CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
For our International Client located in Poznań, Szczecin and Warsaw - we are currently looking for a:
Responsibilities:
- Any order processing,
- Assisting with day to day operations of the department,
- Providing accounting and administrative support to Project Teams or Clients,
- Answering any customers’ inquires via phone and e-mail,
- Supporting team in everyday activities.
Requirements:
- Fluent (B2+) ONE of the following: German, French, Italian, Spanish, Swedish, Danish (Croation, Serbian, Hungarian for Szczecin*),
- Good English,
- For Juniors - previous experience in administrative/customer care area - as an asset,
- For Regulars – at least 1 year of experience of work in a similar position,
- Analytical thinking and good organizational skills,
- Ability to work in fast-changing environment;
- Interpersonal skills – communicative team player will be a great part of the department.
The Client offers:
- Opportunity to develop skills in the international organization,
- Attractive salary and wide compensation package,
- Great work atmosphere,
- Possibility for further promotions and career path development,
- RELOCATION PACKAGE*.