Customer Service Professional - Spanish Speaker

SITEL Polska

Warszawa - Mokotów

2 dni temu

 

Sitel Group is comprised of industry-leading firms providing business process outsourcing, digital marketing, training and talent management, technology and innovation, consulting and analytics solutions.

We are looking for candidates for the position:

 

Customer Service Professional - Spanish Speaker
Location: Warszawa - Mokotów

 

On this position you will be responsible for telephone and e-mail, administrative support to users of global brand IT services (support customer requests such as modifying, cancelling or updating existing orders).


It is worth joining us:

  • Internal promotion opportunity
  • Friendly, multicultural work environment
  • Stable employment
  • Shift work, flexible schedule

We expect:

  • Native/fluent Spanish
  • Ability to communicate in English (B2 level)
  • Interest in technical area is an asset
  • IT literacy (Windows, MS suite)
  • Excellent interpersonal skills, team work oriented
  • Basic customer experience

You get:

  • Labor contract (full time 40 h/week)
  • Working days: MON 6.30AM - FRI 10.30PM
  • Relocation bonus
  • Private healthcare, Christmas vouchers
  • Employee command program
  • Bonuses for the best performers
When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Sitel Polska Sp. z o.o. for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicant's agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Sitel Global Corporation's privacy policy (available at www.sitel.com).

Poznaj

SITEL Polska

Od 2004 Sitel Polska w Warszawie aktywnie dostarcza wielojęzyczne usługi dla znanych międzynarodowych korporacji i klientów. Dzięki otwartej i szczerej współpracy, obsłudze na najwyższym światowym poziomie oraz doświadczeniu naszych pracowników nasi klienci zawsze odnoszą sukces.

Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych to osoba, która odpowiada za realizację telefonicznej obsługi obcojęzycznych klientów firmy. Do głównych obowiązków pracownika tego należą: kontakt telefoniczny z klientem (w języku obcym, np. angielski, niemiecki), kontrola zamówień od klientów pod kątem formalnym, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów lub ich właściwe ...
Praca Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych