod względem zgodności z dokumentacją. Raportowanie wyników jakościowych / występujące niezgodności produktowe i procesowe. Bieżące prowadzenie dokumentacji po kontroli. Prowadzenie...
  • Team Leader

    Elsen Logistyka Sp. z o.o. Sp. k.   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Do Twoich zadań należeć będzie między innymi: kierowanie zespołem w celu osiągania planów, zapewnienie, aby kluczowe wskaźniki operacyjne i jakościowe były konsekwentnie osiągane stały przegląd i monitorowanie wyników pracy wszystkich pracowników spedycji oraz podejmowanie...
  • Facility Coordinator

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Opis stanowiska: Wsparcie działań związanych z zarządzaniem kontraktem w obszarze usług Facility Management (m.in. usługi utrzymania czystości, usługi administracyjne) Obsługa wewnętrznych systemów kadrowo-płacowych; dbanie o poprawny obieg dokumentów, procesowanie grafików, zgłoszeń...
  • Kierownik Klubu Fitness

    Medicover Fitness & Gym   Głogów, ul. Sikorskiego 17    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Forma zatrudnienia: umowa o pracę; Wymagane doświadczenie: pierwsze doświadczenie w pracy na stanowisku managerskim​​​ Tryb pracy: zmianowy; Trenuj swoją karierę i dołącz do #TeamWellFitness, który wspiera w budowaniu zdrowych nawyków! Pracuj z nami! odpowiadaj za strategię firmy...
  • Kierownik Punktów Handlowo-Usługowych

    Minit Polska Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    OPIS STANOWISKA: nadzór nad działalnością podległych sklepów i pracowników; przygotowywanie grafików i kontrola czasu pracy; kontrola zamówień i inwentaryzacji wykonanych przez sklepy; realizowanie założonych planów sprzedaży; kontrola stanu maszyn i wyposażenia sklepów; kontrola...
  • Kierownik Punktów Handlowo-Usługowych

    Minit Polska Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    OPIS STANOWISKA: nadzór nad działalnością podległych sklepów i pracowników; przygotowywanie grafików i kontrola czasu pracy; kontrola zamówień i inwentaryzacji wykonanych przez sklepy; realizowanie założonych planów sprzedaży; kontrola stanu maszyn i wyposażenia sklepów; kontrola...