Najnowsze oferty pracy

  • Doradca klienta – obsługa chat-u

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Lublin    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Specjalista ds. komunikacji z klientem i wsparcia sprzedaży

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: obsługa połączeń wychodzących (audio i video) nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem rosyjskim

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie podczas problemów z rezerwacjami lub płatnościami; Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami. Czego oczekujemy od Ciebie? Język:...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych pacjentów zmagających się z cukrzycą. Utrudnia ona życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze. Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    2 dni
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    2 dni
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubelskie Specjalista ds. Obsługi Klienta Lubelskie
Customer Solutions Specialist with foreign language

Customer Solutions Specialist with foreign language

UPS Global Business Services Polska Sp. z o.o.
lubelskie
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1013 dni temu
Customer Solutions Specialist with foreign language
Full-time
woj. lubelskie


Your responsibilities

 

The Customer Solutions Specialist develops a thorough understanding of UPS Core Technology alongside special Customer Solutions. He/She provides support and deployment of shipping, visibility and billing solutions to customers during the implementation phase, to ensure solutions meet and exceed customer and Sales expectations. Through technical consulting, he/she analyzes customer requirements to determine solutions that will assist them in delivering the right products to their customers more efficiently and develops project scopes to effectively deliver customer solutions. This position supports the Customer Facing Department to help grow the customer solutions business and keeps up-to-date on industry trends and technology developments.

 

Our requirements
  • University degree/diploma preferably in Computer Science;
  • Excellent English and German/Spanish/Dutch or French skills both verbal and written;
  • Very good PC skills, specifically all Microsoft Office products;
  • Excellent interpersonal relationship skills and strong communication abilities (including written, verbal and presentation skills);
  • Able to work under pressure and meet tight deadlines;
  • Excellent organizational skills and autonomy;
What we offer
  • Career development in a fast-growing international company
  • Work in a well-coordinated team and a nice atmosphere
  • Permanent employment
  • Private medical care
  • Life insurance
  • MultiSport card
  • Bicycle parking
FUTURE YOU GETS MORE
  • PRIVATE HEALTHCARE
  • LIFE INSURANCE
  • MULTISPORT CARD
  • LOCATION
  • UPS UNIVERSITY
  • ONBOARDING PROGRAM
  • JOB OPPORTUNITY PROGRAM
  • RETIREMENT PLANS

More than 480,000 UPSers move goods, capital and information across the world and deliver over 20 million items to their destinations every day. Our success is based on team work and the willingness of each individual to achieve greatness in their area of work. In our development programs, UPSers discover today what they can become in the future. We’re especially proud of our Women Leadership Development Program, a landmark initiative in the logistics industry.

We love logistics because we have a passion for people. We do not tolerate any unequal treatment – neither during the hiring process nor in our teams’ everyday work.


Your responsibilities

 

The Customer Solutions Specialist develops a thorough understanding of UPS Core Technology alongside special Customer Solutions. He/She provides support and deployment of shipping, visibility and billing solutions to customers during the implementation phase, to ensure solutions meet and exceed customer and Sales expectations. Through technical consulting, he/she analyzes customer requirements to determine solutions that will assist them in delivering the right products to their customers more efficiently and develops project scopes to effectively deliver customer solutions. This position supports the Customer Facing Department to help grow the customer solutions business and keeps up-to-date on industry trends and technology developments.

 

Our requirements
  • University degree/diploma preferably in Computer Science;
  • Excellent English and German/Spanish/Dutch or French skills both verbal and written;
  • Very good PC skills, specifically all Microsoft Office products;
  • Excellent interpersonal relationship skills and strong communication abilities (including written, verbal and presentation skills);
  • Able to work under pressure and meet tight deadlines;
  • Excellent organizational skills and autonomy;
What we offer
  • Career development in a fast-growing international company
  • Work in a well-coordinated team and a nice atmosphere
  • Permanent employment
  • Private medical care
  • Life insurance
  • MultiSport card
  • Bicycle parking
FUTURE YOU GETS MORE
  • PRIVATE HEALTHCARE
  • LIFE INSURANCE
  • MULTISPORT CARD
  • LOCATION
  • UPS UNIVERSITY
  • ONBOARDING PROGRAM
  • JOB OPPORTUNITY PROGRAM
  • RETIREMENT PLANS

More than 480,000 UPSers move goods, capital and information across the world and deliver over 20 million items to their destinations every day. Our success is based on team work and the willingness of each individual to achieve greatness in their area of work. In our development programs, UPSers discover today what they can become in the future. We’re especially proud of our Women Leadership Development Program, a landmark initiative in the logistics industry.

We love logistics because we have a passion for people. We do not tolerate any unequal treatment – neither during the hiring process nor in our teams’ everyday work.

Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do UPS (Pracodawca), akceptujesz Politykę prywatności dla kandydatów UPS.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.
 

Podobne oferty

  • Doradca klienta – obsługa chat-u

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Lublin    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Specjalista ds. komunikacji z klientem i wsparcia sprzedaży

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: obsługa połączeń wychodzących (audio i video) nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem rosyjskim

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie podczas problemów z rezerwacjami lub płatnościami; Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami. Czego oczekujemy od Ciebie? Język:...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych pacjentów zmagających się z cukrzycą. Utrudnia ona życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze. Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    2 dni
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    2 dni
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...