Najnowsze oferty pracy

  • Category Manager

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Your responsibilities: Responsible for all aspects of Spend Management including the execution of programs from Group Procurement as well as execution of local/regional programs. Effectively manages long-term relationships with suppliers and internal stakeholders. Responsible for negotiations and...
  • Category/Procurement Manager

    ManpowerGroup   Łódź    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    1 dni
    Zakres obowiązków: Opracowywanie i wdrażanie strategii i procesów zaopatrzenia zgodnie z celami działu Zakupów w obszarze zakupów usług korporacyjnych i opakowań; Analiza wzorców wydatków i warunków rynkowych oraz standaryzacja opakowań w poszczególnych jednostkach biznesowych i...
  • Procurement Project Specialist

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
Zobacz więcej ofert pracy

Category Manager

Gemini Polska Sp. z o.o.
Gdańsk
specjalista (mid) / menedżer
umowa o pracę
praca stacjonarna
423 dni temu
Category Manager
Miejsce pracy: Gdańsk
Twój zakres obowiązków
  • planowanie strategiczne w ramach opiekowanej kategorii produktów, tworzenie planów, harmonogramów projektów i ich egzekucja,
  • współpraca z innymi działami firmy w ramach doboru i realizacji strategii kategorii, m.in.: sprzedaż, logistyka, dział prawny, kontroling,
  • praca z cyklem życia produktu w kategorii (decyzje dot. nowości, analiza wyników nowości po 6mies, planowanie portfolio sezonowego wraz z dz. Kupieckim),
  • śledzenie na bieżąco wyników sprzedaży i marżowości kategorii,
  • kontrola wyników vs założenia, bieżąca reakcja i stosowna korekta założeń kategoryzacyjnych dla całości asortymentu,
  • analiza parametrów wynikowych produktów w opiekowanej kategorii ( np. średnia cena sprzedaży/zakupu, średni zapas, stock days),
  • decyzje na temat wprowadzania nowych produktów oraz śledzenie trendów rynkowych,
  • poprawa marży wynikająca z podjętych działań w zakresie zarządzania asortymentem.
Nasze wymagania
  • minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • doświadczenie w zarządzaniu kategoriami z odpowiedzialnością za budżet (mile widziane w asortymencie farmaceutycznym lub drogeryjnym),
  • znajomość procesów zakupowych, wiedza z zakresu marketingu,
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz szybkiego i efektywnego rozwiązywania problemów, odporność na stres,
  • samodzielność i skuteczność w działaniu,
  • umiejętność ustalania priorytetów i organizacji pracy,
  • umiejętność pracy zespołowej i współpracy między działowej.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • realny wkład w budowanie strategii biznesowej.
  • pracę na samodzielnym stanowisku przy realizacji ciekawych projektów,
  • benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie,
  • atrakcyjny program poleceń pracowniczych,
  • dostęp do platformy językowej e-Tutor,
  • możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji,
  • obecność trenera wewnętrznego,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • komfortowe biuro w dobrze skomunikowanej lokalizacji,
  • możliwość pracy hybrydowej lub zdalnej
Prosimy o zapoznanie się z poniższą informacją dla kandydatów na temat przetwarzania danych osobowych https://www.geminipolska.com.pl/klauzula-rekrutacja.
Gemini Polska sp. z o.o. wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia pod numerem 25125.
 

Poznaj

Gemini Polska Sp. z o.o.

Apteki Gemini obecne są na polskim rynku od 1990 roku. To właśnie wtedy powstała pierwsza apteka w Wejherowie. Dziś pod marką Gemini działa ponad 300 aptek stacjonarnych zlokalizowanych na terenie całego kraju. Od kilkunastu lat prowadzimy również dostępną dla naszych Pacjentów z każdego miejsca w Polsce platformę zdrowia Gemini.pl.

Nasza misja to być jak najbliżej Pacjentów, a nadrzędnym celem od zawsze było i jest dostarczanie usług farmaceutycznych i realizowanie potrzeb Pacjentów na najwyższym poziomie.

Kim jesteśmy?

Apteki Gemini to fachowi Farmaceuci, których na co dzień wspiera zespół specjalistów z wielu dziedzin, m.in.: administracji, kadr, HR, IT, sprzedaży, księgowości, marketingu, rozwoju i finansów. Każdego dnia skupiamy się na rozwoju naszych aptek stacjonarnych i platformy Gemini.pl, zarówno pod kątem efektywnego wypełniania zadań, jak i budowania zaangażowanego zespołu.

Centrala Gemini Polska znajduje w Gdańsku, przy ul. Grunwaldzkiej 411. 

Nazwa Gemini oznacza bliźnięta, dlatego czujemy się podwójnie zobowiązani do troski o naszych Pacjentów. Jesteśmy liderami w zakresie promowania idei opieki farmaceutycznej, która uzupełniać ma kompleksową troskę o zdrowie pacjenta. Udzielamy się w ramach lokalnych inicjatyw charytatywnych i pomocowych, a także dążymy do tego, by dbać o środowisko i zdrowie planety.

Jako rozwijający się zespół poszukujemy ciągle nowych wyzwań. Cenimy inicjatywę, którą szybko przekuwamy w działanie. Jesteśmy odważni i pewni w swoich działaniach, a ambitne projekty realizujemy w zgranych, interdyscyplinarnych zespołach specjalistów, bo sukces i ciągły rozwój wpisane są w filozofię firmy. Tworzymy duży i jednocześnie zgrany zespół - również poza pracą lubimy grać zespołowo, czego dowodem jest powstanie naszego sportowego Gemini Team. Dbamy o przyjazną atmosferę, nie obowiązuje u nas dress code, wszyscy jesteśmy ze sobą na „ty”.

Jeżeli jesteś osobą pełną zaangażowania, pomysłów, pasji i optymizmu, zapraszamy do odwiedzenia zakładki z naszymi ofertami pracy. Prawdopodobnie czekamy właśnie na Ciebie!

Podobne oferty

  • Category Manager

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Your responsibilities: Responsible for all aspects of Spend Management including the execution of programs from Group Procurement as well as execution of local/regional programs. Effectively manages long-term relationships with suppliers and internal stakeholders. Responsible for negotiations and...
  • Category/Procurement Manager

    ManpowerGroup   Łódź    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    1 dni
    Zakres obowiązków: Opracowywanie i wdrażanie strategii i procesów zaopatrzenia zgodnie z celami działu Zakupów w obszarze zakupów usług korporacyjnych i opakowań; Analiza wzorców wydatków i warunków rynkowych oraz standaryzacja opakowań w poszczególnych jednostkach biznesowych i...
  • Procurement Project Specialist

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...