Najnowsze oferty pracy

  • Asystent Doradcy Klienta

    G8 S.A.   Luboń, CH Factory Outlet    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie  pełny etat   27,70 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje zadania: profesjonalne doradztwo Klientom w doborze mody męskiej, aktywna sprzedaż produktów i tworzenie pozytywnego doświadczenia zakupowego, dbałość o estetykę i prezentację produktów w salonie, Oczekiwania: status studenta, pasja do mody męskiej i zainteresowanie aktualnymi...
  • Asystent / Specjalista ds. sprzedaży

    Cream Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat   4 650 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: prowadzenie dokumentacji dotyczących kontraktów oraz ich archiwizację; obsługę spraw administracyjno-biurowych w zakresie realizowanych projektów; utrzymywanie kontaktów z klientami oraz dostawcami; sporządzanie zamówień maszyn i...
  • Asystent / Asystentka obszaru usług kontraktowych

    POLPHARMA S.A.   Sieradz    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Zarządzanie sprawami z zakresu marketingu, a w szczególności planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych dla Działu Usług Kontraktowych Prowadzenie spraw bieżących Działu Usług Kontraktowych, w tym zakup biletów przy podróżach służbowych, rezerwacja hoteli,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Asystent / Asystentka handlowa

    Drozapol Profil SA   Radom    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    aktywne pozyskiwanie i rozwijanie bazy klientów; współpraca z działem handlowym; kreowanie i promowanie wizerunku firmy; przygotowywanie zestawień i raportów; wspieranie pracy handlowców w biurze i w terenie;
  • Asystent Doradcy Klienta

    G8 S.A.   Gdańsk, CH Designer Outlet    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie  pełny etat   27,70 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje zadania: profesjonalne doradztwo Klientom w doborze mody męskiej, aktywna sprzedaż produktów i tworzenie pozytywnego doświadczenia zakupowego, dbałość o estetykę i prezentację produktów w salonie, Oczekiwania: status studenta, pasja do mody męskiej i zainteresowanie aktualnymi...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Asystent Handlowy Wielkopolskie
Asystent / Asystentka Działu Handlowego

Asystent / Asystentka Działu Handlowego

Linde Material Handling Polska Sp. Z o.o.
wielkopolskie, Sierosław k/ Poznania
praca stacjonarna
1990 dni temu

 

Linde Material Handling jest jednym z wiodących dostawców intralogistyki i  jednym z największych na świecie producentów wózków widłowych o napędzie spalinowym i elektrycznym a także wyposażenia magazynowego. Nasze zaawansowane technologicznie produkty,  kompleksowa oferta usług oraz serwis, stanowią podstawę dla pomyślnego rozwoju naszej globalnej firmy, która oferuje atrakcyjne możliwości rozwoju dla swoich pracowników na całym świecie.

 

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystent / Asystentka Działu Handlowego
Nr ref.: AH/POZ, Miejsce pracy: Sierosław k/ Poznania, woj. wielkopolskie

 

Czego oczekujemy:
  • wykształcenia minimum średniego (wykształcenie wyższe będzie dodatkowym atutem),
  • znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • dobrej znajomości pakietu Microsoft Office,
  • wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych i organizacyjnych,
  • umiejętności pracy pod presją czasu,
  • umiejętności ustalania priorytetów, zarządzania czasem i dokumentacją,
  • umiejętności pracy w zespole, zaangażowania i sumienności,
  • mile widziana znajomość systemów SAP / CRM,
  • mile widziane doświadczenie z pracy w dziale handlowym.
Za co będziesz odpowiedzialny/a:
  • współorganizowanie pracy działu handlowego,
  • praca biurowa w zakresie tworzenia dokumentacji i korespondencji,
  • kontakt z klientami (w tym tworzenie kontraktów, zamówień),
  • współpraca z innymi działami firmy (logistyka, serwis, księgowość),
  • raportowanie zbiorcze działu, prowadzenie statystyk, przygotowywanie ofert,
  • udział w spotkaniach handlowych.
Co oferujemy:
  • możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia w stabilnej i rozwijającej się międzynarodowej firmie,
  • pakiet szkoleń z zakresu wykonywanych obowiązków (SAP, CRM, obsługa Klienta),
  • umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • grupowe ubezpieczenie NNW oraz opiekę medyczną po okresie próbnym,
  • pracę w młodym i zgranym zespole.
Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli "Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie przez Linde Material Handling Polska Sp. z o.o.  z siedzibą Płochocińska 59, 03-044 Warszawa, moich danych osobowych zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych,  w celu: przeprowadzenia rekrutacji, udziału w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez Linde Material Handling Polska Sp. z o.o.”.

Oświadczam, że zostałam/em poinformowany/a o tym, że:

    - mam prawo w dowolnym momencie do wycofania wyrażonej przeze mnie zgody poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres rekrutacja@linde-mh.pl wskazany powyżej lub listu na adres administratora danych osobowych, który znajduje się powyżej,

    - wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania moich danych osobowych, którego dokonano przed jej wycofaniem”.

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, że:

    1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Linde Material Handling Polska Sp. z o. o., www.linde-mh.pl . Może Pani/Pan skontaktować się z nami pisząc na adres: ul. Płochocińska 59, 03-044 Warszawa lub z naszym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, pisząc na adres: IODO@linde-mh.pl .,

    2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu aktualnie prowadzonego procesu rekrutacji lub przyszłych rekrutacji, o ile wyraził Pan/Pani na to zgodę - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.

    3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:

      a) wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,

      b) podmioty, którym Spółka powierzyła przetwarzanie danych osobowych (jeżeli jest taka możliwość – należy wpisać nazwy tych podmiotów

      c) spółki należące do grupy kapitałowej.

1 Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego,

2 posiada Pani/Pan prawo do przenoszenia swoich danych osobowych,

3 posiada Pan/i prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody (jeżeli była ona podstawą do przetwarzania danych) w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,

4 Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji, zgodnie z Pana/Pani wolą wyrażoną w procesie rekrutacji, jednak nie dłużej niż przez okres 6 miesięcy,

5 posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody,

6 ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, Warszawa jeżeli uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie to narusza zapisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,

7 podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne,

8 Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

Linde. Przejdź na naszą stronę!
www.linde-mh.pl
 

Podobne oferty

  • Asystent Doradcy Klienta

    G8 S.A.   Luboń, CH Factory Outlet    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie  pełny etat   27,70 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje zadania: profesjonalne doradztwo Klientom w doborze mody męskiej, aktywna sprzedaż produktów i tworzenie pozytywnego doświadczenia zakupowego, dbałość o estetykę i prezentację produktów w salonie, Oczekiwania: status studenta, pasja do mody męskiej i zainteresowanie aktualnymi...
  • Asystent / Specjalista ds. sprzedaży

    Cream Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat   4 650 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: prowadzenie dokumentacji dotyczących kontraktów oraz ich archiwizację; obsługę spraw administracyjno-biurowych w zakresie realizowanych projektów; utrzymywanie kontaktów z klientami oraz dostawcami; sporządzanie zamówień maszyn i...
  • Asystent / Asystentka obszaru usług kontraktowych

    POLPHARMA S.A.   Sieradz    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Zarządzanie sprawami z zakresu marketingu, a w szczególności planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych dla Działu Usług Kontraktowych Prowadzenie spraw bieżących Działu Usług Kontraktowych, w tym zakup biletów przy podróżach służbowych, rezerwacja hoteli,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Asystent / Asystentka handlowa

    Drozapol Profil SA   Radom    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    aktywne pozyskiwanie i rozwijanie bazy klientów; współpraca z działem handlowym; kreowanie i promowanie wizerunku firmy; przygotowywanie zestawień i raportów; wspieranie pracy handlowców w biurze i w terenie;
  • Asystent Doradcy Klienta

    G8 S.A.   Gdańsk, CH Designer Outlet    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie  pełny etat   27,70 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje zadania: profesjonalne doradztwo Klientom w doborze mody męskiej, aktywna sprzedaż produktów i tworzenie pozytywnego doświadczenia zakupowego, dbałość o estetykę i prezentację produktów w salonie, Oczekiwania: status studenta, pasja do mody męskiej i zainteresowanie aktualnymi...