Najnowsze oferty pracy

  • Asystent do działu Administracyjno-Księgowego

    LOG-WAY-SOLUTION Sp. z o.o.   Janikowo (pow. poznański, gm. Swarzędz)    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej rejestracja zakupów, kontrola poprawności dokumentów (CMR) wystawianie dokumentów księgowanych, fakturowanie; kontakt z kontrahentami (przez e-mail i telefon) Wymagania: doświadczenie w pracy...
  • Asystent w dziale usług biznesowych

    Port Lotniczy Poznań - Ławica Sp. z o.o.   Poznań, ul. Bukowska 285    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Pomoc w obsłudze pasażerów korzystających z Business Executive Lounge, w tym rejestracja pasażerów; Obsługa statusowa i komercyjna salonu VIP; Sporządzanie dziennych raportów kasowych; Pobieranie wpłat gotówkowych oraz płatności kartą; Uzupełnianie asortymentu w...
  • Asystent / Asystentka Managera

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca stacjonarna
    asystent  kontrakt B2B  część etatu
    2 dni
    Wspieranie osoby zarządzającej klubem w codziennym prowadzeniu obiektu. Współpraca z zespołem recepcji i trenerów oraz dbanie o płynność ich pracy. Utrzymywanie wysokiego standardu obsługi i dbanie o pozytywną atmosferę dla klientów. Udział w organizacji akcji promocyjnych, wydarzeń...
  • Asystent / Asystentka Managera

    JustGYM   Poznań, ul. Szwajcarska 14    praca stacjonarna
    asystent  kontrakt B2B  część etatu
    3 dni
    Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy - warunek konieczny; Wymagane doświadczenie: mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w branży FITNESS​ Tryb pracy: ¾ etatu​, praca w weekendy, oraz zmiany 6-14/14-22; Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i dołącz do #TeamJustGYM Pracuj...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Poszukujemy osoby, która zorganizuje codzienną pracę Zarządu i zadba o sprawną komunikację w firmie. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: bieżące wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, planowanie, organizację i obsługę spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych,...
  • Asystentka Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu w bieżących zadaniach; Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych; Przyjmowanie gości i partnerów biznesowych, oprowadzanie po firmie i prezentowanie jej struktury oraz działalności; Organizacja i...
  • Asystentka / Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    10 dni
    Kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu w codziennych zadaniach. Planowanie, organizacja i koordynacja spotkań – zarówno wewnętrznych, jak i z partnerami zewnętrznymi. Przyjmowanie gości, oprowadzanie po firmie oraz prezentowanie jej działalności i struktury. Obsługa...
  • Asystent / Asystentka z j. francuskim

    Klient portalu Praca.pl   Piaseczno    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Koordynowanie przepływu informacji i dokumentów między partnerami zewnętrznymi a działami wewnętrznymi. Obsługa systemu zamówień kosztowych oraz administracja narzędzia do archiwizacji i komunikacji. Przygotowywanie analiz, raportów, zestawień i prezentacji. Organizacja spotkań,...
  • Asystent / Asystentka ds. administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa na zastępstwo  pełny etat
    21 godz.
    Nadzorowanie audytów Ppoż. oraz monitorowanie dyżurnych pięter; Przygotowywanie szkoleń dla pracowników i koordynacja terminowego ich przeprowadzania; Tworzenie raportów Ppoż. i komunikacja z zespołem w zakresie bezpieczeństwa; Wsparcie w aktualizacji bazy dostawców i tworzeniu...
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent/ka Kierownika Regionu

ELOKON Polska Sp. z o.o.
wielkopolskie, Poznań, Plewiska
praca stacjonarna
3863 dni temu

 

ELOKON Polska Sp. z o.o. (www.elokon.pl),

wiodąca firma w dziedzinie bezpieczeństwa eksploatacji maszyn

(przemysł, transport wewnętrzny, logistyka magazynowania, itp.),

poszukuje w wymiarze pełnego etatu na stanowisko:

 

 

 

 

 


Asystent/ka Kierownika Regionu

Miejsce pracy: Poznań, Plewiska

Nr Ref.: Poznań - Asystent/ka


Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

 

Administrowanie całokształtem pracy biurowej:

  • administrowanie biurem i wykonywanie prac asystencko-sekretarskich przy współpracy z obecnym personelem administracyjnym,

  • nadzór nad obrotem dokumentów związanych z działalnością firmy,

  • organizacyjne wsparcie dla pracowników biura (podróże służbowe, rozliczanie delegacji, czasu pracy),

  • kontakty z zewnętrznymi kontrahentami,

  • przygotowywanie i przechowywanie umów i dokumentów zewnętrznych i ich aktualizację,

  • nadzór nad procedurami wprowadzonymi w firmie,

  • współpracę z działem szkoleń Akademia Elokon,

  • pozyskiwanie uczestników szkoleń oraz budowanie z nimi stałych relacji,

  • analizę potrzeb rynkowych i rozwój nowych kierunków szkoleniowych,

  • organizację szkoleń na terenie firmy w regionie oraz wydarzeń wyjazdowych (zaproszenia, zakwaterowanie, materiały, catering, itp.),

  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy.

Oczekiwania:
  • wykształcenie minimum średnie, najchętniej o profilu administracyjnym,

  • czynna znajomość MS Excel (możliwość weryfikacji podczas rozmowy kwalifikacyjnej),

  • minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku (asystent/ka, specjalista ds. administracyjnych),

  • doświadczenie w rozliczaniu delegacji krajowych i zagranicznych,

  • doskonałe umiejętności planowania i organizacji pracy,

  • samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania,

  • komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,

  • umiejętność pracy pod presją czasu,

  • wytrwałość w realizacji powierzonych zadań,

  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów i pozyskiwanie uczestników szkoleń,

  • kreatywność i determinacja w pozyskiwaniu klientów,

  • umiejętność perswazji - szczególnie telefonicznie,

  • wysoka kultura osobista i umiejętności interpersonalne.

Dodatkowym atutem będzie:
  • znajomość gospodarki materiałowej i magazynowej oraz programów obsługi magazynu i fakturowania (Subiekt GT),

  • czynne prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:
  • ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się firmie,

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę zawartą na czas określony 2 lata z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,

  • wynagrodzenie odpowiadające zaangażowaniu w wykonywaniu obowiązków służbowych,

  • koleżeńską atmosferę pracy w młodym zespole.

 

Podobne oferty

  • Asystent do działu Administracyjno-Księgowego

    LOG-WAY-SOLUTION Sp. z o.o.   Janikowo (pow. poznański, gm. Swarzędz)    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej rejestracja zakupów, kontrola poprawności dokumentów (CMR) wystawianie dokumentów księgowanych, fakturowanie; kontakt z kontrahentami (przez e-mail i telefon) Wymagania: doświadczenie w pracy...
  • Asystent w dziale usług biznesowych

    Port Lotniczy Poznań - Ławica Sp. z o.o.   Poznań, ul. Bukowska 285    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Pomoc w obsłudze pasażerów korzystających z Business Executive Lounge, w tym rejestracja pasażerów; Obsługa statusowa i komercyjna salonu VIP; Sporządzanie dziennych raportów kasowych; Pobieranie wpłat gotówkowych oraz płatności kartą; Uzupełnianie asortymentu w...
  • Asystent / Asystentka Managera

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca stacjonarna
    asystent  kontrakt B2B  część etatu
    2 dni
    Wspieranie osoby zarządzającej klubem w codziennym prowadzeniu obiektu. Współpraca z zespołem recepcji i trenerów oraz dbanie o płynność ich pracy. Utrzymywanie wysokiego standardu obsługi i dbanie o pozytywną atmosferę dla klientów. Udział w organizacji akcji promocyjnych, wydarzeń...
  • Asystent / Asystentka Managera

    JustGYM   Poznań, ul. Szwajcarska 14    praca stacjonarna
    asystent  kontrakt B2B  część etatu
    3 dni
    Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy - warunek konieczny; Wymagane doświadczenie: mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w branży FITNESS​ Tryb pracy: ¾ etatu​, praca w weekendy, oraz zmiany 6-14/14-22; Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i dołącz do #TeamJustGYM Pracuj...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Poszukujemy osoby, która zorganizuje codzienną pracę Zarządu i zadba o sprawną komunikację w firmie. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: bieżące wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, planowanie, organizację i obsługę spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych,...
  • Asystentka Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu w bieżących zadaniach; Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych; Przyjmowanie gości i partnerów biznesowych, oprowadzanie po firmie i prezentowanie jej struktury oraz działalności; Organizacja i...
  • Asystentka / Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    10 dni
    Kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu w codziennych zadaniach. Planowanie, organizacja i koordynacja spotkań – zarówno wewnętrznych, jak i z partnerami zewnętrznymi. Przyjmowanie gości, oprowadzanie po firmie oraz prezentowanie jej działalności i struktury. Obsługa...
  • Asystent / Asystentka z j. francuskim

    Klient portalu Praca.pl   Piaseczno    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Koordynowanie przepływu informacji i dokumentów między partnerami zewnętrznymi a działami wewnętrznymi. Obsługa systemu zamówień kosztowych oraz administracja narzędzia do archiwizacji i komunikacji. Przygotowywanie analiz, raportów, zestawień i prezentacji. Organizacja spotkań,...
  • Asystent / Asystentka ds. administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa na zastępstwo  pełny etat
    21 godz.
    Nadzorowanie audytów Ppoż. oraz monitorowanie dyżurnych pięter; Przygotowywanie szkoleń dla pracowników i koordynacja terminowego ich przeprowadzania; Tworzenie raportów Ppoż. i komunikacja z zespołem w zakresie bezpieczeństwa; Wsparcie w aktualizacji bazy dostawców i tworzeniu...
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...