Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta i serwisu

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek, Malborska 35    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów w obsłudze klienta; pozyskiwanie i współpraca z wykonawcami usług montażowych;...
  • Koordynator / Koordynatorka ds. Bezpośredniej Obsługi Pacjenta​

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator
    2 dni
    nadzorowanie standardów obsługi pacjentów i dbanie o ich właściwą realizację; prowadzenie szkoleń, bieżący coaching oraz ocena pracy zespołu; organizowanie i weryfikacja harmonogramów wizyt; przyjmowanie oraz wyjaśnianie zgłoszeń i reklamacji związanych z obsługą; udział w akcjach...
  • Koordynatorka / Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie: monitorowanie pracy zespołu, obsługa reklamacji, wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzór nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół, przygotowywanie raportów, analiz i zestawień dotyczących...
  • Koordynator / Koordynatorka Zespołu Sprzedaży i Usług

    Klient portalu Praca.pl   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Organizacja i nadzór nad codzienną pracą zespołu – przydzielanie zadań, wdrażanie nowych osób, monitorowanie standardów obsługi klienta; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (np. deweloperzy, agencje nieruchomości, instytucje) Koordynacja działań mających na celu...
  • Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta; aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi...
  • Koordynatorka / Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Nadzorowanie jakości i efektywności pracy zespołu. Obsługa oraz analiza reklamacji. Wsparcie zespołu w bezpośredniej obsłudze pacjentów. Raportowanie wyników działalności zespołu. Pełnienie roli menadżera dyżurnego centrum. Realizacja celów finansowych centrum.
  • Kierowniczka / Kierownik Działu Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Fabryczna 6    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Praca w Centrum Medycznym LUX MED Stomatologia przy ul. Fabrycznej 6 we Wrocławiu Twoją rolą będzie: nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwe wykonywanie obowiązków przez pracowników działu zgodnie z procedurami i standardami jakości obsługi, dążenie do osiągnięcia jak...
  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    1 dni
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Koordynator / Koordynatorka ds. Bezpośredniej Obsługi Pacjenta​

    Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Lazurowa 71a    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator
    4 dni
    Twoja misja na tym stanowisku​​: nadzór nad prawidłową obsługą Pacjenta zgodnie z przyjętymi standardami, szkolenia, coaching i ocena pracy pracowników, koordynowanie planu wizyt Pacjentów, przyjmowanie/wyjaśnianie reklamacji obsługowych, realizacja akcji promocyjnych w Centrum...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    13 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdańsk Kierownik ds. Obsługi Klienta Gdańsk
Customer Operations and Analytics Manager

Customer Operations and Analytics Manager

Arla Global Shared Services Sp. z o.o.
Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
669 dni temu
As the Operations and analytics Manager in our brand new Customer Service department you will play an active role in reviewing and developing opportunities to optimise and harmonise end-to-end processes within Customer Service and assess the potential of digitalisation across our processes as well as our Way of Working (WoW).
 
Welcome to Global Shared Services in Gdansk
Arla is a global farmer-owned organisation that is behind many well-known and loved brands, including Arla Apetina®, Castello®, Lurpak® and many, many more.
 
As our new Manager you become a part of our Global Shared Services in Gdansk. Here, you won’t find factory machines or farmers. Instead, you will join over 600 colleagues dedicated to supporting all of Arla with IT, HR, financial and procurement operations. Joining us, you will take part in our mission to make a real difference for colleagues near and far.
 
With over 15 years of existence in Gdansk, we offer you a lot of knowledge and the opportunity to partake in challenging and exciting innovation projects. As a part of the Arla organisation, you will also enjoy a Scandinavian, collaborative work culture. We are all on first name terms with each other, and we truly appreciate diversity and individuality.
Customer Operations and Analytics Manager
Miejsce pracy: Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)
About the job:

We are looking for an experienced customer service manager who will be based at global shared service centre in Gdansk and report to the Head of Customer Service & Support. You will review and develop proposals on opportunities to optimise and harmonise end-to-end processes. You will also assess the potential of digitalisation across our processes as well as our WoW. With your hands-on approach you will develop practical approaches for a potential utilisation of shared services within Customer Service. That includes a support in process design and standardisation activities.

Please note this is interim role until September 2025.

 

Specifically you will:
  • Lead and collaborate with a cross functional team in an international and cross-cultural environment
  • Develop practical approaches for a potential utilisation of shared services within Customer Service, including support in process design and standardisation activities
  • Propose how service could be delivered in the most harmonised and efficient way, according to market needs
  • Ensure the voice of the customer is at the heart of our operating model
Who are you?
  • To be successful in this role you will have:
  • Proven track record as People manager in Customer Service area or similar
  • Proven successful experiences of project management and/or continuous improvement
  • A driven, proactive and self-motivated personality
  • Strong communication skills as well as a proven ability to build relationships and successfully work with stakeholder management
  • An analytical skillset
  • Strong leadership skills in line with the Arla leadership behaviours
  • Innovative and resilient attitude which helps you to navigate in a dynamic environment
Ideally, you also have:
  • In-depth knowledge and understanding of Arla systems, like SAP, Salesforce Service and also Experience Cloud, Arla Connect (EPiServer ECOM portal)
  • An understanding of the Arla value chain and how it is structured
What do we offer?
  • Global Shared Services is truly a global setup. As such, you will have the opportunity to collaborate closely with business areas across cultures and borders. You can bring your knowledge and understanding into the mix to break new ground with Customer Service in Global Shared Services.
What more? 
  • International operating environment; 
  • Flexible working time (start your day of work between 7-9) and home office work possibility 
  • Trainings with experts & professional induction in a new position 
  • Financial support of your education
  • Medical care & life insurance  
  • Additional benefits like gym card, vouchers, travel points or cinema tickets, etc. 
  • Scandinavian working style & no dress code 
  • Home kit – monitor, laptop, keyboard, mouse, headsets, webcam 
  • Referral program for employees 
  • Employee Assistance Program (legal, psychological, health, financial consulting, etc. ) 
  • Support for your healthy lifestyle (fruit day, facility for sportsmen, sport challenges and activities, Arla active teams / sport groups)
while in the office you can also use some of below: 
  • Modern office space with beautiful view and high standard furniture (i.e. adjustable desks) 
  • Chill-out rooms with X-box, pool table, board games, football table and swing
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta i serwisu

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek, Malborska 35    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów w obsłudze klienta; pozyskiwanie i współpraca z wykonawcami usług montażowych;...
  • Koordynator / Koordynatorka ds. Bezpośredniej Obsługi Pacjenta​

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator
    2 dni
    nadzorowanie standardów obsługi pacjentów i dbanie o ich właściwą realizację; prowadzenie szkoleń, bieżący coaching oraz ocena pracy zespołu; organizowanie i weryfikacja harmonogramów wizyt; przyjmowanie oraz wyjaśnianie zgłoszeń i reklamacji związanych z obsługą; udział w akcjach...
  • Koordynatorka / Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie: monitorowanie pracy zespołu, obsługa reklamacji, wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzór nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół, przygotowywanie raportów, analiz i zestawień dotyczących...
  • Koordynator / Koordynatorka Zespołu Sprzedaży i Usług

    Klient portalu Praca.pl   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Organizacja i nadzór nad codzienną pracą zespołu – przydzielanie zadań, wdrażanie nowych osób, monitorowanie standardów obsługi klienta; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (np. deweloperzy, agencje nieruchomości, instytucje) Koordynacja działań mających na celu...
  • Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta; aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi...
  • Koordynatorka / Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Nadzorowanie jakości i efektywności pracy zespołu. Obsługa oraz analiza reklamacji. Wsparcie zespołu w bezpośredniej obsłudze pacjentów. Raportowanie wyników działalności zespołu. Pełnienie roli menadżera dyżurnego centrum. Realizacja celów finansowych centrum.
  • Kierowniczka / Kierownik Działu Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Fabryczna 6    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Praca w Centrum Medycznym LUX MED Stomatologia przy ul. Fabrycznej 6 we Wrocławiu Twoją rolą będzie: nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwe wykonywanie obowiązków przez pracowników działu zgodnie z procedurami i standardami jakości obsługi, dążenie do osiągnięcia jak...
  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    1 dni
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Koordynator / Koordynatorka ds. Bezpośredniej Obsługi Pacjenta​

    Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Lazurowa 71a    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator
    4 dni
    Twoja misja na tym stanowisku​​: nadzór nad prawidłową obsługą Pacjenta zgodnie z przyjętymi standardami, szkolenia, coaching i ocena pracy pracowników, koordynowanie planu wizyt Pacjentów, przyjmowanie/wyjaśnianie reklamacji obsługowych, realizacja akcji promocyjnych w Centrum...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    13 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...