Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. czynności kancelaryjnych w Dziale Organizacyjnym

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków Wspieranie wszystkich pracowników w instytucji w wykonywaniu ich zadań w zakresie prowadzenia dokumentacji i spraw w systemie EZD RP oraz systemie tradycyjnym papierowym, przygotowywanie bieżących raportów dotyczących nieprawidłowości w gromadzeniu dokumentacji,...
  • Kierownik Archiwum

    Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie   Kraków, Podgórze    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Kierownik Archiwum podlega służbowo Dyrektorowi Szpitala. Pełni nadzór nad zadaniami realizowanymi w Archiwum przez podległy personel czyli: Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do Archiwum Zakładowego na podstawie spisów...
  • Pracownik do digitalizacji (skanowania) dokumentacji / Pracownik Biurowy

    SAWIMED Sp. z o. o.   Sawice-Wieś, ul. Ogrodowa 20, koło Sokołowa-Podlaskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową / o pracę / zlecenie  tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków skanowanie dokumentów i wprowadzanie ich do sytemu komputerowego; niszczenie zdigitalizowanych dokumentów.
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziekanacie

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdańsk Archiwista Gdańsk
Archiwista Oddział Nadzoru nad Narastającym Zasobem Archiwalnym

Archiwista Oddział Nadzoru nad Narastającym Zasobem Archiwalnym

Archiwum Państwowe w Gdańsku
Gdańsk
praca stacjonarna
3355 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 167150
  • Data ukazania się ogłoszenia: 20 lutego 2015 r.

Archiwum Państwowe w Gdańsku

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • archiwista
  • Oddział Nadzoru nad Narastającym Zasobem Archiwalnym

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Archiwum Państwowe w Gdańsku
    ul. Wałowa 5
    80-858 Gdańsk , skr. poczt. 401

Miejsce wykonywania pracy:

  • Gdańsk

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przeprowadzanie kontroli archiwów zakładowych
  • nadzorowanie prawidłowości przygotowania i przekazywania materiałów archiwalnych
  • zatwierdzanie przepisów kancelaryjnych i archiwalnych państwowych i samorządowych jednostek organizacyjnych
  • opiniowanie wniosków na brakowanie dokumentacji niearchiwalnej
  • przeprowadzanie ekspertyz archiwalnych
  • prowadzenie instruktażu, konsultacji i doradztwa w zakresie spraw nadzoru archiwalnego

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca w siedzibie urzędu/ wyjazdy służbowe
    ( w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych )
    - praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych
    - większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej : praca z dokumentami , obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe historyczne - specjalizacja archiwalna
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość pakietu Microsoft Office
    • bardzo dobra znajomość przepisów o państwowym zasobie archiwalnym i archiwach
    • znajomośc przepisów KPA
wymagania dodatkowe
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność
  • odporność na stres
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • samodzielność, odpowiedzialność
  • wysoka kultura osobista
  • prawo jazdy kat. B
  • doświadczenie zawodowe w archiwum państwowym , archiwum zakładowym lub składnicy akt

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. czynności kancelaryjnych w Dziale Organizacyjnym

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków Wspieranie wszystkich pracowników w instytucji w wykonywaniu ich zadań w zakresie prowadzenia dokumentacji i spraw w systemie EZD RP oraz systemie tradycyjnym papierowym, przygotowywanie bieżących raportów dotyczących nieprawidłowości w gromadzeniu dokumentacji,...
  • Kierownik Archiwum

    Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie   Kraków, Podgórze    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Kierownik Archiwum podlega służbowo Dyrektorowi Szpitala. Pełni nadzór nad zadaniami realizowanymi w Archiwum przez podległy personel czyli: Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do Archiwum Zakładowego na podstawie spisów...
  • Pracownik do digitalizacji (skanowania) dokumentacji / Pracownik Biurowy

    SAWIMED Sp. z o. o.   Sawice-Wieś, ul. Ogrodowa 20, koło Sokołowa-Podlaskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową / o pracę / zlecenie  tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków skanowanie dokumentów i wprowadzanie ich do sytemu komputerowego; niszczenie zdigitalizowanych dokumentów.
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziekanacie

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...