LSJ HR Group jest wiodącą polską firmą w branży rekrutacji i doradztwa personalnego. Powstała w 2002 r. w Szczecinie. Wspiera polskich oraz zagranicznych partnerów w zakresie: rekrutacji i selekcji pracowników, doradztwa personalnego, pracy tymczasowej, usług outsourcingowych, szkoleń biznesowych, zawodowych, językowych,badania kompetencji, oraz tworzenia strategii personalnych. Dzięki wnikliwej znajomości branży i specyfiki rynków pracy, w których się poruszamy, profesjonalizmowi zespołu oraz uczciwym i przejrzystym zasadom współpracy z kontrahentami jesteśmy niezwykle skuteczni. Naszym priorytetem jest zaufanie klientów, transparentne zasady współpracy. Potwierdzeniem naszego profesjonalizmu są liczne referencje od polskich i zagranicznych firm oraz partnerstwo znaczących instytucji i uczelni regionu.
Dla naszego Klienta, duńskiej firmy produkcyjnej, która działa w branży tworzyw sztucznych, obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Opis stanowiska pracy:
- prowadzenie wszystkich czynności związanych z procesem obsługi klienta
- bezpośredni kontakt z klientem głównie zagranicznym
- dbałość o to aby wszystkie zamówienia od klientów znajdujące się w systemie miały poprawne daty, ilości i ceny
- przygotowywanie faktur i not kredytowych
- współpraca z innymi działami - planowanie, jakość, produkcja
Wymagania:
- wysokie zdolności interpersonalne
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym codzienny kontakt z klientem zagranicznym, telefoniczny i mailowy
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- doświadczenie w obsłudze Klienta mile widziane
Oferujemy:
- bardzo dobre warunki zatrudnienia w firmie o zachodniej kulturze organizacyjnej
- bardzo dobra atmosfera pracy
- umowa o pracę
- szkolenia wprowadzające