Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Customer Service and Claims Specialist with Dutch
Genpact PL
małopolskie
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
10 dni temu
Customer Service and Claims Specialist with Dutch

Genpact jest liderem globalizacji usług i technologii oraz pionierem w zakresie zarządzania procesami biznesowymi dla firm na całym świecie. Współpracujemy z ponad 800 klientami wykorzystując inteligentnie skonstruowane procesy, analizy i technologie. Oferujemy szeroką gamę usług branżowych. Należą do nich finanse i rachunkowość, ubezpieczenia i bankowość, zakupy & zarządzanie łańcuchem dostaw, obsługa klienta, aplikacje korporacyjne, zarządzanie infrastrukturą IT, zarządzanie zamówieniami.


Obecnie zarządzamy 4700 procesami w 30 językach, poprzez sieć ponad 70 centrów operacyjnych w 20 krajach.

Współpracujemy z klientami z listy Fortune Global 500 i poza nią, oraz zatrudniamy ponad 77 000 osób w ponad 20 krajach, z kluczowymi biurami w Nowym Jorku, Palo Alto, Londynie i Delhi.

Nasi klienci to firmy w różnych branż, takich jak motoryzacja, bankowość i finanse, ubezpieczenia, produkcja, branża farmaceutyczna, telekomunikacja i logistyka.

Zapewniamy bezproblemowy serwis z naszych globalnych centrów, aby zaspokoić cele biznesowe, kulturowe oraz językowe naszych klientów.

Jesteśmy znani z generowania wpływu. Jeśli chcesz poznać nas lepiej odwiedź nas na www.genpact.com.

Dołącz do nas!

Responsibilities:
  • Front office operations support, exception management, investigate/ resolve system errors, complaint and collect Customer surveys (NPS)
  • Allocate tasks to internal teams as per requested by the customer
  • Lead system stop and provide approval as per company guidelines,
  • Handle policy issuance / maintenance activities and payments processing
  • Communicate with customer (e-mail / phone) & process their requests in systems
  • Maintain customer records in internal systems,
  • Interaction with internal teams like products/ claims (validation, adjudication, fulfilment) over emails/phones
  • Perform other tasks requested by the manager to reach team objective or the company’s objectives based on current needs
  • Implement improvements to current processes
  • Perform all tasks in compliance with Genpact internal policies, procedures.

Our requirements:

  • Very good knowledge of Dutch (C1) and English (B2)
  • Professional experience in Care or Non-Life insurance processes / Customer Service/ Sales support experience (preferred, not mandatory)
  • Professional, emotionally mature and ethical, good interpersonal skills and ability to work well with a broad range of personality styles and types
  • Ability to handle pressure
  • Solution-oriented. Identifies and analyses problems to make logical, fact- based decisions.
  • Open to new concepts and ideas
  • Willing to learn and use new procedures and technologies
  • Very attentive and active listener. Cultivates open communication. Synthesizes information from multiple resources and incorporates it into relevant tasks or discussions
  • Good MS Office (especially MS Excel) knowledge
  • High School graduate at least

What we offer:

  • Attractive salary;
  • Stable job offers - employment contract
  • Work in a multicultural and diverse environment with employees from over 30 countries
  • Genpact supports professional trainings and great career development opportunities
Kindly please see our Privacy Notice for Employment Candidates: http://www.genpact.com/about- us/privacy-notice-for-employment-candidates.

Poznaj

Genpact PL

Genpact jest liderem globalizacji usług i technologii oraz pionierem w zakresie zarządzania procesami biznesowymi dla firm na całym świecie. Współpracujemy z ponad 800 klientami wykorzystując inteligentnie skonstruowane procesy, analizy i technologie. Oferujemy szeroką gamę usług branżowych. Należą do nich finanse i rachunkowość, ubezpieczenia i bankowość, zakupy & zarządzanie łańcuchem dostaw, obsługa klienta, aplikacje korporacyjne, zarządzanie infrastrukturą IT, zarządzanie zamówieniami.


Obecnie zarządzamy 4700 procesami w 30 językach, poprzez sieć ponad 70 centrów operacyjnych w 20 krajach.

Współpracujemy z klientami z listy Fortune Global 500 i poza nią, oraz zatrudniamy ponad 77 000 osób w ponad 20 krajach, z kluczowymi biurami w Nowym Jorku, Palo Alto, Londynie i Delhi.

Nasi klienci to firmy w różnych branż, takich jak motoryzacja, bankowość i finanse, ubezpieczenia, produkcja, branża farmaceutyczna, telekomunikacja i logistyka.

Zapewniamy bezproblemowy serwis z naszych globalnych centrów, aby zaspokoić cele biznesowe, kulturowe oraz językowe naszych klientów.

Jesteśmy znani z generowania wpływu. Jeśli chcesz poznać nas lepiej odwiedź nas na www.genpact.com.

Dołącz do nas!

Podobne oferty