Customer Service Representative with Spanish or German

Devire

Gdańsk / Tczew

39 dni temu

Agencja zatrudnienia nr licencji 3260

Find your own at devire.pl

Miejsce pracy/

Location: Gdańsk / Tczew

Nr ref.: PL40646

Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

 

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

Customer Service Representative with Spanish or German
For our client we are looking for Candidates for the position of Customer Service Representative with Spanish or German.
 

As a Customer Service Representative, you will make sure customers' expectations are exceeded, and support account managers on issues related to customer needs. 

Key responsibilities:

  • you will take total ownership of customers' orders from the Purchase Order receipt to the delivery
  • you will coordinate the order treatment with appropriate Sales, Technical Consultants, Sales Operations, Order manager
  • you will be responsible for the internal coordination and follow-up of customer requests/claims
  • you will undertake effective root cause analysis whilst following best practice and quality management processes
  • you will attend customer meetings and assist customers when visiting office
  • you will be responsible for record management              

Our expectations:

  • Fluent English and Spanish / or German – is a must
  • 1-3 years of experience in customer service or related role
  • MS Office skills
  • Basic knowledge in contract management, export, sales knowledge and logistics
  • Excellent verbal and written communication skills
  • Ability to work well under pressure
  • Team work ability                                                                 

Our client provides:

  • Work from Monday to Friday full time
  • Stable employment
  • Opportunity to gain a job experience in a dynamic and changing international organization
  • Opportunity for professional development by participating in the trainings 
  • Medical care, group life insurance, attractive social benefits package (multisport), commuting payment, catering payment

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji"

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.

Poznaj

Devire sp. z o.o

devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.

Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta