Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Back Office Specialist with Spanish language

Homeglobal

Świętokrzyskie

24 dni temu

Homeglobal  provides business services in many languages for clients all over the world. We appreciate commitment and develop our employees in the organization’s structure. We are seeking creative people, who are passionate towards their duties while being goal-oriented.

Due to the rapid development we are recruiting to a new department within the organization’s structure, for the position: Back Office Specialist Spanish language.

Back Office Specialist with Spanish language

Location: Warsaw or home office


Job description:

  • Effectively manage e-mail customer’s queries to ensure excellent service standards;
  • Provide services information and resolve any emerging problems that our clients might face with accuracy and efficiency;
  • Assist with placement of orders, refunds or exchanges;
  • Identify and assess customer’s needs to achieve satisfaction;
  • Communicate in positive manner with team members and business partners.
Requirements:
  • Fluency to native level in Spanish language ;
  • Must have excellent written communications skills;
  • Call Centre Experience will be an asset;
  • Experience working with direct consumers in B2C environment as a plus;
  • Positive attitude and energy;
  • Robust multitasking skills.

We offer:

  • Very good atmosphere in a dynamic and creative international team;
  • Extensive system of trainings and plenty of space for the realization of own ideas and strategies;
  • Flexible work hours;
  • Possibility of developing inside the company’s structures;

 

If you are energetic and foreign language speaker we’d love to hear from you!

After you get here, we’ll provide all trainings and a casual fun work environment.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (805)
Wałbrzych (57)
Legnica (99)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (248)
Toruń (146)
Lubelskie:
Lublin (252)
Chełm (35)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (948)
Tarnów (65)
Nowy Sącz (65)
Mazowieckie:
Warszawa (2253)
Radom (170)
Płock (103)
Opolskie:
Opole (247)
Nysa (91)
Podkarpackie:
Rzeszów (167)
Przemyśl (46)
Podlaskie:
Białystok (160)
Suwałki (49)
Łomża (37)
Pomorskie:
Gdańsk (483)
Gdynia (199)
Słupsk (68)
Śląskie:
Katowice (584)
Częstochowa (153)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (159)
Elbląg (130)
Ełk (88)
Wielkopolskie:
Poznań (669)
Kalisz (76)
Konin (73)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (347)
Koszalin (97)
Kołobrzeg (40)
Auchan (154)
Tesco (111)
Inditex (22)
Leroy Merlin (131)
Bricoman (19)
STRABAG (12)
ABB (40)
Accenture (135)
Carrefour (144)
PKO BP (350)
PwC (38)
KPMG (22)
Orange (20)
IKEA (31)
Budimex (58)

Rekrutują z Praca.pl