Najnowsze oferty pracy

  • Menedżer / Menadżerka serwisu posprzedażowego

    Klient portalu Praca.pl   Gliwice    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 godz.
    kompleksowe zarządzanie obszarem obsługi posprzedażowej w strukturach wielozakładowych na terenie Polski, nadzór nad procesami reklamacyjnymi i serwisowymi od zgłoszenia do zamknięcia sprawy, koordynacja pracy zespołów wewnętrznych oraz współpraca z zewnętrznymi partnerami serwisowymi i...
  • Kierownik / Kierowniczka Obsługi Posprzedażowej

    Roca Polska Sprawdzona firma   Gliwice    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Kierownik/-niczka Obsługi Posprzedażowej będzie odpowiedzialny / -a za integrację działów obsługi posprzedażowej w dwóch zakładach Grupy w Polsce oraz za zarządzanie całością procesów posprzedażowych w imieniu wszystkich podmiotów w Polsce. Zakres obowiązków: Całościowe...
Zobacz więcej ofert pracy

Cloud Sales Support Leader

COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O
Gdańsk
specjalista mid / senior / kierownik/koordynator
praca stacjonarna
1251 dni temu
Cloud Sales Support Leader
Gdańsk
Office job

 

At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. 

In Poland, our offices are located in Gdańsk, Wroclaw, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a world of opportunities for both professionals and graduates. You can expect five-star training, a chance to realize your career goals, and a range of benefits. Be Cognizant! 

 

We offer:
  • Opportunity to be part of a rapidly expanding global organization.
  • Pleasant and inspiring working atmosphere.
  • Professional development and clear career path.
  • Fresh snacks, fruits, salads, juices, vegetables, cheese, ham and bread delivered each day.
  • Training & development opportunities.
  • Private healthcare and additional life insurance.
  • Employee volunteering programs and opportunities.
  • Bicycle parking.
  • Inclusion and diversity in practice.
  • Employee referral program in place.
  • Reduce, reuse, recycle facility for a better and happier Earth and all of us.
  • Competitive salary with cafeteria benefits and bonuses.
Day-to-day responsibilities:
  • Manage day-to-day activities and performance of the team, including running discovery calls, assignment and tracking of cases and EOD/WBR reports.
  • People management of PA community for their respective region
  • Ability to gather, analyze and articulate high level business (and operational) insights to share back with the business, based on incoming volumes of requests as well as anecdotal feedback from team and stakeholders.
  • Lead Sales engagements both on a one-on-one basis through collaboration on incoming requests, as well as with Sales leaders to understand business needs, share back cluster performance and articulate any requests for them.
  • Ensure timely delivery of high-quality content: pitch decks, one-pagers and proposals, in line with Google's standards and guidelines.
  • Identify deviations from established processes/scope as well as suggest, implement and monitor the impact of improvements.
  • Support content repository creation to store research information, design templates and training materials.
  • Develop and conduct vertical and solution focused specialization programs for pitch analysts.
Your profile:
  • Preferred MBA from a recognized institution, with Bachelors in a quantitative discipline.
  • 5+ years of overall experience.
  • Demonstrated achievements in Market Research/ Field Sales (preferred) /Inside Sales (preferred) / Consulting/Technology Research.
  • Proven experience in making high quality pitch decks.
  • Significant pedagogical experience and demonstrated ability in building research teams.
  • Knowledge of English language on at least C1 level.
  • Excellent numeric, economic, and analytical skills with exposure to technology (preferred).
  • Excellent interpersonal & client relationship skills.
  • Strong Client Focus and “can-do” attitude.
  • Assimilates information quickly to get to the key facts.
  • Breaks down a problem into straightforward actions and tasks.
  • Anticipates and resolves potential problems.
  • Applies a logical approach to the analysis of information and data.
  • Maintains confidentiality of information used and exchanged during research.
  • Ability to work in a team.

About our Candidate Privacy Statement: https://www.cognizant.com/careers_resources/Cognizant_Candidate_Privacy_Statement_English_version.pdf
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Poznaj

Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.

COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O

Cognizant is a leading IT Services provider globally, transforming Clients' business, operating and technology models for the digital era. Headquartered in the US, Cognizant is ranked on the Fortune 500 and is consistently listed among the most admired companies in the world.At Cognizant, we celebrate diversity and inclusion across our workforce and with our partners, communities and fellow racing fans. That’s why, alongside the Aston Martin Cognizant Formula One team, we work in unison for a more inclusive future. All in, all welcome.

Podobne oferty

  • Menedżer / Menadżerka serwisu posprzedażowego

    Klient portalu Praca.pl   Gliwice    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 godz.
    kompleksowe zarządzanie obszarem obsługi posprzedażowej w strukturach wielozakładowych na terenie Polski, nadzór nad procesami reklamacyjnymi i serwisowymi od zgłoszenia do zamknięcia sprawy, koordynacja pracy zespołów wewnętrznych oraz współpraca z zewnętrznymi partnerami serwisowymi i...
  • Kierownik / Kierowniczka Obsługi Posprzedażowej

    Roca Polska Sprawdzona firma   Gliwice    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Kierownik/-niczka Obsługi Posprzedażowej będzie odpowiedzialny / -a za integrację działów obsługi posprzedażowej w dwóch zakładach Grupy w Polsce oraz za zarządzanie całością procesów posprzedażowych w imieniu wszystkich podmiotów w Polsce. Zakres obowiązków: Całościowe...