młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat 4 300 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
przygotowywanie dokumentów dla zewnętrznego biura rachunkowego; rejestr sprzedaży; rozliczanie kurierów; skanowanie, drukowani i archiwizowanie dokumentów; porządkowanie, opisywanie i wprowadzanie do excela dokumentów kosztowych i zakupowych; dostarczanie dokumentów do biura rachunkowego,...
About the department General Ledger Team supports Coloplast entities across the globe in ensuring completeness and accuracy of financial reporting. We are team of over 20 people that perform journal entry postings, balance sheet accounts reconciliation, inventory analysis, fixed assets and leased...
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Opis stanowiska: Kontrola poprawności i kompletności dokumentów dostarczanych przez klienta i ich właściwa kwalifikacja, Ewidencja i weryfikacja danych klientów w systemach kadrowo-płacowych, Przygotowywanie standardowej dokumentacji płacowej zgodnie z nadanymi uprawnieniami w systemie...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie aplikuj bez CV
5 dni
księgowanie WB, faktur; potwierdzanie sald; prowadzenie korespondencji z zespołem pracującym zdalnie; elektroniczne układanie dokumentów – praca z programem księgowym;
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
6 dni
Twój zakres obowiązków wystawianie zaświadczeń o niezaleganiu, wystawianie NIP-8 i VAT-R, wprowadzanie dokumentów do systemów księgowych (księgowanie/skanowanie dokumentów), przygotowywanie pism, wprowadzanie dokumentów do systemu elektronicznego obiegu dokumentów, uczestnictwo w...
What the day will look like Throughout the year you will be involved in: preparing reinsurance proposals and presentations (numerical and visual), drafting reinsurance wordings; administrating existing contracts in the internal system; cooperate with various international teams across the...
Co będziesz robił i czego dowiesz się w czasie praktyk? zapoznasz się ze stosowanymi zasadami rachunkowości, procedurami obowiązującymi w BDO oraz programami wykorzystywanymi do obsługi zleceń; zrealizujesz szkolenia, które przygotują Cię do dalszej pracy zawodowej - poznasz między...
Kluczowe obowiązki: Wspomaganie pracy działów technicznych. Obsługa kancelarii i sekretariatów, archiwizowanie dokumentów. Weryfikacja kompletności dokumentacji technicznej. Obsługa korespondencji wychodzącej. Pomoc w innych pracach działu administracyjnego.
Assistant Department Manager Main Cash Administration
Assistant Department Manager Main Cash Administration
Peek&Cloppenburg Sp. z o.o.
Gdańsk
praca stacjonarna
2554 dni temu
Assistant Department Manager Main Cash Administration
WE ARE LOOKING FOR MOTIVATED EMPLOYEES FOR OUR STORE IN GDANSK AND OFFER THE FOLLOWING CAREER OPPORTUNITY: ASSISTANT DEPARTMENT MANAGER MAIN CASH ADMINISTRATION.
YOUR RESPONSIBILITIES WILL INCLUDE:
Joint responsibility with the department manager for the leadership of the team
Responsibility for cash accounting including handling and entering daily proceeds
Ensuring proper checkout procedures and working at the cash desk, if necessary
Providing administrative support to management
Managing customer complaints
Taking and coordinating incoming calls
WE ARE LOOKING FOR:
Successful completion of a business administration qualification, preferably graduating with an A-level certificate from a university
Proven practical experience, preferably in the retail and/or service industry
Excellent knowledge of German and/or English language
General business sense and numerical comprehension
Strong customer- and service-orientation as well as strong organisational skills
High level of commitment, initiative and a hands-on approach
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat 4 300 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
przygotowywanie dokumentów dla zewnętrznego biura rachunkowego; rejestr sprzedaży; rozliczanie kurierów; skanowanie, drukowani i archiwizowanie dokumentów; porządkowanie, opisywanie i wprowadzanie do excela dokumentów kosztowych i zakupowych; dostarczanie dokumentów do biura rachunkowego,...
About the department General Ledger Team supports Coloplast entities across the globe in ensuring completeness and accuracy of financial reporting. We are team of over 20 people that perform journal entry postings, balance sheet accounts reconciliation, inventory analysis, fixed assets and leased...
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Opis stanowiska: Kontrola poprawności i kompletności dokumentów dostarczanych przez klienta i ich właściwa kwalifikacja, Ewidencja i weryfikacja danych klientów w systemach kadrowo-płacowych, Przygotowywanie standardowej dokumentacji płacowej zgodnie z nadanymi uprawnieniami w systemie...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie aplikuj bez CV
5 dni
księgowanie WB, faktur; potwierdzanie sald; prowadzenie korespondencji z zespołem pracującym zdalnie; elektroniczne układanie dokumentów – praca z programem księgowym;
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
6 dni
Twój zakres obowiązków wystawianie zaświadczeń o niezaleganiu, wystawianie NIP-8 i VAT-R, wprowadzanie dokumentów do systemów księgowych (księgowanie/skanowanie dokumentów), przygotowywanie pism, wprowadzanie dokumentów do systemu elektronicznego obiegu dokumentów, uczestnictwo w...
What the day will look like Throughout the year you will be involved in: preparing reinsurance proposals and presentations (numerical and visual), drafting reinsurance wordings; administrating existing contracts in the internal system; cooperate with various international teams across the...
Co będziesz robił i czego dowiesz się w czasie praktyk? zapoznasz się ze stosowanymi zasadami rachunkowości, procedurami obowiązującymi w BDO oraz programami wykorzystywanymi do obsługi zleceń; zrealizujesz szkolenia, które przygotują Cię do dalszej pracy zawodowej - poznasz między...
Kluczowe obowiązki: Wspomaganie pracy działów technicznych. Obsługa kancelarii i sekretariatów, archiwizowanie dokumentów. Weryfikacja kompletności dokumentacji technicznej. Obsługa korespondencji wychodzącej. Pomoc w innych pracach działu administracyjnego.