Asystent ds. obsługi klienta ze znajomością języka angielskiego

S.B.E. POLSKA Sp. z o.o.

Piaseczno k/Warszawy

11 dni temu

Firma S.B.E. Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie k/Warszawy należąca do francuskiej grupy będącej liderem usług serwisowych sprzętu elektronicznego wiodących producentów na rynku europejskim poszukuje osoby na stanowisko:

Asystent ds. obsługi klienta ze znajomością języka angielskiego
Miejsce pracy: Piaseczno k/Warszawy

 

Opis stanowiska:
  • Telefoniczna i mailowa obsługa zapytań oraz reklamacji w języku polskim i angielskim od Klientów indywidualnych, biznesowych oraz VIP w zakresie realizowanych przez S.B.E. Polska usług
  • Kompleksowa obsługa kosztorysowa (wysyłanie kosztorysów, wprowadzanie odpowiedzi, wystawianie faktur itp.)
  • Obsługa logistyczna w zakresie przewidzianym dla Biura Obsługi Klienta
  • Sporządzanie w wyznaczonym czasie wymaganych zestawień
  • Wykonywanie innych prac biurowych na zlecenie przełożonego
Wymagania:
  • Wykształcenie min. średnie
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
  • Dobra znajomość obsługi komputera
  • Wysoka kultura osobista
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (warunek konieczny)
  • Mile widziana znajomość języka niemieckiego
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Pracę od poniedziałku do piątku w pełnym wymiarze etatu
  • Bezpłatny parking pod budynkiem
  • Świadczenia pozapłacowe (np. dofinansowanie do wypoczynku, karty sportowej)
  • Prywatne ubezpieczenie medyczne
Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli:  
Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016 r.) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w kwestionariuszu osobowym, zwanym CV, dla potrzeb rekrutacji.  

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.  

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest S.B.E. Polska sp. z o.o., wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla miasta st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS:171249, NIP: 123-08-79-545, z siedzibą w Piasecznie, 05-500, ul. Puławska 34 (dalej zwana Administratorem). Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda osoby, której dane dotyczą) wyłącznie w celu rekrutacji prowadzanej przez Administratora. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane są przez czas niezbędny dla realizacji procesu rekrutacyjnego. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne w celu przystąpienia do rekrutacji. W przypadku niewyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych, Administrator nie uwzględni Pani/Pana w procesie rekrutacyjnym.
Pracownik Działu Obsługi Klienta (Market) to osoba, która jest odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w danym sektorze sklepu wielobranżowego, a także do obowiązków pracownika tego należy też: dbałość o dobre relacje z klientami, realizacja planów sprzedaży, monitorowanie płatności obsługiwanych klientów, rozpatrywanie reklamacji, kontrola dokumentacji magazynowej, udział w ...
Praca Pracownik Działu Obsługi Klienta