Firma ALPLA jest wiodącym dostawcą opakowań z tworzyw sztucznych dla największych koncernów z branży spożywczej, kosmetycznej i chemicznej. Zatrudniamy 20 900 pracowników w 181 zakładach na całym świecie. Źródłem naszego sukcesu są wysokiej jakości produkty, całkowite zorientowanie na klienta i wysoka zdolność wytwórcza.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
- Raportowanie wyników sprzedaży
- Wspieranie procesu budżetowania sprzedaży
- Przeprowadzanie analiz ad-hoc i raportów sprzedażowych
- Zaangażowanie w projekty poprawy marżowości
- Nadzór nad poprawnością danych podstawowych w narzędziu kontroli sprzedaży
- Rozwijanie procesu kontroli sprzedaży
- Nadzór nad procesem zarządzania ryzykiem kredytowym
- Kontroling operacyjny
- Wykształcenie wyższe – ekonomiczne
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w międzynarodowym środowisku pracy mile widziane
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Dobrze rozwinięte umiejętności analityczne
- Zdolności organizacyjne
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie w oparciu o umowę o pracę
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życie i pakietu medycznego
- Możliwość prezentowania i realizowania własnych pomysłów w ramach firmowego programu doskonalenia
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwoju osobistego
Poznaj
ALPLA - Opakowania z Tworzyw Sztucznych, Spółka z o. o.
Twórz z nami nową generację rozwiązań w zakresie opakowań z tworzyw sztucznych. Jesteśmy firmą rodzinną skupiającą się na zrównoważonym rozwoju i produkcji innowacyjnych systemów pakowania dla firm z różnych sektorów gospodarki. Dołącz do nas w kształtowaniu drogi do efektywnej gospodarki branżowej o obiegu zamkniętym. Zrównoważony rozwój, a w szczególności świadome korzystanie z zasobów, są motorem wszystkich działań biznesowych dla naszych klientów. Zaczynaliśmy w 1955 roku w Austrii, a obecnie 20 900 osób pracuje razem w 181 zakładach produkcyjnych w 46 krajach.