Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Audytor / Audytor w firmie produkcyjnej

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków Prowadzenie audytów wewnętrznych zgodnie z przyjętym planem audytów; Analiza danych i procesów operacyjnych w firmie; Opracowywanie raportów oraz rekomendacji w zakresie usprawnienia procesów; Współpraca z działami firmy w zakresie wdrażania działań naprawczych i...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. kontroli podmiotów leczniczych i systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne w Wydziale Zdrowia

    Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu   Poznań, al. Niepodległości 16/18    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat   5 800 - 6 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    9 dni
    Liczba stanowisk: 1 Wymiar etatu: 1 Miejsce pracy: Poznań, al. Niepodległości 16/18 Ważne do: 12 grudnia 2025 r. Wynagrodzenie zasadnicze: od 5800,00 do 6000,00 zł brutto Osoba na tym stanowisku: Kontroluje podmioty lecznicze w zakresie zgodności wykonywanej działalności z przepisami...
  • Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

    ACCOUNT&LEGALIZATION SP.Z O.O.   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   8 000 - 14 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Prowadzenie pełnej ewidencji księgowej i przygotowywanie sprawozdań finansowych, Rozliczenia podatkowe i kontakt z ZUS, Obsługa inwentaryzacji oraz archiwizacja dokumentów, Współpraca z audytorami i przygotowanie dokumentów do kontroli, Doradztwo w zakresie finansów i optymalizacji podatkowej.
  • Specjalista / Specjalistka ds. efektywności energetycznej

    PORR S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Opis stanowiska Koordynowanie i wdrażanie działań zgodnych z normą ISO 50001 oraz przepisami prawa, a także przygotowywanie dokumentacji do audytów. Opracowywanie przeglądów energetycznych firmy zgodnie z obowiązującymi standardami. Analizowanie i definiowanie potencjału do zwiększania...
  • Audytor wewnętrzny procesów produkcyjnych

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Zakres obowiązków Prowadzenie audytów wewnętrznych zgodnie z planem. Analiza danych i procesów operacyjnych oraz przygotowywanie raportów z wnioskami. Formułowanie rekomendacji i współpraca z działami przy wdrażaniu działań korygujących i usprawniających. Udział w projektach...
  • Specjalista / Specjalistka ds. zarządzania jakością

    LAKTOPOL - B Sp. z o.o.   Bielsk Podlaski, ul. Wojska Polskiego 52    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Obowiązki: Weryfikacja i aktualizacja dokumentacji systemowej wymaganej przez standardy HACCP i FSSC 22000. Realizacja audytów wewnętrznych oraz nadzór nad działaniami poaudytowymi. Przygotowanie przeglądów Systemu Zarządzania Jakością. Opracowywanie analiz, raportów i podnoszenie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. bezpieczeństwa maszyn

    CP Engineering Services Sp. z o.o.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 666 - 8 317 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Masz umysł analityczny, interesujesz się techniką i chcesz zdobywać doświadczenie w realnych projektach przemysłowych? Świetnie! W naszym zespole czeka na Ciebie miejsce. Czym będziesz się zajmować? Tworzeniem i opracowywaniem raportów oraz dokumentacji technicznej; Uczestniczeniem w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Projektów Technicznych

    CP Engineering Services Sp. z o.o.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 666 - 8 317 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: wspieranie zespołu projektowego w tworzeniu raportów i dokumentacji; udział w ocenach i audytach technicznych urządzeń; redagowanie i opracowywanie dokumentów w programach Word, Excel i PowerPoint; realizacja zadań powierzonych przez przełożonego w terminowy sposób;
  • Kontroler / Kontrolerka Jakości ds. Elektrycznych

    Sunreef Venture S. A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Przeprowadzanie kontroli wejściowej komponentów; Przeprowadzanie kontroli jakości instalacji na etapie produkcji i montażu; Weryfikacja zgodności wykonania z dokumentacją techniczną, normami oraz wymogami klientów zgodnych z zasadami i przepisami Towarzystw...
  • Specjalista ds. systemów zarządzania

    Wojskowe Zakłady Motoryzacyjne S.A.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres zadań podstawowych: nadzór nad Zintegrowanym Systemem Zarządzania oraz związanych z nim procedur w ramach wymagań norm powszechnie obowiązujących (zgodność z wymaganiami ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, AQAP 2110, koncesji MSWiA oraz WSK), udział w zarządzaniu systemami według norm...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubelskie Audytor Lubelskie
Audytor Wewnętrzny w Biurze Audytu Wewnętrznego

Audytor Wewnętrzny w Biurze Audytu Wewnętrznego

Centrala NFZ
lubelskie, Lublin
praca stacjonarna
2286 dni temu

Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia poszukuje kandydatów na stanowisko Audytora Wewnętrznego w Biurze Audytu Wewnętrznego
dla Lubelskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ

BAW/19/183

Zapraszamy do składania aplikacji i udziału w procesie rekrutacji  do Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia. Praca w Centrali NFZ to szansa zdobycia unikalnej wiedzy i licznych kompetencji. Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Pacjentów.

 

Praca w Funduszu to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości, które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.

 

Naszym pracownikom oferujemy:

  • pracę w organizacji sprawnie zarządzanej i skoncentrowanej na realizacji konkretnych celów i zadań;
  • możliwość intensywnego rozwoju - pracownikom oferujemy kursy
    i szkolenia podnoszące kwalifikacje;
  • możliwość awansu zawodowego;
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę;
  • możliwość ustalenia indywidualnych godzin pracy;
  • godne wynagrodzenia - zgodnie z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi
    i Zakładowym Układem Zbiorowym Pracy dla Pracowników Zatrudnionych w NFZ;
  • atrakcyjne wsparcie socjalne finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w postaci dofinansowania do wypoczynku pracowników, a także ich dzieci;
  • opiekę pracodawcy i wsparcie związków zawodowych dbających o poszanowanie godności pracownika i bezwzględnie eliminującego wszelkie przejawy patologii i nieprawidłowości, takie jak nepotyzm czy mobbing.

Kogo szukamy:

  • osób ambitnych, nastawionych na wspólne osiąganie celów;
  • ludzi marzących o sukcesie zawodowym;
  • osób o wysokim poziomie motywacji osobistej;
  • pracowników z inicjatywą i zapałem do pracy;
  • kandydatów w różnym wieku, młodzi zdobędą doświadczenie, starsi podzielą się wcześniej nabytymi umiejętnościami;
  • osób o wysokiej kulturze osobistej.

Szczegóły oferty:

 

Wymiar etatu: 1etat

 

Miejsce wykonywania pracy: Lublin

 

Główne obowiązki:

  • udział w przygotowywaniu rocznego planu audytu wewnętrznego na podstawie przeprowadzonej analizy obszarów ryzyka w zakresie działania Funduszu, w terminach wynikających z obowiązujących regulacji;
  • przeprowadzanie czynności doradczych mających na celu usprawnienie funkcjonowania Funduszu oraz składanie wniosków w tym zakresie;
  • przeprowadzanie audytów wewnętrznych zleconych w komórkach organizacyjnych Centrali i w oddziałach wojewódzkich Funduszu - w tym zleconych zgodnie z obowiązującymi przepisami przez Ministra Finansów, Prezesa Rady Ministrów lub przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej;
  • sporządzanie sprawozdań z audytów wewnętrznych zleconych zgodnie z założeniami lub programem przekazanym przez zlecającego audyt, dyrektorom audytowanych oddziałów wojewódzkich Funduszu, dyrektorom komórek organizacyjnych Centrali;
  • formułowanie i przedstawianie w sprawozdaniach z zadań zapewniających zaleceń, mających na celu doprowadzenie zadań realizowanych przez komórki organizacyjne Funduszu i oddziały wojewódzkie Funduszu oraz działań przez nich podejmowanych do zgodności z przepisami prawa i innymi regulacjami oraz z przyjętymi celami i zadaniami Funduszu;
  • formułowanie i przedstawianie w sprawozdaniach z czynności doradczych uwag i wniosków, mających na celu doprowadzenie zadań realizowanych przez komórki organizacyjne Funduszu i oddziały wojewódzkie Funduszu oraz działań przez nich podejmowanych do zgodności z przepisami prawa i innymi regulacjami oraz z przyjętymi celami i zadaniami Funduszu;
  • przeprowadzanie, według potrzeb, czynności sprawdzających realizację wniosków i zaleceń, przedstawionych w sprawozdaniach z przeprowadzonych audytów wewnętrznych;
  • prowadzenie dokumentacji audytowej;
  • współpraca z audytorami zewnętrznymi oraz kontrolerami wewnętrznymi i zewnętrznymi w zakresie właściwości Biura;
  • uczestniczenie w przygotowaniu projektów wewnętrznych regulacji prawnych;
  • wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonych.

Wykształcenie: wyższe, preferowane ekonomiczne lub prawnicze

 

Wymagania konieczne:

  • uprawnienia do pełnienia funkcji audytora wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych zgodnie z art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 27.08.2009 r.
    o finansach publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 869);
  • minimum 5 lat pracy zawodowej w obszarze audytu wewnętrznego, audytu zewnętrznego lub kontroli;
  • minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku audytora wewnętrznego;
  • obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • znajomość przepisów prawa finansów publicznych, rachunkowości, zamówień publicznych;
  • znajomość specyfiki pracy w podmiotach zaliczanych do sektora finansów publicznych;
  • znajomość i umiejętność stosowania narzędzi i technik audytorskich;
  • umiejętność ustalania priorytetów wykonywanych zadań;
  • umiejętność analitycznego myślenia i formułowania wniosków;
  • dyspozycyjność, gotowość do pracy związanej z delegacjami służbowymi;
  • duża odporność na stres;
  • otwartość na zmiany;
  • bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel i PowerPoint).

Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie zawodowe w administracji publicznej;
  • doświadczenie zawodowe w obszarze ochrony zdrowia;
  • znajomość zagadnień z zakresu bezpieczeństwa IT;
  • ukończone szkolenia, kursy, studia podyplomowe rozwijające umiejętności audytora wewnętrznego.

Wymagane dokumenty:

  • podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagania konieczne i dodatkowe;
  • podpisane: list motywacyjny i CV;
  • kopie dokumentów potwierdzające minimum 5 lat pracy zawodowej w obszarze audytu wewnętrznego, audytu zewnętrznego lub kontroli na podstawie stosunku pracy, a także okresy aktywności zawodowej wynikające z umów, do których stosuje się przepisy o zleceniu (potwierdzone zaświadczeniem okresu zatrudnienia z tytułu umowy zlecenia), jak również wykonywaniu działalności gospodarczej;
  • kopie dokumentów potwierdzających 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku audytora wewnętrznego;
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
  • podpisane oświadczenia o treści:
    • „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacyjnego BAW/19/183 zgodnie z zapisami art. 6.1a, a w przypadku podania szczególnych kategorii danych, na podstawie art. 9. 2 a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych RODO).
    • „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego numeru telefonu, niezbędnego do kontaktu w bieżącym procesie rekrutacji.”
    • „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego adresu email, niezbędnego do kontaktu w bieżącym procesie rekrutacji.”
    • „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego wizerunku w związku z przekazaną fotografią dołączoną do dokumentów.”
      UWAGA! Dołączenie wizerunku kandydata jest dobrowolne.
    • „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Centralę NFZ w przyszłości.”
      UWAGA! Dołączenie zgody jest dobrowolne.

Informacja o metodach i technikach naboru:

  • weryfikacja ofert pod względem formalnym i spełnienia wymagań wskazanych w ogłoszeniu rekrutacyjnym zostanie dokonana przez pracowników Biura Kadr i Szkoleń;
  • formy weryfikowania kompetencji kandydatów ustali komisja rekrutacyjna, która może w szczególności stosować następujące narzędzia i techniki selekcji: kwestionariusze, formularze, rozmowę kwalifikacyjną, test wiedzy i umiejętności oraz zadania symulacyjne.

Informacje dodatkowe dotyczące naboru:

  • kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej;
  • lista kandydatów spełniających wymagania formalne, którzy po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będzie zamieszczona przy ogłoszeniu o naborze;
  • kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej o terminie, miejscu oraz formie przeprowadzenia naboru;
  • kandydaci, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowani.

Informacje dla osób niepełnosprawnych:

  • kandydaci z orzeczeniem o niepełnosprawności mogą dołączyć do oferty kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Ponadto kandydaci do zatrudnienia powinni spełniać wymogi określone dla pracowników NFZ w art. 112 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.1373, z późn. zm.).

 

Art. 112. 
1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:
1) świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej
lub ubiegają się o zawarcie takich umów;
2) właścicielami lub pracownikami aptek związanych z Funduszem umową na wydawanie refundowanego leku, środka spożywczego specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobu medycznego na receptę, właścicielami lub pracownikami świadczeniodawców, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów lub osobami współpracującymi z tymi podmiotami;

3) członkami organów lub pracownikami podmiotów tworzących w rozumieniu przepisów o działalności leczniczej, z wyłączeniem urzędu obsługującego organ sprawujący nadzór nad Funduszem;

4) członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;
5) członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2019 r., poz. 381);

6) właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty, o których mowa w pkt 2;
7) właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego - w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6;
8) posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;
9) członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.

2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:
1) podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy;
2) wykonywać działalności gospodarczej.

3. W przypadku gdy osoba najbliższa, w rozumieniu art.115§11 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny, kontrolera jest świadczeniodawcą albo właścicielem apteki lub świadczeniodawcy, kontroler jest obowiązany do poinformowania Prezesa Funduszu o tym fakcie w terminie 7 dni od dnia powołania na stanowisko, a także w trakcie pełnienia funkcji, jeżeli w tym czasie jego osoba najbliższa stała się świadczeniodawcą albo właścicielem apteki lub świadczeniodawcy – w terminie 7dni od zaistnienia tego faktu.

 

4.Kontroler nie może przed upływem dwóch lat od dnia sporządzenia wystąpienia pokontrolnego być zatrudniony lub wykonywać innych zajęć w podmiotach kontrolowanych, których dotyczy to wystąpienie.

 

Ochrona danych osobowych:

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych RODO), informujemy, że:

 

Administratorem danych osobowych udostępnionych na potrzeby rekrutacji jest Narodowy Fundusz Zdrowia z siedzibą w Warszawie przy ul. Grójeckiej 186, reprezentowany przez Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia.

 

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych związane jest z wymogiem ustawowym wynikającym z przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1510, z późn. zm.), a także ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 1974 nr 24 poz. 141; tj. Dz. U. 2018 poz. 917) Niepodanie przez Panią/Pana danych może wpływać na treść rozstrzygnięcia w postępowaniu rekrutacyjnym.

 

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z zapisami art. 6.1a, a w przypadku podania szczególnych kategorii danych, na podstawie art. 9. 2 a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych RODO).

 

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetworzenia, prawo do przenoszenia danych (o ile w danym przypadku przysługuje), prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), której dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 

Od czynności podjętych przez administratora danych osobowych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

Przekazane przez Panią/Pana dane nie posłużą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, jak również profilowania.

 

Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych w Centrali NFZ:iod@nfz.gov.pl

 

 

Poznaj

Centrala NFZ

Stajemy się silną i nowoczesną organizacją z przejrzystą strukturą organizacyjną i jasno określonymi zadaniami. Rozwój instytucji i podejmowanie nowych wyzwań odbywa się wyłącznie przy udziale Pracowników. Nasze wartości to otwartość na pacjenta, efektywność, innowacyjność i satysfakcja pracowników. Wdrożyliśmy model kompetencyjny, określając kluczowe kompetencje wspólne: efektywna komunikacja, współpraca, zaangażowanie i odpowiedzialność, sprawność w zmiennym otoczeniu.

Podobne oferty

  • Młodszy Audytor / Audytor w firmie produkcyjnej

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków Prowadzenie audytów wewnętrznych zgodnie z przyjętym planem audytów; Analiza danych i procesów operacyjnych w firmie; Opracowywanie raportów oraz rekomendacji w zakresie usprawnienia procesów; Współpraca z działami firmy w zakresie wdrażania działań naprawczych i...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. kontroli podmiotów leczniczych i systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne w Wydziale Zdrowia

    Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu   Poznań, al. Niepodległości 16/18    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat   5 800 - 6 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    9 dni
    Liczba stanowisk: 1 Wymiar etatu: 1 Miejsce pracy: Poznań, al. Niepodległości 16/18 Ważne do: 12 grudnia 2025 r. Wynagrodzenie zasadnicze: od 5800,00 do 6000,00 zł brutto Osoba na tym stanowisku: Kontroluje podmioty lecznicze w zakresie zgodności wykonywanej działalności z przepisami...
  • Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

    ACCOUNT&LEGALIZATION SP.Z O.O.   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   8 000 - 14 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Prowadzenie pełnej ewidencji księgowej i przygotowywanie sprawozdań finansowych, Rozliczenia podatkowe i kontakt z ZUS, Obsługa inwentaryzacji oraz archiwizacja dokumentów, Współpraca z audytorami i przygotowanie dokumentów do kontroli, Doradztwo w zakresie finansów i optymalizacji podatkowej.
  • Specjalista / Specjalistka ds. efektywności energetycznej

    PORR S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Opis stanowiska Koordynowanie i wdrażanie działań zgodnych z normą ISO 50001 oraz przepisami prawa, a także przygotowywanie dokumentacji do audytów. Opracowywanie przeglądów energetycznych firmy zgodnie z obowiązującymi standardami. Analizowanie i definiowanie potencjału do zwiększania...
  • Audytor wewnętrzny procesów produkcyjnych

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Zakres obowiązków Prowadzenie audytów wewnętrznych zgodnie z planem. Analiza danych i procesów operacyjnych oraz przygotowywanie raportów z wnioskami. Formułowanie rekomendacji i współpraca z działami przy wdrażaniu działań korygujących i usprawniających. Udział w projektach...
  • Specjalista / Specjalistka ds. zarządzania jakością

    LAKTOPOL - B Sp. z o.o.   Bielsk Podlaski, ul. Wojska Polskiego 52    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Obowiązki: Weryfikacja i aktualizacja dokumentacji systemowej wymaganej przez standardy HACCP i FSSC 22000. Realizacja audytów wewnętrznych oraz nadzór nad działaniami poaudytowymi. Przygotowanie przeglądów Systemu Zarządzania Jakością. Opracowywanie analiz, raportów i podnoszenie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. bezpieczeństwa maszyn

    CP Engineering Services Sp. z o.o.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 666 - 8 317 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Masz umysł analityczny, interesujesz się techniką i chcesz zdobywać doświadczenie w realnych projektach przemysłowych? Świetnie! W naszym zespole czeka na Ciebie miejsce. Czym będziesz się zajmować? Tworzeniem i opracowywaniem raportów oraz dokumentacji technicznej; Uczestniczeniem w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Projektów Technicznych

    CP Engineering Services Sp. z o.o.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 666 - 8 317 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: wspieranie zespołu projektowego w tworzeniu raportów i dokumentacji; udział w ocenach i audytach technicznych urządzeń; redagowanie i opracowywanie dokumentów w programach Word, Excel i PowerPoint; realizacja zadań powierzonych przez przełożonego w terminowy sposób;
  • Kontroler / Kontrolerka Jakości ds. Elektrycznych

    Sunreef Venture S. A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Przeprowadzanie kontroli wejściowej komponentów; Przeprowadzanie kontroli jakości instalacji na etapie produkcji i montażu; Weryfikacja zgodności wykonania z dokumentacją techniczną, normami oraz wymogami klientów zgodnych z zasadami i przepisami Towarzystw...
  • Specjalista ds. systemów zarządzania

    Wojskowe Zakłady Motoryzacyjne S.A.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres zadań podstawowych: nadzór nad Zintegrowanym Systemem Zarządzania oraz związanych z nim procedur w ramach wymagań norm powszechnie obowiązujących (zgodność z wymaganiami ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, AQAP 2110, koncesji MSWiA oraz WSK), udział w zarządzaniu systemami według norm...