Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Customer Service Professional – Czech speaker

SITEL Polska

Warsaw, Mokotów

116 dni temu

Join Sitel Polska! We are waiting for your application!

Sitel Group is comprised of industry-leading firms providing business process outsourcing, digital marketing, training and talent management, technology and innovation, consulting and analytics solutions.

 

We are looking for candidates for the position:

Customer Service Professional – Czech speaker
Location: Warsaw, Mokotów

On this position you will be responsible for telephone and e-mail customer support to Czech speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. Selling by phone (B2B) of “power tools” devices to the retailers, electro- and building markets.

 

It is worth joining us
  • Internal promotion opportunity
  • Friendly, multicultural work environment
We expect
  • Native/fluent Czech
  • Ability to communicate in Polish or English
  • Interest in technical issues
  • IT literacy (Windows, MS suite)
  • Excellent interpersonal skills, team work oriented
You get
  • Competitive salary
  • Labor contact (full time 40 h/week)
  • Working hours: Monday - Friday, 8:30 am – 4:30 pm
  • Relocation bonus
  • Private healthcare, Christmas vouchers
  • Employee command program
  • Bonuses for the best performers
When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Sitel Polska Sp. z o.o. for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicant's agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Sitel Global Corporation's privacy policy (available at www.sitel.com).

Poznaj

SITEL Polska

Od 2004 Sitel Polska w Warszawie aktywnie dostarcza wielojęzyczne usługi dla znanych międzynarodowych korporacji i klientów. Dzięki otwartej i szczerej współpracy, obsłudze na najwyższym światowym poziomie oraz doświadczeniu naszych pracowników nasi klienci zawsze odnoszą sukces.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Podobne oferty

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (720)
Wałbrzych (46)
Legnica (57)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (129)
Toruń (77)
Lubelskie:
Lublin (101)
Chełm (9)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (724)
Tarnów (32)
Nowy Sącz (32)
Mazowieckie:
Warszawa (1645)
Radom (58)
Płock (36)
Opolskie:
Opole (111)
Nysa (9)
Podkarpackie:
Rzeszów (80)
Przemyśl (14)
Podlaskie:
Białystok (86)
Suwałki (26)
Łomża (20)
Pomorskie:
Gdańsk (311)
Gdynia (116)
Słupsk (31)
Śląskie:
Katowice (414)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (67)
Elbląg (24)
Ełk (7)
Wielkopolskie:
Poznań (438)
Kalisz (38)
Konin (28)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (198)
Koszalin (40)
Kołobrzeg (14)
Auchan (68)
Tesco (313)
UBS (0)
OBI (0)
PKP (21)
STRABAG (7)
ABB (114)
Accenture (237)
Luxoft (184)
PKO BP (366)
KPMG (26)
Orange (36)
IKEA (7)
Budimex (22)

Rekrutują z Praca.pl