Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Unique People   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   33,00 - 34,00 zł brutto/godz.
    3 godz.
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów niemieckojęzycznych, udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe, obsługa aplikacji wewnętrznych, dbanie o dobry wizerunek Kontrahenta.
  • Praktykant - wsparcie przy procesach przekazywania kluczy i podpisywaniu aktów notarialnych

    Spravia sp. z o. o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    5 godz.
    Poszukujemy osoby na umowę zlecenie/praktykantów do wsparcia przy procesach przekazywania kluczy klientom/odbiorowych i wsparcia przy podpisywaniu aktów notarialnych w oddziałach: Warszawa w terminie od IV. – XII. 2024; Kraków w terminie od IV. – XII. 2024; Gdańsk w terminie od IV. –...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    23 godz.
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Pracownik działu marketingu

    Schwinn Polska Sp. z o.o.   Kraków, ul. Nad Drwiną 4    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Obsługa zapytań i korespondencji (mail, telefon), Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień, Współpraca z działem produkcji i wysyłek oraz wysyłanie potwierdzeń, Wystawianie dokumentów sprzedażowych, Sporządzanie cyklicznych raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne,...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Jesteś komunikatywną osobą i swobodnie posługujesz się językiem angielskim? Chcesz rozwijać swoje kompetencje w międzynarodowym środowisku? Mamy dla Ciebie idealną propozycję! Zakres obowiązków: Obsługa klientów zagranicznych i krajowych w języku polskim i angielskim; Odpowiadanie na...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów. Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów. Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów. Realizacja zadań związanych z obsługą posprzedażową. Współpraca z innymi działami.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku niemieckim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Młodszy specjalista ds. sprzedaży

    TLC RENTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Zakres obowiązków Stacjonarna obsługa klienta w zakresie wynajmu i sprzedaży asortymentu Spółki; Wsparcie zespołu sprzedażowego (przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, udzielanie informacji o oferowanych produktach i usługach) Aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców i...
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Service Agent with Norwegian

Genpact PL
małopolskie
praca stacjonarna
1035 dni temu
Customer Service Agent with Norwegian

Function - Operations

With a startup spirit and 80,000+ curious and courageous minds, we have the expertise to go deep with the world’s biggest brands—and we have fun doing it. Now, we’re calling all you rule-breakers and risk-takers who see the world differently, and are bold enough to reinvent it. Come, transform with us.

Inviting applications for the role of a Customer service Agent with Norwegian

 

The scope of the role is to resolve customer questions and concerns effectively and efficiently by actively listening, communicating clearly and concisely, and assuring consumer understanding for a global beauty company.

Responsibilities

  • Provides consumers and professionals with product information following all policies, procedures and documentation
  • Explains complex terms/information in layman terms to consumers using scripted responses
  • Utilizes proactive and intuitive techniques to increase customer experience by providing suggestions for products that match interests and needs
  • Strives for quality work in handling phone calls, administering in databases, bookkeeping and in other customer service activities.
  • Utilizes multiple service channels (email, chat, phone, text, etc.) to provide an outstanding customer experience
  • Ability to use empathy and intuition to anticipate and understand customers’ needs, persevering with and resolving any product related issues, with specialist understanding of post-sales customer care - feedback, refunds, order status, credit notes etc.
  • Ability to retain and convey thorough knowledge and benefits of products
  • Confident and driven to find solutions to customers issues
  • Ability to maintain an elevated customer conversation and exhibit genuine empathy when appropriate
  • Embrace the commitment to customer service and nourishes brand loyalty
  • Ability to accurately document customer interaction details
  • Applies high-quality customer service guidelines while servicing customers

Requirements

  • Superior verbal and written communication – minimum C1/native language skills
  • Mastery of program expectations and policies, ability to exercise independent judgment and discretion
  • Experience in actively contributing to increase sales through anticipating, understanding and addressing customer needs
  • Effective and professional verbal and written communication – both with internal and external customers, partners
  • Thrive in an environment with high performance standards
  • Able to use effective and probing questioning and listening techniques to identify customer needs
  • Detail oriented with a focus on quality and accuracy, ability to multitask, strong sense of urgency and commitment to excellence
  • Have a genuine passion for fashion, fragrance, cosmetics, and luxury goods

Preferred Qualifications

  • Previous online customer care or in-store fashion retail experience
  • Experience in luxury retail is a plus, but not mandatory
  • High school diploma or equivalent required, university in progress/graduate is preferable
  • Proficient knowledge of computers, the Internet and office automation.
  • Demonstrable experience in positively responding to customer emails, telephone calls, chat requests or other contacts, identifying sales and communication opportunities (preferable)
  • Demonstrates flexibility in providing coverage and/or availability for the call center via scheduling adjustments for unexpected absences, events, or volume spikes
  • Has experience with luxury brands and serving affluent customers (preferred)

Offer

  • Attractive salary
  • Stable job offer - employment contract
  • Various trainings (initiating, soft skills)
  • Possibly of development
  • Benefits (Insurance, Luxmed, Multisport, Lunch pass card, additional vacation days, biking policy)

Kindly please see our Privacy Notice for Employment Candidates: http://www.genpact.com/about- us/privacy-notice-for-employment-candidates.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Unique People   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   33,00 - 34,00 zł brutto/godz.
    3 godz.
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów niemieckojęzycznych, udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe, obsługa aplikacji wewnętrznych, dbanie o dobry wizerunek Kontrahenta.
  • Praktykant - wsparcie przy procesach przekazywania kluczy i podpisywaniu aktów notarialnych

    Spravia sp. z o. o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    5 godz.
    Poszukujemy osoby na umowę zlecenie/praktykantów do wsparcia przy procesach przekazywania kluczy klientom/odbiorowych i wsparcia przy podpisywaniu aktów notarialnych w oddziałach: Warszawa w terminie od IV. – XII. 2024; Kraków w terminie od IV. – XII. 2024; Gdańsk w terminie od IV. –...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    23 godz.
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Pracownik działu marketingu

    Schwinn Polska Sp. z o.o.   Kraków, ul. Nad Drwiną 4    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Obsługa zapytań i korespondencji (mail, telefon), Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień, Współpraca z działem produkcji i wysyłek oraz wysyłanie potwierdzeń, Wystawianie dokumentów sprzedażowych, Sporządzanie cyklicznych raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne,...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Jesteś komunikatywną osobą i swobodnie posługujesz się językiem angielskim? Chcesz rozwijać swoje kompetencje w międzynarodowym środowisku? Mamy dla Ciebie idealną propozycję! Zakres obowiązków: Obsługa klientów zagranicznych i krajowych w języku polskim i angielskim; Odpowiadanie na...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów. Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów. Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów. Realizacja zadań związanych z obsługą posprzedażową. Współpraca z innymi działami.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku niemieckim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Młodszy specjalista ds. sprzedaży

    TLC RENTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Zakres obowiązków Stacjonarna obsługa klienta w zakresie wynajmu i sprzedaży asortymentu Spółki; Wsparcie zespołu sprzedażowego (przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, udzielanie informacji o oferowanych produktach i usługach) Aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców i...