Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego.
Aktualnie dla naszego Klienta, dużej korporacji odzieżowej w związku z utworzeniem międzynarodowego centrum kontaktu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Customer Service Specialist with Czech and Slovak/ German/ Romanian/ Hungarian
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref.: CSP/11/16
Obowiązki:
- Bieżąca obsługa przychodzących zgłoszeń telefonicznych i mailowych od klientów sklepu internetowego;
- Analiza, monitorowanie oraz wsparcie procesów obsługi klienta sklepu internetowego;
- Współpraca z innymi działami firmy: salonami stacjonarnymi, magazynem, działem e-commerce itp.;
- Kontakt z firmami zewnętrznymi odpowiedzialnymi za dostarczanie usług do firmy.
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka: czeskiego i słowackiego/ czeskiego/ słowackiego/ niemieckiego/ rumuńskiego/ węgierskiego;
- Biegła znajomość języka polskiego;
- Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem kandydata;
- Komunikatywność, zaangażowanie i realizacja wyznaczonych celów;
- Gotowość do podjęcia pracy w systemie dwuzmianowym;
- Umiejętność organizacji własnego czasu pracy.
Oferujemy:
- Pracę w młodym, ambitnym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku polskim;
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Możliwość wykorzystania znajomości języków obcych w codziennej pracy;
- Wysokie wynagrodzenie podstawowe + premie;
- Pakiet benefitów pozapłacowych;
- Możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta;
- Pracę w systemie dwuzmianowym od poniedziałku do piątku (między godziną 8:00 a 19:00).