Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie rekrutacja online
3 dni
Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych Klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa Klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
Foundeverdolnośląskie
praca zdalna
za 3 dni wygasa
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
Foundeverdolnośląskie
praca zdalna
za 3 dni wygasa
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
Główne zadania: Aktywne pozyskiwanie klientów na rynku B2B / HR; Analiza potencjału biznesowego i motywacyjnego oraz kontakt z potencjalnym klientem; Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie prezentacji dla klientów; Obsługa pozyskanych kontraktów i odpowiedzialność za P&L klienta;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
12 godz.
W realizacji zadań pomoże Ci: Zorientowanie na potrzeby klienta i umiejętność budowania relacji; Nieprzeciętny potencjał handlowy poparty doświadczeniem i sukcesami w sprzedaży produktów i/lub usług; Umiejętność współpracy w zespole, dużo energii i wychodzenie z inicjatywą; Silne...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
13 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
Customer Success Advisor (English and Polish) Late Shifts
Customer Success Advisor (English and Polish) Late Shifts
GetResponse Sp. z o.o.
dolnośląskie
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
907 dni temu
We're GetResponse, a Polish SaaS company with more than 300 people on board and 350,000+ customers all over the world.
We've been here since 1998. We’re global, remote and multicultural, yet we share the same values.
Our flagship product, the GetResponse platform, provides our customers with advanced online marketing solutions like marketing automation, responsive email design, landing page creator, webinars and useful analytical tools.
If you’re ready for an adventure where you can use your smarts, share your enthusiasm and conquer global markets — join our team!
Customer Success Advisor (English and Polish) Late Shifts
Description
Our Customer Success team is looking for a Customer Success Advisor to support the late shifts in the customer care area!
As a Customer Success Advisor, your job would be to:
respond to enquiries and educate our Customers on our products by chat and email
troubleshoot problems for Customers
coordinate solutions with IT and management
help our Customers build successful businesses
You may be the perfect match if you:
have excellent language skills in English (at least C1 level); any additional language such as Russian, Portuguese, Spanish, German, French or Italian would be an asset
are ready to work late shifts: 3 PM-11 PM and 11PM-7AM
have online marketing acumen and preferably some technical background
are open to new experiences and ready to acquire new information at a fast pace
have the ability to easily handle a number of interactions at the same time
have superior verbal and written communication skills and are ready to master your speed-typing skills
are an outgoing “people person” with an upbeat attitude
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie rekrutacja online
3 dni
Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych Klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa Klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
Foundeverdolnośląskie
praca zdalna
za 3 dni wygasa
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
Foundeverdolnośląskie
praca zdalna
za 3 dni wygasa
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
Główne zadania: Aktywne pozyskiwanie klientów na rynku B2B / HR; Analiza potencjału biznesowego i motywacyjnego oraz kontakt z potencjalnym klientem; Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie prezentacji dla klientów; Obsługa pozyskanych kontraktów i odpowiedzialność za P&L klienta;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
12 godz.
W realizacji zadań pomoże Ci: Zorientowanie na potrzeby klienta i umiejętność budowania relacji; Nieprzeciętny potencjał handlowy poparty doświadczeniem i sukcesami w sprzedaży produktów i/lub usług; Umiejętność współpracy w zespole, dużo energii i wychodzenie z inicjatywą; Silne...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
13 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...